Powrót na trasę Gwiaździsta - Nowe Bemowo. Na tej trasie jeździło punktualnie, a ewentualne opóźnienia wyrównywało na krańcach.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36587
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Korków na Powązkowskiej w ten sposób się nie uniknie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Chwila, chwila. Ale z tego co osobiście się przekonałem, to na 122 problem jest na odcinku pl. Wilsona - Conrada głównie w kierunku os. Górczewska. Szczególnie światła przy Wilsona i Broniewskiego
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Dzięki krótszej trasie łatwiej nadrobić spóźnienie. Skręt z Człuchowskiej w Powstańców potrafi dołożyć spóźnienia. Zresztą nie tylko na 122.
Tam "KM" to nawet jeździ, tyle że za rzadko I niestety do czasu zakończenia remontu Zachodniej i linii średnicowej taki stan będzie się jeszcze utrzymywał. Oferta pociągów z Łowicza i Sochaczewa co 30 minut niestety nie sprzyja dojazdom do centrum.
Ewentualnie jak się skończy ten jeden wielki plac budowy i będzie dało się przebić z Posagu do Traktorzystów przez np. Herbu Oksza, Taylora czy Habicha-Ogniową - wówczas PKP Ursus będzie w zasięgu dojścia.
Kilometr jako zasięg dojścia to w tym przypadku chyba tylko ostateczność, szczególnie że w tym samym czasie będzie można się już dostać do metra na Karolinie. Bo budowy na Szamotach będą trwać co najmniej do końca 2026 Inna sprawa, że do Karolina nie będzie się tak łatwo dostać do metra, bo nie planuje się żadnego prostego dojścia pieszego.
Zrobiłem kiedyś taką próbę: pojechałem do pociągu na PKP Ursus-Niedźwiadek. Jak dojazd nie stanowi problemu pustawym 177, tak zmieścić się do pociągu razem z mieszkańcami powiatów grodziskiego i pruszkowskiego to jest na prawdę niezły wyczyn.
- a/p TALENT
- Posty: 1710
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Rozwiązanie obecne jest zgniłym kompromisem. Widać jak na dłoni brak stacji metra przy zbiegu Górczewskiej i Lazurowej. Po oddaniu jej do eksploatacji można stworzyć coś sensownego z komunikacją. Zwłaszcza wywalić linie 700 i coś tam z 3 pasa przy Urzędzie Dz. Bemowo. Lewo skręty z Człuchowskiej w Powst. Śląskich to horror, prawo skręty z Powst. ŚL też kiepskie. Będzie tylko gorzej w miarę upychania patodeweloperki gdzie się da w tym rejonie. Frekwencja w autobusach i tramwajach jak słusznie pisaliście zależy losowo od korkowania się Powst. Śląskich
i innych ulic. Parę razy trafił się mi się nabity niezabieralny tramwaj 28 w stronę Bemowa Lotniska ze skrzyżowania Górczewskiej i Powst. Śląskich. Fakt, to było przy dużych opadach śniegu.
i innych ulic. Parę razy trafił się mi się nabity niezabieralny tramwaj 28 w stronę Bemowa Lotniska ze skrzyżowania Górczewskiej i Powst. Śląskich. Fakt, to było przy dużych opadach śniegu.
ZUS fundatorem emigracji
Tak - południe Szamotów na PKP Ursus, wschód na PKP Ursus Północny.
Metro Karolin? Nierealny zasięg dojścia pieszo w porównaniu z dwoma powyższymi. Same torowisko prowadzące do Warszawy Głównej Towarowej będzie stanowić barierę. Plus północ Szamotów, wzdłuż LK3 to będą magazyny.
Bardziej realne jest zwiększenie częstotliwości po ukończeniu modernizacji typu LK3, Zachodnia czy później średnica. Dowożenie Szamotów do M2 to taki ersatz na czas remontów
Znów: Przepustowość na Zachodniej i średnicy. Jak budowy na Szamotach się zakończą to może uda się też zakończyć średnicę.
A Szeligowska (na całej długości aż do wiaduktu nad S8) to nie potrzebuje w ogóle komunikacji miejskiej? Wystarczy jej 743 z badziewną częstotliwością? Tam się tak rozbudowuje...
Może jakieś dodatkowe kursy skrócone 743 kończące gdzieś w okolicach S8? Albo 243? A może 249 dałoby się puścić Szeligowską, potem tą drogą lokalną wzdłuż S8 i Batalionów Chłopskich w prawo? Tylko nie wiem czy tam jest już ukończona droga.
Może jakieś dodatkowe kursy skrócone 743 kończące gdzieś w okolicach S8? Albo 243? A może 249 dałoby się puścić Szeligowską, potem tą drogą lokalną wzdłuż S8 i Batalionów Chłopskich w prawo? Tylko nie wiem czy tam jest już ukończona droga.
Na Szeligach jest gotowa pętla z której korzystają autobusy szkolnereserved pisze: ↑25 lut 2023, 13:52A Szeligowska (na całej długości aż do wiaduktu nad S8) to nie potrzebuje w ogóle komunikacji miejskiej? Wystarczy jej 743 z badziewną częstotliwością? Tam się tak rozbudowuje...
Może jakieś dodatkowe kursy skrócone 743 kończące gdzieś w okolicach S8? Albo 243? A może 249 dałoby się puścić Szeligowską, potem tą drogą lokalną wzdłuż S8 i Batalionów Chłopskich w prawo? Tylko nie wiem czy tam jest już ukończona droga.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Obawiam się, że z Szeligowską przyjęto strategię przeczekania, w końcu już za 3 lata będzie metro.
Problem oczywiście jest do rozwiązania na kilka sposobów, ja bym proponował jakieś 243 Bemowo - Człuchowska - Szeligowska - serwisówka S8 - Sochaczewska - Połczyńska - Cm. Wolski, tylko na to trzeba kilka brygad, a priorytetem miasta jest utrzymywanie 171.
Problem oczywiście jest do rozwiązania na kilka sposobów, ja bym proponował jakieś 243 Bemowo - Człuchowska - Szeligowska - serwisówka S8 - Sochaczewska - Połczyńska - Cm. Wolski, tylko na to trzeba kilka brygad, a priorytetem miasta jest utrzymywanie 171.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Skoro sam prezydent powiedział że nie każdy lubi i nie każdy może jeździć metrem, wpisując się tym samym w retorykę krzykaczy...
Patrząc na mapę to włączyłbym w to Szeligi i Macierzysz.fik pisze: ↑28 lut 2023, 9:26Obawiam się, że z Szeligowską przyjęto strategię przeczekania, w końcu już za 3 lata będzie metro.
Problem oczywiście jest do rozwiązania na kilka sposobów, ja bym proponował jakieś 243 Bemowo - Człuchowska - Szeligowska - serwisówka S8 - Sochaczewska - Połczyńska - Cm. Wolski, tylko na to trzeba kilka brygad, a priorytetem miasta jest utrzymywanie 171.
No to bez mapy powiem że już krok i rynek Stare Babice.Wiliam pisze: ↑28 lut 2023, 19:27Patrząc na mapę to włączyłbym w to Szeligi i Macierzysz.fik pisze: ↑28 lut 2023, 9:26Obawiam się, że z Szeligowską przyjęto strategię przeczekania, w końcu już za 3 lata będzie metro.
Problem oczywiście jest do rozwiązania na kilka sposobów, ja bym proponował jakieś 243 Bemowo - Człuchowska - Szeligowska - serwisówka S8 - Sochaczewska - Połczyńska - Cm. Wolski, tylko na to trzeba kilka brygad, a priorytetem miasta jest utrzymywanie 171.
Jeszcze trochę i tak będzie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Jeżeli już, to też byłbym chyba najprędzej za tą pętlą szkolną na Szeligach, ale tylko ze względu na to, że wcześniej nie ma gdzie zawrócić. Powrót przez serwisówkę S8 i Sochaczewską ma raczej mały sens, bo tam prawie nic nie ma.
Ogólnie szkoda, że nie udało się uruchomić Nowo-Człuchowskiej zanim zamknięto Rayskiego, tym bardziej że stan nawierzchni Szeligowskiej jest w wielu miejscach tragiczny.
Ogólnie szkoda, że nie udało się uruchomić Nowo-Człuchowskiej zanim zamknięto Rayskiego, tym bardziej że stan nawierzchni Szeligowskiej jest w wielu miejscach tragiczny.