ZTM pisze:Przywrócenie trasy podstawowej linii 123 i wydłużenie trasy linii 173
od 21.12.2013 (sobota)
W związku z przywróceniem przejazdu przez ul. Chrzanowskiego, od dnia 21 grudnia 2013 r. od początku kursowania przywraca się podstawową trasę linii 123, tj.
123
DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/ – … – Wiatraczna – Chrzanowskiego – Mińska – Stanisławowska – … – DW. WSCHODNI /LUBELSKA/.
Przywraca się funkcjonowanie przystanków:
MPT GROCHÓW 01 i 02,
SIENNICKA 01 i 02,
DWERNICKIEGO 02.
Przystanki w zespołach przystankowych MPT GROCHÓW oraz SIENNICKA będą funkcjonować w nowych lokalizacjach (w zatokach).
Jednocześnie zmienia się trasę linii 173 poprzez wydłużenie jej do Dworca Wschodniego, tj.
173
STARA MIŁOSNA - … - Grochowska – Wiatraczna – Dwernickiego – Stanisławowska (powrót: Mińska – Podskarbińska) – Mińska – Chodakowska – Żupnicza – Bliska – DW. WSCHODNI /LUBELSKA/ (postój na przystanku 06).
Komunikacja miejska na Pradze Południe
Moderator: Wiliam
Komunikacja miejska na Pradze Południe
Czyżby było za dużo wniosków o pozostawienie 123 na trasie objazdowej?
O, to 173 to teraz kopia 315. W takim razie to drugie już niepotrzebne?
Potrzebne. ZTM mówił, że obydwie linie będą się wzajemnie uzupełniać.
Wystarczy wrzucić w składak rozkłady obu linii z Lubelskiej i widzimy, że 315 wbija się niemalże idealnie w pół taktu linii 173.
Logiczne, bo wspólnie jadą na odcinku Dw. Wschodni (Lubelska) - Wesoła-Ratusz + obydwie dojeżdżają do Starej Miłosny.
W którym miejscu są teraz zlokalizowane przystanki MPT i Siennicka?
Na wysokości numerów 7 i 19... no nie wiem jak mam to opisać?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Zastanawiam się, czy nie potrzebne byłoby uporządkowanie linii 188 i 523 (obie dublują się na znacznym odcinku, a linia 523 od Przyczółka Grochowskiego jest de facto linią zwykłą z czerwonym numerkiem).
188 - likwidacja linii
182 - DW. ZACHODNI - trasa 523 - PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA 5/7,5/10
523 - STARE BEMOWO - TŁ - WITOLIN (nie wiem ile brygad by zostało, ale przydałoby się podbicie do 5 minut w szczycie, 12 w międzyszczycie i 15 minut w święto)
117 - GOCŁAW - trasa 117 - Centrum - Marszałkowska - Politechnika - trasa 188 - Lotnisko Chopina (15/20/20)
Wtedy na Gocławek dać 102 i 135 (miejsce jest akurat na dwie linie; pasażerowie będą mieli do wyboru więcej możliwości niż obecne 188 do Wiatraka i na TŁ)
Co zyskujemy?
- Przede wszystkim zamiast dwóch linii z różnymi częstotliwościami (188 i 523), jadących często razem - jedną bardzo częstą linię. To rozwiązanie z powodzeniem sprawdziło się już na Bemowie (105, 125, 408=> 105; 501, 507 => 109)
Powrót relacji Wschód-Południe w Centrum (realizowane dotąd przez 117)
Przyspieszenie linii 523 (przydałoby się przy okazji zabranie przystanków: Konarskiego, Park Moczydło, Hala Kopińska i Międzynarodowa) i zwiększenie jej częstotliwości.
Szybszy dojazd z Witolina do Metra.
Czy jest to dobry pomysł?
188 - likwidacja linii
182 - DW. ZACHODNI - trasa 523 - PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA 5/7,5/10
523 - STARE BEMOWO - TŁ - WITOLIN (nie wiem ile brygad by zostało, ale przydałoby się podbicie do 5 minut w szczycie, 12 w międzyszczycie i 15 minut w święto)
117 - GOCŁAW - trasa 117 - Centrum - Marszałkowska - Politechnika - trasa 188 - Lotnisko Chopina (15/20/20)
Wtedy na Gocławek dać 102 i 135 (miejsce jest akurat na dwie linie; pasażerowie będą mieli do wyboru więcej możliwości niż obecne 188 do Wiatraka i na TŁ)
Co zyskujemy?
- Przede wszystkim zamiast dwóch linii z różnymi częstotliwościami (188 i 523), jadących często razem - jedną bardzo częstą linię. To rozwiązanie z powodzeniem sprawdziło się już na Bemowie (105, 125, 408=> 105; 501, 507 => 109)
Powrót relacji Wschód-Południe w Centrum (realizowane dotąd przez 117)
Przyspieszenie linii 523 (przydałoby się przy okazji zabranie przystanków: Konarskiego, Park Moczydło, Hala Kopińska i Międzynarodowa) i zwiększenie jej częstotliwości.
Szybszy dojazd z Witolina do Metra.
Czy jest to dobry pomysł?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Olszynka nie strawi takiej częstotliwości jednej linii. Przy aktualnym 523 już bywa ciężko, jak wszystko przyjedzie o czasie, to autobusy się potrafią nie mieścić.
Cóż, skoro to 523 jest linią zwykłą z czerwonym numerkiem, to raczej nią powinno się zlikwidować, a nie 188. Więc jeżeli już, to ja bym to widział tak:
182 (6/10/10) – wydłużone przez Al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewską do OS. GÓRCZEWSKA
188 (5/7,5/10) – skierowane na trasę PKP OLSZYNKA — DW. ZACHODNI
154 – skrócone do odcinka SASANKI — DW. ZACHODNI (zastąpione na Woli przez silne 182)
I wtedy 523 zlikwidowane, a 175 z częstotliwością 7,5/10/10.
182 (6/10/10) – wydłużone przez Al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewską do OS. GÓRCZEWSKA
188 (5/7,5/10) – skierowane na trasę PKP OLSZYNKA — DW. ZACHODNI
154 – skrócone do odcinka SASANKI — DW. ZACHODNI (zastąpione na Woli przez silne 182)
I wtedy 523 zlikwidowane, a 175 z częstotliwością 7,5/10/10.
Nawet po wycofaniu dwóch, czyli połowy linii? Bo z tego co widzę, akurat miejsca na Olszynce jest dość dużo, więc samo 523 (czy też 188) i ultrasocjalne 245 myślę że zmieści się bez większego problemu.Szeregowy_Równoległy pisze:Olszynka nie strawi takiej częstotliwości jednej linii. Przy aktualnym 523 już bywa ciężko, jak wszystko przyjedzie o czasie, to autobusy się potrafią nie mieścić.
A co w takim razie z odcinkiem Radiowa do Starego Bemowa? Wszystko na 122? Kasujesz 154, kasujesz 523. Wat na 20 i 122 się nie utrzyma.Vilén pisze:Cóż, skoro to 523 jest linią zwykłą z czerwonym numerkiem, to raczej nią powinno się zlikwidować, a nie 188. Więc jeżeli już, to ja bym to widział tak:
182 (6/10/10) – wydłużone przez Al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewską do OS. GÓRCZEWSKA
188 (5/7,5/10) – skierowane na trasę PKP OLSZYNKA — DW. ZACHODNI
154 – skrócone do odcinka SASANKI — DW. ZACHODNI (zastąpione na Woli przez silne 182)
I wtedy 523 zlikwidowane, a 175 z częstotliwością 7,5/10/10.
Nawet po wycofaniu dwóch, czyli połowy linii? Bo z tego co widzę, akurat miejsca na Olszynce jest dość dużo, więc samo 523 (czy też 188) i ultrasocjalne 245 myślę że zmieści się bez większego problemu.Szeregowy_Równoległy pisze:Olszynka nie strawi takiej częstotliwości jednej linii. Przy aktualnym 523 już bywa ciężko, jak wszystko przyjedzie o czasie, to autobusy się potrafią nie mieścić.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
No to 182 przez Górczewską i Radiową do Starego Bemowa.Maciek pisze:A co w takim razie z odcinkiem Radiowa do Starego Bemowa? Wszystko na 122? Kasujesz 154, kasujesz 523. Wat na 20 i 122 się nie utrzyma.
Vilen, równie dobrze, a nawet lepiej można odprzystankowić 523.
Nowa linia na Okęcie z centrum? Konkurencja dla S2? Imo nie przejdzie.
Nowa linia na Okęcie z centrum? Konkurencja dla S2? Imo nie przejdzie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
ze 188 korzysta bardzo wielu pracowników biurowców przy Iłżeckiej. Kasując 188 zmniejsza się podaż na Żwirki i Wigury i kasuje jedyne bezpośrednie połączenie z TŁ. proponowane zmiany będą niekorzystne dla pasażerów.
SPINNING WORLD