Zgadza się cały e-mail nic odkrywczego nie wniósł. Ale pomyślałem że opublikuje:)
Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Za komuny to w ogóle nie było 189 tylko 489189 zawalone jak za komuny.
Ale ogólnie wiadomo, racja, tylko że dopóki cała okolica jest zatkana przez trwający wiecznie remont Marynarskiej, to niewiele da się tu poprawić...
Można by pomyśleć o jakiś kursach skróconych na 189 ale one i tak by nic nie dały przez Marynarską. Widzimy to po 401. Nawet jak zwiększymy liczbę autobusów to i tak regularności nie poprawimy tylko co najwyżej powiększymy stada
Jakie niby kursy skrócone 189? To przecież te skrócone kursy 401 z tego wychodzą.
PS: W DS 189 to chyba najbardziej zawalona linia w mieście. Różnica pomiędzy DP a DS na tym ciągu jest kolosalna. A te linie nie tylko służą białym kołnierzykom.
PS: W DS 189 to chyba najbardziej zawalona linia w mieście. Różnica pomiędzy DP a DS na tym ciągu jest kolosalna. A te linie nie tylko służą białym kołnierzykom.
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli na dość długim ciągu autobusy nie dają rady, należy tam wybudować torowisko i puścić tramwaje. Taki ładny początek obwodowej linii tramwajowej, na pewno łatwiejszy w realizacji od Wola-Wilanów przez Goworka.
miłośnik 13N
Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
O to to.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.Dantte pisze:Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
ŁK
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html
Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?
Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.
Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?
Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.
Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A dlaczego buspas miałby oznaczać więcej pasów?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zwłaszcza, że pasów tam ostatnio przybyło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To było pisane w czasie, gdy był 1 pas w kier UE.
ŁK
To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
W docelowym to oczywiste, 3 pasy są to buspas powinien być obowiązkowy.Dantte pisze:To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.
ŁK
Też mi przyszło do głowy, że 228 mogłoby tamtędy jechać. Nie wiem czy zamiast, czy oprócz 136.Łukasz pisze: ↑31 maja 2019, 8:55http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html
Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?
Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.
Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
Może po prostu prosto Woronicza do pętli przy Królikarni ? Byłby dojazd od strony Włoch i w okolice Mordoru, i do tramwajów na Wołoskiej, i na Puławskiej, i do Metra Wierzbno.
Tylko wtedy: 154 do DHL, a 317 ucałotygodniowić.
A 217 to może lepiej zamiast kończyć przy Wilanowskiej mogłoby pojechać Bukowińska - Domaniewska i pętla gdzieś w Mordorze. Dziwie się, dlaczego żadna linia tamtędy nie jeździ, przecież na Bukowińskiej też są przystanki przy wyjściach z Metra Wilanowska.