A!!!! Przy okazji można się zorientować jak rozpoznać idiotę, czyli same korzyści
Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Żebyś wiedział. Wiedziała? Wiedziało?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Wróćmy do tematu komunikacji w Nowych Włochach. Nie wiem jak wygląda skręt z Al. Krakowskiej w 1 Sierpnia, ale jeżdżąc 154 zauważyłem że zawsze jest kłopot ze skrętem w tę ulicę zarówno ze Żwirek jak i z 1 Sierpnia. Solówka ledwo skręca, a co dopiero sztywniak albo przegub.
Te zakręty, które zalicza 154 od biedy jeszcze da się przeboleć. Ale naszym kolegom chodziło o to, że zakręt na skrzyżowaniu 1 sierpnia/Żwirki w relacji przyst. Baleya przyst. Urząd Statystyczny (w prawo) jest niedostępny - zbyt ostry łuk do pokonania.Georg pisze: ↑24 sty 2019, 13:10Wróćmy do tematu komunikacji w Nowych Włochach. Nie wiem jak wygląda skręt z Al. Krakowskiej w 1 Sierpnia, ale jeżdżąc 154 zauważyłem że zawsze jest kłopot ze skrętem w tę ulicę zarówno ze Żwirek jak i z 1 Sierpnia. Solówka ledwo skręca, a co dopiero sztywniak albo przegub.
A tam jest, jeśli dobrze pamiętam, wąsko, bo na środku 1 sierpnia jest wysepka oddzielająca pasy ruchu w obu kierunkach.
Pozdrawiam
Zastanawia mnie teren - zgodnie z MSI - obszarów Budki Szczęśliwickie i Witoszyn. To jest pustynia transportowa co widać na mapie: https://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_4.htm czy na: https://um-warszawa.maps.arcgis.com/app ... abb0ce42c6
Ostatnio na spacerze zauważyłem, że przestaje to być wyłącznie osiedle domków i powstają tam nowe bloki. Z bloku przy Czółenkowej jest ok. 1 km do najbliższych przystanków. Z Gryczanej jest ok. 700m do autobusu i 1,3km do WKD. Do tego między Budkami, a Naukową buduje się dość spore osiedle kilkunastu bloków.
Najciaśniejsza wydaje się Czółenkowa. Pętla uliczna 328 (Popularna-Mikołajska-Czólenkowa-Budki Szczęśliwckie) jest tam możliwa (pomijając fakt, że do poprawy jest nawierzchnia Budek Szczęśliwickich)?
Ostatnio na spacerze zauważyłem, że przestaje to być wyłącznie osiedle domków i powstają tam nowe bloki. Z bloku przy Czółenkowej jest ok. 1 km do najbliższych przystanków. Z Gryczanej jest ok. 700m do autobusu i 1,3km do WKD. Do tego między Budkami, a Naukową buduje się dość spore osiedle kilkunastu bloków.
Najciaśniejsza wydaje się Czółenkowa. Pętla uliczna 328 (Popularna-Mikołajska-Czólenkowa-Budki Szczęśliwckie) jest tam możliwa (pomijając fakt, że do poprawy jest nawierzchnia Budek Szczęśliwickich)?
Która Czółenkowa ? Po której stronie torów?
Może jednokierunkowo:
2. Popularna > Starowiejska > Naukowa > Popularna, lub
3. Popularna > Mikołajska > Czółenkowa > Szczęsna > Dziupli (lub Poziomkową do Mikołajskiej)?
Może jednokierunkowo:
2. Popularna > Starowiejska > Naukowa > Popularna, lub
3. Popularna > Mikołajska > Czółenkowa > Szczęsna > Dziupli (lub Poziomkową do Mikołajskiej)?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nawierzchni Budek nie da się poprawić, bo ona nie istnieje. Tam leżą tylko betonowe płyty,Gdynianin pisze: ↑19 mar 2019, 1:09Zastanawia mnie teren - zgodnie z MSI - obszarów Budki Szczęśliwickie i Witoszyn. To jest pustynia transportowa
Ostatnio na spacerze zauważyłem, że przestaje to być wyłącznie osiedle domków i powstają tam nowe bloki. Z bloku przy Czółenkowej jest ok. 1 km do najbliższych przystanków. Z Gryczanej jest ok. 700m do autobusu i 1,3km do WKD. Do tego między Budkami, a Naukową buduje się dość spore osiedle kilkunastu bloków.
Najciaśniejsza wydaje się Czółenkowa. Pętla uliczna 328 (Popularna-Mikołajska-Czólenkowa-Budki Szczęśliwckie) jest tam możliwa (pomijając fakt, że do poprawy jest nawierzchnia Budek Szczęśliwickich)?
Jeżeli coś puszczać w te rejony to raczej 206 z Odolan przez Wałowicką/ Globusową (dojazd do PKP Włochy), Popularną i pętla uliczna Mikołajska, Szczęsna.
No tak - miałem na myśli: budowę brakującego odcinka wdłuż torów, między łukiem drogi a Poronińską.
Wydaje mi się, że jeśli miałoby coś tam jeździć to dociągnięcie do WKD/PKP Aleje Jerozolimskie i ZP Popularna (przesiadki na pociąg/autobusy + sklepy) byłoby wskazane. Stąd idea Budek Szczęśliwickich.
Ale to oczywiście pieśń przyszlości, po prostu po spacerze tam spojrzałem też na mapę wydanych WZ i inwestycji i komunikacja tam wygląda przeciętnie.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zacząłbym od przekierowania 228 przez Mikołajską i Płużańską, przystanek na rogu tych dwóch ulic już by poprawił sytuację znacznie (swoją drogą, kto mieszka na Płużańskiej, że nie tylko nie ma street view na niej, ale na Mikołajskiej i Dziupli są dziury w pokryciu dokładnie na wysokości skrzyżowań? ).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czeka na otwarcie przebudowane skrzyżowanie umożliwiające lewoskręt z Instalatorów w Al.Krakowską/Grójecką. Ciekawe, czy zmieni to obsługę Instalatorów. Pewnie mieszkańcy będą chcieli linię w kierunku północnym.
Skręt z alei Krakowskiej od strony 1 Sierpnia w Instalatorów też został zrealizowany, czy 228 dalej będzie jeździć zawrotką koło Harfowej?
Skrętu z Krakowskiej z południa w Instalatorów nadal nie będzie. Pozostaje zawrotka przy Harfowej. A niewiele brakowało, by i ona znikła bo w pierwotnym projekcie przebudowy skrzyżowania Harfowa/Grójecka nie było możliwości zawracania i 228 musiałby jeździć do Korotyńskiego. Na szczęście ZMID zmienił projekt.
Ja nie mogę, a tyle miejsca jest między jezdnią a torowiskiem, bez problemu wydzielony lewoskręt by się zmieścił.