Wydaje mi się, że właśnie po 18 już bardziej od częstotliwości potrzeba uporządkowania ruchu, czyli już zaczynamy z dłuższą przerwą czy kolacją, żeby pracować nad powrotem do punktualności, czy może kursami skróconymi od połowy trasy.pawcio pisze:Przed pandemią była tendencja wyciągania szczytu popołudniowego. Moim zdaniem to pierwszy obszar, gdzie należałoby poszukać oszczędności kilometrowych. A i krótsze dodatki mogłyby się przełożyć na łatwiejsze układanie służb na dwa razy, które trochę zmniejszają zapotrzebowanie na kierowców.Łukasz pisze: ↑24 paź 2022, 22:59Dziś po 18 na Bemowo:
171 na Wrocławskiej -12, kilka osób w środku. 220 przed nim - zero osób. Na Górczewskiej przy MKJ (punktualnie) następne 171 - kilka osób w środku. 523 kilkanaście osób zarówno na Górczewskiej jak i potem któreś następne na Prymasa. Za nim 167 - kilka osób, ale raczej 5 niż 9. 184 puste siłą rzeczy.
PS 504 w parze na Żwirki, -27/-17. Również w pierwszym zajęte ledwie siedzące.
Wszyscy metrem jeżdżą, czy w ogóle przestali, czy szczyty są za długie?
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
ŁK
W najnowszym artykule J.Osowskiego w GW temat ten został nieco rozwinięty i pewne rzeczy zostały nazwane po imieniu:
Wśród pomysłów radnych - przywrócenie kursowania tramwaju linii 8, autobusów 506, E-3 czy też 195 na trasie wydłużonej na Dawidy Bankowe.Urzędnik ZTM pisze:Do nas przychodzą kolejni radni dzielnicowi, np. z Ursynowa. Po tym co się stało na Bemowie, poczuli krew i wiedzą, że już wszystko im wolno. I tak samo cynicznie wprost nam mówią, że to chodzi o głosy przed wyborami, komunikacja guzik ich obchodzi. A pomysły mają takie, że nawet nie mamy siły się śmiać.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
To szkoda że jeszcze nie chcą od razu 195 do Huty. I na Dawidy Bankowe w drugą stronę.
To już kwestią czasu pozostaje kiedy padnie pomysł honorowania biletów ZTM w UberzeBywalec pisze: ↑06 lis 2022, 20:00Wśród pomysłów radnych - przywrócenie kursowania tramwaju linii 8, autobusów 506, E-3 czy też 195 na trasie wydłużonej na Dawidy Bankowe.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
Chociaż to może byłoby tańsze niż utrzymywanie 112, 160, 171, 521 i jeszcze paru innych wynalazków wzdłuż szyny
Nie zawsze poważne opinie
Nota bene system szeroko rozumianej karty miejskiej w Seulu jest zintegrowany z tamtejszymi taksówkami (kiedyś w części z pre-paidową portmonetką, obecnie pewnie z podłączonym kontem). Zatem - czemu nie sięgać do gwiazd?
Jeśli kierowcy ubera też będą musieli zdawać certyfikaty ZTM i jeździć w krawatach to jestem za.
Średnio w 60% przypadków nikt nie wsiada i nie wysiada.
Aaaale są też większe wymiany pasażerskie.
Aaaale są też większe wymiany pasażerskie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dla takich potoków buduje się perony po kilkanaście mln zł na kolei, tak że tak
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Są jakieś, które mają mniej?