Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
136 zastąpiło ucięte 186. 504 przejęło część 436. Tylko akurat wyszło, że 136 na Wołoską przerzucili w czasie największego rozkwitu mordoru. Oczywiście Marynarska nie była wtedy jeszcze przebudowana. Natomiast spójnej koncepcji połączenia Mordoru z Ochotą nie ma do dziś, o czym właśnie świadczy to, że otwierana jest dość istotna droga, a dalej nie wiadomo, co by było lepiej nią puścić, i czy właśnie nie jest to miejsce na dziesiąte wcielenie 136.
ŁK
136 na nowym odcinku Woronicza. Od najbliższej soboty.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/03/10 ... woronicza/
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/03/10 ... woronicza/
RELOBUS A38 ESTRADY
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Myślę że zmiana się nie przyjmie (a przynajmniej osobiście chciałbym żeby tak było XD).
Bo?
136 jest mega nieregularne. Choć akurat skręt w Racławicką mu nie pomagał. Ale też nie wiadomo jaki będzie stan zapchania pozostałych dróg.person pisze:Bo?
ŁK
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Po prostu obecna trasa 136 była mi osobiście bardzo na rękę, stąd ta prywata na końcu. Tak na serio, to cała Racławicka będzie wisieć teraz na rzadziej kursującym i jeszcze bardziej niż 136 nieprzewidywalnym 172 (Dolna) które już obecnie jest moim zdaniem w szczycie na granicy przepustowości. Na Woronicza i Wołoskiej, w godzinach szczytu następowały w 136 wymiany pasażerskie po 10-15 osób na każdym z tych przystanków, więc o ile znajdowały się tam cele podróży tych pasażerów, nie będą oni korzystać ze 136, co oznacza że autobusami będzie podróżować mniej pasażerów, lub po prostu zapełnią je inni ludzie którym nowa trasa będzie odpowiadać. Osobiście, raczej przesiądę się na rower lub do samochodu, gdyż do 172 musiałbym iść 15 minut (do 136 idę 8), a dojazd 18/31/218/308 do 136 średnio wchodzi w grę, gdyż przystanek dalej niż metro Wierzbno gdzie miałbym wsiadać, często nie da się wejść do pojazdu.
Ale sama ulica nie generuje potoków, tylko bloki. Marina i inne będą się mogły przenieść na drugą stronę osiedla - choć akurat alternatywa w postaci losowego 136 może być rożna, przynajmniej dopóki nie zrobią 228.
ŁK
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Konstruktorską ciężko przejechać samochodem, zwłaszcza odcinek od Wołoskiej do Postępu.
Stan nawierzchni gorszy od dróg gruntowych.
Stan nawierzchni gorszy od dróg gruntowych.
miłośnik 13N
To teraz 172 prosi się aż o wzmocnienie, szczególnie w soboty.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pisząc nazwy przystanków, miałem na myśli budynki w strefie dojścia do nich.
Akurat przy Marinie i Milobędzkiej zawsze wsiadały pojedyncze osoby, więc nie wiem czy zapełnią nowe 136 jeżeli już zdecydują się nim jechać.
W szczycie nie wiem czy wzmocnienie 172 cokolwiek da, po prostu więcej autobusów utknie na Dolnej. Zresztą, skoro nie przedłużono 228, zapewne z powodów finansowych, to o czym my w ogóle mówimy...
A 228 dlaczego nie ? Nie ma skąd 1 brygady dodać ?
Można też zmniejszyć częstotliwość do 45 minut. Efekt będzie podobny, a może nawet się odzyska brygadę.mb112 pisze:A 228 dlaczego nie ? Nie ma skąd 1 brygady dodać ?
ŁK
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
172 niestety coraz bardziej puste po Sobieskiego jeździ. Wzmacnianie po całości nie wchodzi w grę.