Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zdecydowanie warto byłoby przywrócić komunikację na tym przystanku dla niewiele ponad jednej osoby na godzinę <3
Z sąsiedniego tematu:
Faktycznie zdarzyło mi się trafić na mega tłok w 177 ostatnio, ale w dużej mierze to było dlatego, że dłuższy czas nie jechało, bo wcześniej tkwiły na skręcie z Człuchowskiej w Powstańców i z Powstańców w Górczewską, ogólnie przez te dwa lewoskręty w godzinach szczytu ta linia nie ma szans być punktualna. Większy pożytek z tej linii byłby moim zdaniem gdyby jechała prosto Powstańców na Nowe Bemowo albo prosto Lazurową do Górczewskiej i dalej np. na Koło, ogólnie ta końcówka na Górczewskiej jest bez sensu i w ogóle cały ten obecny układ dowozówek na Bemowie, również z mega długim 122 jest bez sensu, ale to wiadomo dlaczego.
To zapraszam na Posag 7 Panien w godzinach 6:40-7:30. Autobusy w okolicy PKP Ursus Płn. mimo częstotliwości 10' są pełne. Od Lazurowej do Hali Wola nie raz zdarzyło się, że ludzie wolą zostać zaczekać na coś następnego w stronę metra, bo autobus jest nabity po kokarde. W szczycie popołudniowym dokładnie taka sama sytuacja od Metra Bemowo do P7P występuje po 16.
Z innych obserwacji to w dni robocze codziennie ok. 6:35 przy Nowych Włochach mijam jadące w kierunku Ursusa 177 z zajętym kompletem miejsc siedzących. Kilka sąsiednich kursów ma mniej więcej podobne napełnienia.
Z innych obserwacji to w dni robocze codziennie ok. 6:35 przy Nowych Włochach mijam jadące w kierunku Ursusa 177 z zajętym kompletem miejsc siedzących. Kilka sąsiednich kursów ma mniej więcej podobne napełnienia.
Skoro 171 jeździ puste jak się twierdzi, to można stamtąd przeguby przekierować. Chyba że jednak ma swoich pasażerów...
Że niby na solówki ma być? A jak wygląda zapełnienie z Centrum na Torwar (Śniegockiej)? Kiedyś tam 171 co 7,5/10/10 na obłożenie nie narzekało. A teraz 109 co 15 i 171 co 30.
Widziałem, że w sobotę 171 cieszy się też wzięciem przy Wola Parku.
Widziałem, że w sobotę 171 cieszy się też wzięciem przy Wola Parku.
W sobotę ludzie często jeżdżą na zakupy. To żaden argument. Przy wola parku jest też metro to że komuś nie chce się ruszyć dupy żeby zejść pod ziemię to jego problem.
Dziwadła ze 122 są naturalnym dawcą przegubów na 177.
Te osiedla powstałe i powstające w dawnej fabryce Ursusa, to się chyba takie drugie Skarbka z Gór robi, mieszkania po taniości i problem z KM
Masz rację. Niestety część pasażerów jest bardzo metrooporna. A to przekłada się na napełnienie 171. Co z kolei potem jest wykorzystywane przez radnych na spotkaniach z ZTMem. I tak się wszystko kręci. Ja też byłem za porządkiem na 171 i 190. Ale też rozumiem, że ludzie z siatkami nie mają ochoty na przesiadki.
Problem w tym, że ZTM nie widzi tego nadmetrażu 122 (albo nie chce się tym chwalić) i pisze potem, że nie dysponuje wolnymi przegubowcami... Tu pełna treść odpowiedzi na pismo Radnej Dzielnicy Ursus: KLIK Sam też wcześniej pisałem do ZTM, nawet z konkretną propozycją puszczenia przegubów na 4 dodatki, ale uzyskałem jedynie odpowiedź, że będą obserwować napełnienia.
Bardziej problem braku infrastruktury, bo gdyby było którędy autobusy puścić to na pewno by coś więcej było. Taki sam problem jest na Chrzanowie w okolicy fortu - powstaje mnóstwo osiedli z jedną uliczką i jedyny przystanek to Sternicza.
Jedyny wniosek: trzeba mieć dobre stosunki z dyspozytorami na R-2. Ciekawe, że te nadmiarowe autobusy można spotkać jedynie na 122. A do ZTMu to nie ma co pisać, bo oni i tak widzą tylko te "swoje" pomiary. Bo skoro relację Torwar- Centrum załatwia także linia 109 na przegubach, a reszta trasy 171 to dubel metra i autobusów, to raczej oczywiste, skąd wziąć przeguby.
Mnie jeszcze zastanawia kwestia braków 12-metrowców z R-2. Takie problemy nie są zgłaszane do ZTM? Przecież takie zwiększenie metrażu na jednej linii (nawet na dodatkach) rozwiązało by problem braków odpowiedniego taboru do obsługi linii...
Ze 122 nie ma kłopotu z nadmierną frekwencją, tylko z punktualnością. Zwłaszcza w szczycie. Jeśli przegub trafi się po 20 minutach przerwy, to faktycznie jest ładnie zapełniony. Ale chwilę później jedzie prawie pusty następny. Może warto pomyśleć o poprawie punktualności, a wtedy przeguby przestaną być potrzebne.
A masz jakieś pomysły na poprawienie punktualności 122?
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ja mam. Dołożyć brygady. Tak, wiem. Nie ma pieniędzy. Dziękuję
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A ile minut wynoszą średnio postoje na 122 - w szczycie i poza?