Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 cze 2020, 16:41

Pewnie koszty. I tak zetka musiałaby jeździć równolegle z tramwajem na odcinku Wolski-Czumy.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 cze 2020, 17:00

Dobrze że tyle wydaliśmy na tramwaje dwukierunkowe które są droższe od jednokierunkowych, żeby ostatecznie okazało się że robienie rozjazdów nakładkowych w czasie remontu jest droższe od autobusu zastępczego na pełnej trasie xd

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 cze 2020, 17:03

Było to testowane np. przy okazji 20 na Majakowskiego. Szału nie było. No i naprawdę nie ma co na podstawie roku kryzysowego wyciągać wniosków o sensowności zakupów bądź nie.

Edit: a na 11 przecież też była nakładka na Synów Pułku! Frekwencja uzasadniała wysyłanie dwukierunków?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2020, 21:29

Równolegle miały być roboty na Bródnie. Potem się to rozjechało, ale chyba było już za późno na robienie dokumentacji. Szczególnie że robi to metro. Na Bródnie na montaż nakładki w zeszłym roku chcieli trzy dni a nie dobę. Słupów też nastawiali cały las.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 24 cze 2020, 21:47

ZTM pisze: W związku z budową stacji metra C04 POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH i koniecznością czasowego zawieszenia kursowania tramwajów przez skrzyżowanie Powstańców Śląskich / Górczewska, od dnia 29.06.2020 r. do dnia 24.07.2020 r. wprowadza się następujące zmiany tras linii 10, 23 i 26:
Miesiąc zamknięcia po to by wybudować ze 100m torów objazdowych?

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 cze 2020, 9:16

mkm101 pisze:
24 cze 2020, 21:47
ZTM pisze: W związku z budową stacji metra C04 POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH i koniecznością czasowego zawieszenia kursowania tramwajów przez skrzyżowanie Powstańców Śląskich / Górczewska, od dnia 29.06.2020 r. do dnia 24.07.2020 r. wprowadza się następujące zmiany tras linii 10, 23 i 26:
Miesiąc zamknięcia po to by wybudować ze 100m torów objazdowych?

Z tego co teraz obserwuję z pokładu bolidu na linii 26 to zostało jakieś 70 metrów do położenia no ale cóż. Ciekawe jaki był sens przebudowywać gruntownie całe skrzyżowanie w związku z budową linii do Radiowej, wiedząc że za kilka lat będzie prute całe skrzyżowanie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 cze 2020, 13:37

Wtedy miało nie być prute. Przejścia pod całym skrzyżowaniem były dorobione w trakcie projektowania stacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 25 cze 2020, 14:07

pawcio pisze:
25 cze 2020, 13:37
Wtedy miało nie być prute. Przejścia pod całym skrzyżowaniem były dorobione w trakcie projektowania stacji.
I dobrze, że będą. Poza tym trasę tramwajową trzeba było podłączyć i tak, może dało się to zrobić bardziej minimalistycznie i osobne tory do skrętu w Górczewską zbudować już po gruntownej przebudowie skrzyżowania wraz z budową metra, podobnie może i betonowy podkład to strata pieniędzy, ale i tak większość tego, co zostało zbudowane musiało powstać. Nie wyobrażam sobie krzywych torów zalanych nierówno wylanym asfaltem i tymczasowego wypłytowania w miejscu przystanku przez cztery lata. Szyny i tak są metalowe i można je położyć ponownie.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 03 sie 2020, 11:46

Czy wiadomo już bliżej kiedy rozpoczną się prace związane z budową ostatniego odcinka M2 do STP Karolin?

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 07 sie 2020, 13:17

M2 do Bemowo Ratusz pasażerów zobaczy pewnie na Gwiazdkę 2022, zatem do STP zapewne za kolejne 3 lata...

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 07 sie 2020, 14:04

mcdm pisze:
07 sie 2020, 13:17
M2 do Bemowo Ratusz pasażerów zobaczy pewnie na Gwiazdkę 2022, zatem do STP zapewne za kolejne 3 lata...
Po ostatnich doniesieniach jest do przewidzenia, że termin się odsuwa. Interesuje mnie jednak termin rozpoczęcia prac przy tunelach, stacjach, wentylatorniach etc. Bo to będzie się na pewno wiązać ze zmianami w komunikacji. :-k

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 07 wrz 2020, 13:02

Wiadmo czy 11 wróci po zawieszeniu?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 wrz 2020, 13:34

Zdziwiłbym się gdyby nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 13 lut 2022, 14:32

Szybko zbliża się ku końcowi pewien etap w budowie metra. Wiecie, kraniec przy bemowskim ratuszu. Odtworzona zostanie też linia tramwajową do pętli niedaleko zbiegu Lazurowej i Górczewskiej. Pomysły i wieści o knowaniach ZTM mile widziane w tym wątku ( Targówek zostawcie na deser ). Od razu powiem - durny pomysł to 3+2 a nie 3+3..
ZUS fundatorem emigracji

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 lut 2022, 14:47

W sumie według mnie tak byłoby najprościej:

112: CH Marki - ... - Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo
171: Chomiczówka - trasa 171 - <M> Bemowo - Górczewska - Lazurowa - trasa 112 - Karolin
189: os.Górczewska - <M> Bemowo - Powstańców Śl. - ... - Sadyba
190: os.Górczewska - <M> Bemowo - ... - Dw.Wileński (bez ucha przez Człuchowską)
220: Okęcie - ... - Lazurowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Górczewska - Lazurowa - ... Stare Bemowo
259: Torwar - trasa 109/171 - DwC
290: CH Marki - trasa 190 - trasa 160 - DwC

Siedemsetki (a może nawet i 149) skrócone do Metra Bemowo.

ODPOWIEDZ