Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 06 lis 2018, 21:25

Łukasz pisze:
06 lis 2018, 20:30
Jak można wsiąść do czwartego, to problem jest głównie z regularnością a nie z podażą. Ogólnie Marynarska robi swoje, nic odkrywczego.

Ale „10ą” jest przednie.
Zgadza się cały e-mail nic odkrywczego nie wniósł. Ale pomyślałem że opublikuje:)

mb112
Posty: 951
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 06 lis 2018, 23:45

189 zawalone jak za komuny.
Za komuny to w ogóle nie było 189 tylko 489 ;)
Ale ogólnie wiadomo, racja, tylko że dopóki cała okolica jest zatkana przez trwający wiecznie remont Marynarskiej, to niewiele da się tu poprawić...

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 06 lis 2018, 23:52

Można by pomyśleć o jakiś kursach skróconych na 189 ale one i tak by nic nie dały przez Marynarską. Widzimy to po 401. Nawet jak zwiększymy liczbę autobusów to i tak regularności nie poprawimy tylko co najwyżej powiększymy stada

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 lis 2018, 19:29

Jakie niby kursy skrócone 189? To przecież te skrócone kursy 401 z tego wychodzą.

PS: W DS 189 to chyba najbardziej zawalona linia w mieście. Różnica pomiędzy DP a DS na tym ciągu jest kolosalna. A te linie nie tylko służą białym kołnierzykom.

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 lis 2018, 21:21

Jeżeli na dość długim ciągu autobusy nie dają rady, należy tam wybudować torowisko i puścić tramwaje. Taki ładny początek obwodowej linii tramwajowej, na pewno łatwiejszy w realizacji od Wola-Wilanów przez Goworka.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 lis 2018, 21:28

Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 lis 2018, 21:49

O to to.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 lis 2018, 2:14

Dantte pisze:Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.
ŁK

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 maja 2019, 8:55

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html

Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?

Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.

Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 maja 2019, 9:25

Łukasz pisze:
08 lis 2018, 2:14
Dantte pisze:Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.
A dlaczego buspas miałby oznaczać więcej pasów?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 maja 2019, 9:30

Zwłaszcza, że pasów tam ostatnio przybyło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 maja 2019, 11:25

Glonojad pisze:
Łukasz pisze:
08 lis 2018, 2:14
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.
A dlaczego buspas miałby oznaczać więcej pasów?
To było pisane w czasie, gdy był 1 pas w kier UE.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 31 maja 2019, 13:00

To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 maja 2019, 15:37

Dantte pisze:To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.
W docelowym to oczywiste, 3 pasy są to buspas powinien być obowiązkowy.
ŁK

mb112
Posty: 951
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 maja 2019, 20:53

Łukasz pisze:
31 maja 2019, 8:55
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html

Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?

Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.

Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
Też mi przyszło do głowy, że 228 mogłoby tamtędy jechać. Nie wiem czy zamiast, czy oprócz 136.
Może po prostu prosto Woronicza do pętli przy Królikarni ? Byłby dojazd od strony Włoch i w okolice Mordoru, i do tramwajów na Wołoskiej, i na Puławskiej, i do Metra Wierzbno.
Tylko wtedy: 154 do DHL, a 317 ucałotygodniowić.
A 217 to może lepiej zamiast kończyć przy Wilanowskiej mogłoby pojechać Bukowińska - Domaniewska i pętla gdzieś w Mordorze. Dziwie się, dlaczego żadna linia tamtędy nie jeździ, przecież na Bukowińskiej też są przystanki przy wyjściach z Metra Wilanowska.

ODPOWIEDZ