Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Nie widzę powodu, dla którego miałaby nie być wydłużona, w końcu jest to nowy ważny punkt znajdujący się dwie minuty drogi od poprzedniej pętli, to samo tyczy się zresztą 397, jeśli nie zostanie zjedzone przez swoją macierzystą linię po jakiejś zmianie jej trasy.
Zresztą jeśli układ przystanków na Kole się w żaden sposób nie zmieni (choć moim zdaniem warto by było to i owo poprawić) to można puścić linię Księcia Janusza - Górczewska - Ciołka - Brożka - Księcia Janusza i przez to umożliwić obsługę osiedli na zachód od Księcia Janusza nowym ZP Lędzka w rejonie skrzyżowania Księcia Janusza/Brożka. Dalej wspólne przystanki ze 197 na przesiadkach z M2 i z tramwajów na Obozowej.
Zresztą jeśli układ przystanków na Kole się w żaden sposób nie zmieni (choć moim zdaniem warto by było to i owo poprawić) to można puścić linię Księcia Janusza - Górczewska - Ciołka - Brożka - Księcia Janusza i przez to umożliwić obsługę osiedli na zachód od Księcia Janusza nowym ZP Lędzka w rejonie skrzyżowania Księcia Janusza/Brożka. Dalej wspólne przystanki ze 197 na przesiadkach z M2 i z tramwajów na Obozowej.
Czy wiadomo jak zmieni się obecny ograniczony dojazd do Wola Parku po otwarciu stacji Księcia Janusza?
Z tego co wiem to zamkną całkowicie od strony Bemowa, a otworzą od Woli.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Ponad 10 lat temu polemizowałem z niektórymi miłośnikami jedynie słusznej trasy s 8 na rzecz połączeń lokalnych np. przedłużenia ul.
Marynin poprzez połączenie z ul. Dywizjonu 303 z tzw. objazdem za Auchanem. Teraz jak najbardziej przydatny sposób na odblokowanie np. Górc i ul. Radiowej.
Marynin poprzez połączenie z ul. Dywizjonu 303 z tzw. objazdem za Auchanem. Teraz jak najbardziej przydatny sposób na odblokowanie np. Górc i ul. Radiowej.
ZUS fundatorem emigracji
Ostatnio dość dużo się mówi o zakończeniu prac przy 3 stacjach na Woli. Wiadomo, czy planowane jest jakoś wkrótce przywrócenie ruchu tramwajowego na Prostej? Jak tam sytuacja wygląda, są w ogóle tory?
Gdzieś padł termin początku października.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W zeszłym tygodniu zaczęli coś grzebać w miejscu, gdzie były tory. Ale trudno powiedzieć, czy będą tam robili jezdnię tymczasową czy już odtwarzają torowisko.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu TapatalkaZTM pisze:W związku z przebudową ulicy Górczewskiej na odcinku od ulicy Syreny do ulicy Młynarskiej i zamknięciem ulicy w rejonie obecnej, tymczasowej pętli autobusowej PŁOCKA-SZPITAL, od dnia 18.11.2019 r. do odwołania wprowadza się następujące trasy linii E-2 i 520:
E-2
WILANÓW – … – Senatorska – pl. Bankowy – Andersa – METRO RATUSZ-ARSENAŁ (powrót: METRO RATUSZ-ARSENAŁ – Andersa – pl. Bankowy)
520
MARYSIN – … – pl. Bankowy – al. Solidarności – Wolska – Płocka – Górczewska – PŁOCKA-SZPITAL – Górczewska – Leszno – Okopowa – al. Solidarności – pl. Bankowy – … – WILANÓW
Uruchomiony zostaje przystanek zastępczy PŁOCKA-SZPITAL 51 zlokalizowany w ulicy Górczewskiej pomiędzy skrzyżowaniem z ulicą Działdowską a skrzyżowaniem z ulicą Wawelberga.
Zawiesza się funkcjonowanie przystanków:
OKOPOWA 10LESZNO 02MŁYNARSKA 02PŁOCKA-SZPITAL 01PŁOCKA-SZPITAL 02
Przepraszamy za utrudnienia.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ten MRA wyglada podejrzanie, oby już na zawsze E-2 gdzieś tu zostało. A zawrotka którędy?
ŁK
Ta trasa E-2 do MRA byłaby idealna po otwarciu M2 na Woli. Stąd podbijam się pod pytaniem, jak wygląda zawrotka i czy jest przewidziany postój?
Wyczuwam PT Nowolipkami i Zamenhofa do Anielewicza. To tak naprawdę nie jest zresztą żaden logistyczny problem.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Nie rozumiem więc, dlaczego MRA, a nie Muranów.
Mogę sobie wyobrazić PT przez Świętojerską rano w jedną stronę a popołudniami w drugą.Yelonker pisze:Nie rozumiem więc, dlaczego MRA, a nie Muranów.
ŁK
Masz rację, że nie jest to żaden logistyczny problem. Jednak w kontekście długoterminowych zmian, przydałoby się miejsce na postój. Najlepiej przy Polinie, ale wymaga to dedykowanej zatoczki dla E-2. Skoro liczba linii na pl. Bankowym od czasu otwarcia metra się zmniejszyła, a nadal są dwa perony w kierunku południowym, to może, po kryterium ulicznym Zamenhof,a E-2 mogłoby odbywać 10-15 minutowy postój na Pl. Bankowym 01?
Ewentualnie czy można usunąć parking za przystankiem Muranów 04 i tam umiejscowić przystanek dla E-2?
Ewentualnie czy można usunąć parking za przystankiem Muranów 04 i tam umiejscowić przystanek dla E-2?
Przy Polinie albo przy Esperanto. W takim wypadku nie wiem, czy nie lepszą opcją byłoby 520, a E-2 Lesznem na Wolę gdziekolwiek sobie ZTM życzy puścić tę linię. Postój na Bankowym trochę ograniczałby funkcjonalność linii, wówczas w szczycie porannym musiałaby odbywać postoje na Bankowym przed objazdem po Muranowie, a w szczycie popołudniowym po objeździe.