Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 gru 2017, 18:23

Ah, Modlińska jeszcze dostała w dupę po uruchomieniu lewoskrętów przy Konwaliowej. Betonowy korek od FSO :(

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 09 gru 2017, 22:58

Emyl pisze:
06 gru 2017, 18:23
Ah, Modlińska jeszcze dostała w dupę po uruchomieniu lewoskrętów przy Konwaliowej. Betonowy korek od FSO :(
Obywatele i lokalne stowarzyszenia pisały do ZDM wnioski o wydzielenie lewoskrętów, bo bezpieczeństwo, bo bezpieczeństwo, bo bezpieczeństwo. Próbowałem uświadamiać, że to nie będzie bezkarne i odbędzie się kosztem czasu innych sygnałów. Grochem o ścianę. Chcieli to mają.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 gru 2017, 1:19

Można w zależności od kierunku szczytu ustawić długość zielonego na najbardziej obłożonej realcji, czy nie? Ostatnio, jak sprawdzałem datę, to był 2017 rok, nie 1817.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 gru 2017, 7:35

Przecinanie 5 pasów nie jest super bezpieczne, wiec nie dziwne, że zrobili te lewoskręty. Poza tym świat idzie w kierunku zidiocenia, ludzie jadą, ale nawet tego nie wiedzą. Elektronika wszędzie i jak to jest, że muszę myśleć i patrzeć, czy nikt nie jedzie z przeciwka. Wole sobie postać i poczytać telefon. Lepiej nie będzie, szkoły uczą idiotów, świat się w to wpisuje.

I nawet abstrahując od tego, że przy ograniczeniu długości cyklu, każde dodanie w jednym miejscu powoduje zabranie w drugim, wiec musi być gorzej - to akomodacja sama powinna to optymalizować, jest 2017 a nie 2007. W dodatku już powinny być popularne sygnalizacje nie tylko akomodacyjne, ale w ogóle uczące się - ale na to to trzeba poczekać chyba do 2117.

A znając takie reformy na skrzyżowaniach, to powycinali pasy (pewnie prawoskręty są prosto tylko dla autobusów) - i to główna przyczyna.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 gru 2017, 14:08

Przyczyna jest chyba głównie taka, że lewoskręty skróciły fazy Modlińskiej prosto w obu kierunkach, ale po równo, niezależnie od pory, z tego co zaobserwowałem. Akurat wydzielone pasy do prawoskrętów nie powinny robić tam wielkiej różnicy, bo prawoskręty nigdy się nie zatykały.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 gru 2017, 14:30

Emyl pisze:Przyczyna jest chyba głównie taka, że lewoskręty skróciły fazy Modlińskiej prosto w obu kierunkach, ale po równo, niezależnie od pory, z tego co zaobserwowałem. Akurat wydzielone pasy do prawoskrętów nie powinny robić tam wielkiej różnicy, bo prawoskręty nigdy się nie zatykały.
Pare osób z nich korzystało, zwłaszcza tych sprawniejszych. Ogólnie tak, tylko gdzie jest akomodacja, która skróci bardziej przeciwpotok niż potok.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 gru 2017, 14:31

No właśnie ni ma :-?

Hajki
Posty: 3
Rejestracja: 24 sie 2018, 15:43

Post autor: Hajki » 24 sie 2018, 21:56

Witam wszystkich serdecznie,
chciałbym zapytać czy może ktoś słyszał coś o linii autobusowej w ciągu ulic Kowalczyka/Łopianowa/Krzyżówki?

Pozdrawiam.

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 25 sie 2018, 17:51

Hajki pisze:
24 sie 2018, 21:56
Witam wszystkich serdecznie,
chciałbym zapytać czy może ktoś słyszał coś o linii autobusowej w ciągu ulic Kowalczyka/Łopianowa/Krzyżówki?

Pozdrawiam.
jest pomysł aby np 7xx jechały tymi ulicami

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 sie 2018, 21:39

Patrząc na ogólną częstotliwość, to to zbyt pięknie i zachęcające by nie było... Moim zdaniem lepiej by było kombinować z uzwyklonym 516 (które i tak ma zawijaną trasę i bardziej jest odcinkową dowozówką) :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 sie 2018, 8:09

Wolfchen pisze:
25 sie 2018, 21:39
Patrząc na ogólną częstotliwość, to to zbyt pięknie i zachęcające by nie było... Moim zdaniem lepiej by było kombinować z uzwyklonym 516 (które i tak ma zawijaną trasę i bardziej jest odcinkową dowozówką) :-k
Lepiej od razu zrobić jakąś lokalną na midiki przez Kowalczyka, Krzyżówki, Fleminga, Wiklinową, Kołacińską, Krokwi i Fletniową.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 26 sie 2018, 9:31

O ile 516 faktycznie powinno stać się uzwyklone, o tyle nie bawiłbym się w kręcenie po Żeraniu. Ono faktycznie pracuje odcinkowo, ale na Modlińskiej pełni rolę dojazdu do FSO i sporo osób korzysta z niego jako przesiadki na tramwaj czy na Toruńską. Prędzej możnaby skręcić 214, ale ZTM chyba ma inne plany, bo ostatnio widziałem nowe przystanki na Myśliborskiej, na skrzyżowaniu z Kasztanową, tam gdzie nie jeździ 211 czyli w kierunku Dorodnej. Być może ZTM planuje jakąś lokalną dowozówkę spinającą obie części Żerania?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 sie 2018, 12:27

Wolfchen pisze:
25 sie 2018, 21:39
Patrząc na ogólną częstotliwość, to to zbyt pięknie i zachęcające by nie było... Moim zdaniem lepiej by było kombinować z uzwyklonym 516 (które i tak ma zawijaną trasę i bardziej jest odcinkową dowozówką) :-k
516 jest tam na plaster, bo nie dowiezie do SKM. 214 analogicznie.
Colony pisze:
26 sie 2018, 9:31
na Świderskiej, na skrzyżowaniu z Kasztanową, tam gdzie nie jeździ 211 czyli w kierunku Dorodnej
Znaczy się na Myśliborskiej? Mam nadzieję, że nikt nie wpadł na to, żeby jeździć jedną linią po Portowej, drugą po odległej o 250m Myśliborskiej, bo to nawet na ZTM jest silnie absurdalne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 26 sie 2018, 13:11

fik pisze:
26 sie 2018, 12:27
Colony pisze:
26 sie 2018, 9:31
na Świderskiej, na skrzyżowaniu z Kasztanową, tam gdzie nie jeździ 211 czyli w kierunku Dorodnej
Znaczy się na Myśliborskiej? Mam nadzieję, że nikt nie wpadł na to, żeby jeździć jedną linią po Portowej, drugą po odległej o 250m Myśliborskiej, bo to nawet na ZTM jest silnie absurdalne.
Tak, tak. Już to poprawiłem. Niestety, ale dokładnie tak to wygląda. Zupełnie nie byłoby sensu robić tych przystanków dla linii zawijającej po osiedlu, bo one już są na Kasztanowej. Chyba komuś zamarzyło się cudo w relacji Tarchomin-Dorodna-Kowalczyka-PKP Żerań.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 sie 2018, 22:34

fik pisze:
26 sie 2018, 12:27

Znaczy się na Myśliborskiej? Mam nadzieję, że nikt nie wpadł na to, żeby jeździć jedną linią po Portowej, drugą po odległej o 250m Myśliborskiej, bo to nawet na ZTM jest silnie absurdalne.
Patrz Jana Kazimierza i Kasprzaka?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ