Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 mar 2020, 20:22

228 byłoby dobrym ruchem, ale faktycznie mogłoby wówczas 30' nie wystarczyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 10 mar 2020, 20:45

Byłoby, ale ZTM na razie woli je zostawić po tej bardziej pustej stronie torów, a szkoda, bo moim skromnym zdaniem ta linia miałaby duży potencjał - choćby na odciążenie 189 z tych, którzy nie muszą koniecznie wybrać akurat tej linii. Natomiast na mikrusach co 30' żadna linia nie będzie miała dobrego obłożenia.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 11 mar 2020, 10:03

Autobus Czerwon pisze:
10 mar 2020, 15:17
[...]Tak na serio, to cała Racławicka będzie wisieć teraz na rzadziej kursującym i jeszcze bardziej niż 136 nieprzewidywalnym 172 (Dolna) które już obecnie jest moim zdaniem w szczycie na granicy przepustowości. Na Woronicza i Wołoskiej, w godzinach szczytu następowały w 136 wymiany pasażerskie po 10-15 osób na każdym z tych przystanków, więc o ile znajdowały się tam cele podróży tych pasażerów, nie będą oni korzystać ze 136, co oznacza że autobusami będzie podróżować mniej pasażerów, lub po prostu zapełnią je inni ludzie którym nowa trasa będzie odpowiadać. Osobiście, raczej przesiądę się na rower lub do samochodu, gdyż do 172 musiałbym iść 15 minut (do 136 idę 8), a dojazd 18/31/218/308 do 136 średnio wchodzi w grę, gdyż przystanek dalej niż metro Wierzbno gdzie miałbym wsiadać, często nie da się wejść do pojazdu.
Tam jest też 141.
Glonojad pisze:
10 mar 2020, 20:22
228 byłoby dobrym ruchem, ale faktycznie mogłoby wówczas 30' nie wystarczyć.
Też uważam, że wydłużenie 228 byłoby jak najbardziej przydatne., ale wtedy to pewnie 10'-15' by się przydało. Mogłoby pojechać tak:
URSUS-RATUSZ - ... - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Woronicza - Racjonalizacji - Konstruktorska - Suwak - Domaniewska - Bukowińska - METRO WILANOWSKA 69 (zatoka przystankowa na Bukowińskiej róg Pejzażowej), powrót: Bukowińska - Al. Wilanowska - Modzelewskiego - Domaniewska.
Plusem takiego rozwiązania byłby wspólny przystanek z 218 w kierunku Smoluchowskiego (Metro Wilanowska 08), więc wjazd na pętlę moim zdaniem jest zbędny. I tak brakuje tam już miejsca na dokładanie kolejnych autobusów. Ewentualnie, jeżeli korki na Domaniewskiej w kierunku Niepodległości mogłyby zabić 228 to drugim rozwiązaniem jest skierowanie jej od Domaniewskiej przez Samochodową spowrotem do Woronicza i zakrańcowanie przy Metrze Wierzbno, albo w ogóle od Żwirki i Wigury prosto Woronicza do Metra Wierzbno, z pominięciem oberka przez Domaniewską.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 mar 2020, 10:04

Na Ochotę? WUM, Grójecką, Zachodni?

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 11 mar 2020, 10:15

172 od Zachodniego do Wołoskiej nie jest przepełnione, nie da rady?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 mar 2020, 10:36

Takie ładne połączenie z Galmoku pod zakład było i z pod zakładu na Banacha.
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 mar 2020, 10:54

Lipa pisze:
11 mar 2020, 10:15
172 od Zachodniego do Wołoskiej nie jest przepełnione, nie da rady?
W godzinach szczytu kilka razy miałem problem z dostaniem się.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 mar 2020, 20:25

Obrazek

Screen z godz. 17. Buspas na Żwirki na już.
ŁK

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 11 mar 2020, 21:49

W tym miejscu to norma i to przez cały dzień.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 mar 2020, 7:18

Flash8222 pisze:W tym miejscu to norma i to przez cały dzień.
Tylko że teraz będzie dodatkowy potok samochodów, a 136 nie stało do tej pory w tym akurat korku. W ogóle to chyba ktoś mówił o buspasie na tym odcinku (tyle że to może wylać korek daleko poza Novotel, jeśli ludzie nie będą mieli alternatyw).

Jeszcze nie jestem przekonany, jak skończy się 136 na Konstruktorskiej, bo o 16 czy 17 raczej na rondo przy Racjonalizacji wjeżdżają tylko samochody od strony Suwaka.
ŁK

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 mar 2020, 17:00

Ciekawe, że nie ma nowych rozkladów 136. Spadnie z 10 do 12 minut, a w weekendy z 15 do 20? Kto obstawia :>?
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27357
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 mar 2020, 17:19

Widzę, że w ZTM wszystko po staremu i rzeczy robi się najgłupiej, jak można - na nowy odcinek skierowano linię o najgorszej regularności z możliwych, najprawdopodobniej całkowicie niszcząc tranzytową rolę 136, do tego zlikwidowano wspólny przystanek przesiadkowy na 136/172 przy Wołoskiej. Bez grama sensu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 mar 2020, 8:57

Łukasz pisze:
12 mar 2020, 17:00
Ciekawe, że nie ma nowych rozkladów 136. Spadnie z 10 do 12 minut, a w weekendy z 15 do 20? Kto obstawia :>?
Na razie nic nie spadło.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 mar 2020, 9:37

Autobus Czerwon pisze:
Łukasz pisze:
12 mar 2020, 17:00
Ciekawe, że nie ma nowych rozkladów 136. Spadnie z 10 do 12 minut, a w weekendy z 15 do 20? Kto obstawia :>?
Na razie nic nie spadło.
To prawda. W dodatku kluczenie po zakorkowanych uliczkach i kilka dodatkowych przystanków to ten sam czas przejazdu. Minuta w szczycie popołudniowym od Racjonalizacji do Maklakiewicza - mistrzostwo świata.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 mar 2020, 9:55

fik pisze:
12 mar 2020, 17:19
Widzę, że w ZTM wszystko po staremu i rzeczy robi się najgłupiej, jak można - na nowy odcinek skierowano linię o najgorszej regularności z możliwych, najprawdopodobniej całkowicie niszcząc tranzytową rolę 136, do tego zlikwidowano wspólny przystanek przesiadkowy na 136/172 przy Wołoskiej. Bez grama sensu.
Zastanawiam się, co zrobią pasażerowie, którzy wsiadali Wołoska/Woronicza do 136? A zawsze kilku ich było. Załogi zakładów komunikacyjnych WORONICZA też korzystały, teraz odcinamy je od Ursynowa. 138 jest za rzadko i dojeżdża do nikąd.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ