Po wypadku z Łodzi bym uważał z takimi deklaracjami (nawet dodając, że po pracy)Szeregowy_Równoległy pisze:Piwo też na Olszynce było tańsze. 30-40 groszy na butelce. (...)
Komunikacja miejska na Pradze Południe
Moderator: Wiliam
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5804
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36625
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Masz pewność, że dotyczy to Pragi Południe i że wszyscy musimy to wiedzieć?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Po konsultacjach na Pradze Południe.
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... etrem.html
Jak dla mnie to klapa. ZTM się nie długo ze wszystkiego wycofa...
102 na Kamionku było świetnym pomysłem.
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... etrem.html
Jak dla mnie to klapa. ZTM się nie długo ze wszystkiego wycofa...
102 na Kamionku było świetnym pomysłem.
Fakt, 102 było pomysłem niezłym, ale rozumiem postulujących zostawienie tej linii na obecnej trasie. Ja osobiście bym to widział tak:Wiliam pisze:Po konsultacjach na Pradze Południe.
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... etrem.html
Jak dla mnie to klapa. ZTM się nie długo ze wszystkiego wycofa...
102 na Kamionku było świetnym pomysłem.
- 102 na obecnej trasie (oczywiście przy jednoczesnej rezygnacji ze 151) z dodaniem podjazdu pod BUW (w obie strony Dobra - Lipowa -Browarna - Topiel) co 15/15/15,
- 166 wycofane całkowicie z praskiej strony Wisły (od Ludnej Solec - Dobra - podjazd pod CNK - Dobra do Browarnej po planowanej trasie 151) co 15/20/20. Ze 166 można się przesiąść przy CNK do 102 na Rondo Waszyngtona i metro na Wileniak.
Powinno się pi razy drzwi zbilansować brygadowo z obecnym projektem. To, co tracimy realnie przy tym projekcie, to dojazd ze szpitala na Szaserów (mającego znaczenie ogólnopolskie) do najbliższego dworca kolejowego, ale może z czasem uda się wywalić 188 z TŁ i wtedy uruchomić linię na projektowanej trasie 102...
Odczepcie się raz na zawsze od 188.
Najbliższy jest na Olszynce Grochowskiej, i częste 523 doń dowozi. I do Zachodniego zresztą też. Niewygodę przesiadek na WZ, WWO, czy Olszynce z litości pomijam.kveld pisze:To, co tracimy realnie przy tym projekcie, to dojazd ze szpitala na Szaserów (mającego znaczenie ogólnopolskie) do najbliższego dworca kolejowego
Sorry, ale jak widzę ludzi wysiadających rano ze 188 na przystanku Chłopickiego i przesiadających się w 523, to naprawdę jestem zdania, że na Gocławku Wschodnim potrzebna jest lokalna linia, a nie 188.MichalJ pisze:Odczepcie się raz na zawsze od 188.
Dlatego też brak tej relacji absolutnie nie przemawia za trzymaniem się projektu ZTMowskiego co do 102. Sprawa jest raczej marginalna. A inna rzecz, że Olszynkę "dworcem" to chyba trochę na wyrost nazywaszgrzegorz pisze:Najbliższy jest na Olszynce Grochowskiej, i częste 523 doń dowozi. I do Zachodniego zresztą też. Niewygodę przesiadek na WZ, WWO, czy Olszynce z litości pomijam.kveld pisze:To, co tracimy realnie przy tym projekcie, to dojazd ze szpitala na Szaserów (mającego znaczenie ogólnopolskie) do najbliższego dworca kolejowego
To sobie ją kasuj na Gocławku, a nie na Wawelskiej. Dlaczego każda rozmowa o jakiejkolwiek dzielnicy kończy się zabieraniem z Wawelskiej 167, 187, 188 lub wszystkich tych linii naraz?kveld pisze:Sorry, ale jak widzę ludzi wysiadających rano ze 188 na przystanku Chłopickiego i przesiadających się w 523, to naprawdę jestem zdania, że na Gocławku Wschodnim potrzebna jest lokalna linia, a nie 188.MichalJ pisze:Odczepcie się raz na zawsze od 188.
Przystanek osobowy? Ano. Hm, na WWO lata nie było niczego bezpośredniego. 102 byłoby do Stadionu, choć pewnie, taki szpital potrzebuje połączenia z dalekobieżnymi.kveld pisze: A inna rzecz, że Olszynkę "dworcem" to chyba trochę na wyrost nazywasz
Przez całe lata było 102 na centralny...grzegorz pisze:Przystanek osobowy? Ano. Hm, na WWO lata nie było niczego bezpośredniego. 102 byłoby do Stadionu, choć pewnie, taki szpital potrzebuje połączenia z dalekobieżnymi.kveld pisze: A inna rzecz, że Olszynkę "dworcem" to chyba trochę na wyrost nazywasz
@kveld i to było dobre rozwiązanie! Sprawni dochodzą od 123, 173, czy dojeźdźają do Olszynki, a chorzy z walizami dojeżdżają z jedynego przyjaznego dworca.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Oczywiście, bo z perspektywy Śródmieścia i Woli "lepsza" jest długa linia długa co 15/15/15 od przewidywalnej krótkiej co 10/15/15.kveld pisze:Fakt, 102 było pomysłem niezłym, ale rozumiem postulujących zostawienie tej linii na obecnej trasie. Ja osobiście bym to widział tak:Wiliam pisze:Po konsultacjach na Pradze Południe.
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/05/ ... etrem.html
Jak dla mnie to klapa. ZTM się nie długo ze wszystkiego wycofa...
102 na Kamionku było świetnym pomysłem.
- 102 na obecnej trasie (oczywiście przy jednoczesnej rezygnacji ze 151) z dodaniem podjazdu pod BUW (w obie strony Dobra - Lipowa -Browarna - Topiel) co 15/15/15,
188 możecie sobie kasować i skracać np. do Ronda Wiatraczna, jeżeli zostanie zapewniona inna linia obsługująca zakręt Żwirki i Wigury/Trasa Łazienkowska
moim zdaniem 188 jest do wzmocnienia, kosztem 175, a nie likwidacji
moim zdaniem 188 jest do wzmocnienia, kosztem 175, a nie likwidacji
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504