Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 19 cze 2018, 8:31

A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 cze 2018, 8:37

lis93 pisze:
19 cze 2018, 8:31
A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.
A co z 25?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 cze 2018, 8:39

Turkus1990 pisze:
19 cze 2018, 7:55
Georg a może do tego frytki?Jak coś Tobie nie podoba się to nie musisz czytać.Zwróć uwagę że nie każdy pisze według życzeń a nie którzy w biegu.
A mimo tego inni umieją zachować resztki szacunku dla czytających wypowiedzi i stosować się do zasad obowiązujących w języku polskim. Nie ma obowiązku pisania na tym forum. Nie chcesz się dostosować do panujących tu zasad, to pisz w miejscach, gdzie twój sposób wypowiedzi nie będzie nikomu przeszkadzać. Na Wawkomie przeszkadza. Przypominam, że z czerwonymi komunikatami się również nie kłócimy. Bo za to również są punkty.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 cze 2018, 9:04

lis93 pisze:
19 cze 2018, 8:31
A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.
Płaczący na Targówku dalej będą jęczeć o czerwony numerek. Czasami lepszym wyjściem na to jest twarde powiedzenie prawdy: teraz macie metro, dla wyrównania rachunku (koszty!) kasujemy 160, skracamy 517 (może być do Centralnego), może nawet 162 oberwie.

517 stoi gdzie indziej niż 518.

Jak dla mnie eot, bo to przecież nie ten wątek.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mb112
Posty: 943
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 19 cze 2018, 12:35

KwZ pisze:
19 cze 2018, 9:04
łaczący na Targówku dalej będą jęczeć o czerwony numerek. Czasami lepszym wyjściem na to jest twarde powiedzenie prawdy: teraz macie metro, dla wyrównania rachunku (koszty!) kasujemy 160, skracamy 517 (może być do Centralnego), może nawet 162 oberwie.
Zdecydowanie tak, skoro będzie metro, to utrzymywanie jakiegoś dziadostwa na powierzchni nie ma sensu, jak dla mnie zarówno 160, jak i 162 i 517 powinny wylecieć z Targówka, a na Woli 109 i 171 powinny być skrócone do Ks. Janusza, inaczej to wszystko nie ma sensu.
Jakby tak słuchać każdego jęczenia, że komuś metro nie pasuje, chociaż jest 2 razy szybciej, to do dzisiaj mielibyśmy 520 na Chomiczówkę, 195 do Huty, 504 przez Al. Niepodległości i 505 przez Puławską na Ursynów...

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 cze 2018, 12:40

mb112 pisze:
19 cze 2018, 12:35
Zdecydowanie tak, skoro będzie metro, to utrzymywanie jakiegoś dziadostwa na powierzchni nie ma sensu, jak dla mnie zarówno 160, jak i 162 i 517 powinny wylecieć z Targówka
To co powinno na Targówku zostać? :D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2018, 12:53

212. Tylko karaluchy i 212 przeżyją wojnę nuklearną.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 cze 2018, 13:08

ashir pisze:
19 cze 2018, 12:40
To co powinno na Targówku zostać? :D
212
340 do Marek
738 do Radzymina
120 na Zieloną Białołękę
156 na Bródno i Dw. Wschodni przez TS
256 (356?) na Swojską, Wierną i Elsnerów
338 na Utratę
2xx na Korzona, Rolanda, Codzienną, Młodzieńczą, Łodygową (a może w przyszłości również na Potulicką i Tużycką)

mam wymieniać dalej?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 cze 2018, 13:45

Odpowiedziałem we właściwym wątku:
KwZ pisze:
19 cze 2018, 13:43
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 cze 2018, 22:45

Szeregowy_Równoległy pisze:
19 cze 2018, 8:39
Turkus1990 pisze:
19 cze 2018, 7:55
Georg a może do tego frytki?Jak coś Tobie nie podoba się to nie musisz czytać.Zwróć uwagę że nie każdy pisze według życzeń a nie którzy w biegu.
A mimo tego inni umieją zachować resztki szacunku dla czytających wypowiedzi i stosować się do zasad obowiązujących w języku polskim. Nie ma obowiązku pisania na tym forum. Nie chcesz się dostosować do panujących tu zasad, to pisz w miejscach, gdzie twój sposób wypowiedzi nie będzie nikomu przeszkadzać. Na Wawkomie przeszkadza. Przypominam, że z czerwonymi komunikatami się również nie kłócimy. Bo za to również są punkty.
Skoro uzasadnienie już było, to nie zostaje mi nic innego jak wręczyć ten punkt. A nawet dwa.
Obrazek

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1711
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 20 cze 2018, 9:26

Targówek, a komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia) - przesunięcie osi Ziemi?
ZUS fundatorem emigracji

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 cze 2018, 19:55

Glonojad pisze:Od biedy można połączyć z 507, na Centralnym zostawiając kursy skrócone dla części goclawskiej.
507 czasem nie powstało przez podział komórki E-5?

I 160, i 517 się zabrać nie da - zostawienie dworców na 156 do Wschodniego nie przejdzie, a ani M2 nie jeździ do Wschodniego, ani M1 do Centralnego.

Pytanie, czy np. 4 nie mogłaby skręcać przy Feminie, trójkątując M2 i zastępując 160 od Wileńskiego, ale pewnie ciąg poprzeczny tego nie przełknie.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 cze 2018, 20:22

Łukasz pisze:
21 cze 2018, 19:55
I 160, i 517 się zabrać nie da - zostawienie dworców na 156 do Wschodniego nie przejdzie, a ani M2 nie jeździ do Wschodniego, ani M1 do Centralnego.

Pytanie, czy np. 4 nie mogłaby skręcać przy Feminie, trójkątując M2 i zastępując 160 od Wileńskiego, ale pewnie ciąg poprzeczny tego nie przełknie.
Odpisałem we właściwszym wątku:
KwZ pisze:
21 cze 2018, 20:22
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 14 sty 2019, 17:04

A po otwarciu M2 do Ks.Janusza gdzie przewidujecie zawrotki, pętle?
Potrzeba ich chyba dla 397?, 201 napewno Olimpia czy Znana , 171?, 109 chyba Olimpia, 129 do Młynarskiej?
Ale główne moje pytanie gdzie to krańcować.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

pietia
Posty: 820
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 14 sty 2019, 20:13

Koło? Młynów? Choć na tym drugim już teraz jest dość ciasno, a ani 102 ani 136 raczej nie wylecą stamtąd po otwarciu metra

ODPOWIEDZ