Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Zaczynaja się ciemne i deszczowe dni, a więc i korki na Służewcu większe niż zwykle. Terminu otwarcia Postępu nie widać, więc wozokilometry (choć raczej wozogodziny) marnują się w betonowych korkach.
Czy jest jednak konieczne przemierzanie Mordoru na pusto przez stado dwóch 308 o 19:15?
Btw po 10 któreś 31 na Służewcu pokazywało „odjazd za 29 minut. Coś się sypło?
Czy jest jednak konieczne przemierzanie Mordoru na pusto przez stado dwóch 308 o 19:15?
Btw po 10 któreś 31 na Służewcu pokazywało „odjazd za 29 minut. Coś się sypło?
ŁK
Niedawno otworzyli rondo przy Woronicza i Etiudy oraz kilkaset metrów Woronicza wgłąb, w kierunku Żwirki. Ulica jest bardzo wąska, podejrzanie wąska - a osiedli buduje się mnóstwo, bardzo mnóstwo. Wyglada, że autobus do metra będzie musiał tamtędy jeździć i to raczej często, ale ta jednopasmówka mnie przeraża.
ŁK
A jakieś miejsce na zatoki jest?Łukasz pisze: ↑16 paź 2019, 17:34Niedawno otworzyli rondo przy Woronicza i Etiudy oraz kilkaset metrów Woronicza wgłąb, w kierunku Żwirki. Ulica jest bardzo wąska, podejrzanie wąska - a osiedli buduje się mnóstwo, bardzo mnóstwo. Wyglada, że autobus do metra będzie musiał tamtędy jeździć i to raczej często, ale ta jednopasmówka mnie przeraża.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Tak, są.
A jeden pas jak najbardziej wystarczy. Bo i tak dalej nie ma która ulica przyjąć ruchu. Żwirki w kierunku Banacha zapchane, więc jedyne alternatywy to 1 Sierpnia lub jazda do Hynka.
A jeden pas jak najbardziej wystarczy. Bo i tak dalej nie ma która ulica przyjąć ruchu. Żwirki w kierunku Banacha zapchane, więc jedyne alternatywy to 1 Sierpnia lub jazda do Hynka.
Gdybyśmy umieli ruszać, to 1 pas by wystarczył. A jeśli jest tak, że gość przy Żwirki rusza, a przy Woronicza będzie ktoś ruszać 10 minut później, to się nie da. Przy 2 pasach w dziury wjeżdżają ci bardziej dynamiczni i jakoś to idzie.
ŁK
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
I bardzo dobrze że 1 pas, nie ma po co i gdzie dalej pompować ruchu samochodowego.
1 pas nie pomoże samochodom a zaszkodzi autbusom. O ile w weekendy bym chciał tamtędy jeździć, to w szczycie oddałbym te trasę autobusom.
ŁK
BTW, czy są choćby nieoficjalne informacje, do której w końcu stacji metra dojedzie 228 i jaką trasą za nowym odcinkiem Woronicza?
Chyba nie ma. Ale o ile jeszcze niedawno byłem przekonany, że to musi jeździć Domaniewską do Wilanowskiej, to patrząc na te bloki, to raczej będzie trzeba najprościej do Wierzbna.Yelonker pisze:BTW, czy są choćby nieoficjalne informacje, do której w końcu stacji metra dojedzie 228 i jaką trasą za nowym odcinkiem Woronicza?
ŁK
Ale jest jeszcze chyba kwestia dowozu do biur. Jakby miał jechać od razu do Wierzbna, to potrzebna byłaby jeszcze przesiadka, a w 218 i 308 nie ma za bardzo rezerw na nowych pasażerów.
Ale 1 sierpnia raczej też by wolało do Wierzbna. Stamtąd jechałoby się jakieś 12-15 minut do metra, mniej niż 20 z Instalatorów. Nie ma chyba szybszej drogi.lumx pisze:Ale jest jeszcze chyba kwestia dowozu do biur. Jakby miał jechać od razu do Wierzbna, to potrzebna byłaby jeszcze przesiadka, a w 218 i 308 nie ma za bardzo rezerw na nowych pasażerów.
Ogólnie to jest tu sporo do pomieszania, bo jeszcze wiadukt na Postępu, odrobinę bezsensowne 365, rozbudowująca się Klobucka, a wzmocnienie 165 da zdecydowaną nadpodaż na Wilanowskiej do Galmoku.
Jeszcze 136 do podziału i raczej 138 też.
ŁK
Przecież większość "tych bloków" już tam stoi od dawna, a ci co nie używają samochodu korzystają już z 218 i z linii na Racławickiej.
Teraz powstaje tam inwestycja Dantexu i Marina 2. Z tym, że z tej drugiej ciążenie będzie szło na przystanki w rejonie Racławickiej i Żwirek. Nowy popyt będzie wiązał się przede wszystkim ze stworzenia nowej relacji z Włoch (Stare Włochy, Instalatorów, 1 Sierpnia) w kierunku biur na Służewcu.
Ale w DP to biura na Służewcu, a nie metro, będą kluczowym celem dla 228 z Instalatorów i 1 Sierpnia. A Woronicza, położona na skraju klastra biurowego, temu nie pomaga. Pętla do metra jest tylko dodatkiem. Niezbędnym, ale dodatkiem.Łukasz pisze: ↑17 paź 2019, 10:53Ale 1 sierpnia raczej też by wolało do Wierzbna. Stamtąd jechałoby się jakieś 12-15 minut do metra, mniej niż 20 z Instalatorów. Nie ma chyba szybszej drogi.lumx pisze:Ale jest jeszcze chyba kwestia dowozu do biur. Jakby miał jechać od razu do Wierzbna, to potrzebna byłaby jeszcze przesiadka, a w 218 i 308 nie ma za bardzo rezerw na nowych pasażerów.
W relacji do centrum Instalatorów czy większość 1 Sierpnia nie będą przesiadać się do św. Metra, tylko jechać pociągiem, tramwajem po Grójeckiej lub jakimś 175/188. Szczególnie, że w DP istnieje ryzyko korków na Woronicza. Te 12-15 minut do metra nie zachwyca, kiedy w 20 można dojechać częstym tramwajem do samej patelni lub Towarowej.
Jak wczoraj tam jechałem, to miałem wrażenie, że sporo bloków powstaje (co jest przeszkodą zresztą do budowy pozostałego kawałka ulicy, jak pisze Lepszy Służewiec). Poza tym pojawił się sens wychodzenia bramy od strony Woronicza przy samej ulicy, dokąd będzie bliżej niż do Racławickiej.
Ogólnie to się zgadzam, że większość potoku będzie do mordoru. Jeśli tak, to opcje na 228 są 2: Domaniewska do Metra Wilanowska, o co proszą mieszkańcy, albo Postępu do Bokserskiej, ewentualnie dalej do Ronda UE przez Jadźwingów, co by odciążyło na końcu jeszcze 165.
A jak zagrałoby 136 przez Woronicza, Postępu, Kłobucką do Wyczółek/Półeczki/Centrum Onkologii, a 138 na Ursynów z Metra Politechnika?
Ogólnie to się zgadzam, że większość potoku będzie do mordoru. Jeśli tak, to opcje na 228 są 2: Domaniewska do Metra Wilanowska, o co proszą mieszkańcy, albo Postępu do Bokserskiej, ewentualnie dalej do Ronda UE przez Jadźwingów, co by odciążyło na końcu jeszcze 165.
A jak zagrałoby 136 przez Woronicza, Postępu, Kłobucką do Wyczółek/Półeczki/Centrum Onkologii, a 138 na Ursynów z Metra Politechnika?
ŁK