Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Umknęła Tobie informacja, że Wola oraz Mokotów mają problemy taborowe z czego ten drugi zakład zawiesza czasami dodatki.
Plan jest obniżony bo nie ma Grochowskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A Tramicusy są już uwzglednione w rozkładach? Bo od dłuższego czasu obserwowałem np. na 14 wysokopodłogowe całki z Woli a niskopodłogowe dodatki z Mokotowa. Ale również na kilku innych liniach pojawiały się nadplanowe niskopodłogowce. Rozumiem, że problemy są z ilością dostępnych wozów ogólnie? Coś konkretnego odpowiada za taką sytuację? Czy nie można na ten czas przenieść czegoś z Pragi, skoro tam jest lepiej podczas remontu Grochowskiej (albo zmienić obsługę linii na Pragę)?
Rozkłady od długiego weekendu zawierają wszystkie 120N.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie wszystkie, nie obejmuje tramwaju różnorodnych awarii
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nawiasem mówiąc, ja się nie zdziwię jeśli okaże się, że 28 pozostawią tak jak jest na Towarowej aż do zakończenia prac na Górczewskiej. Tylu dwukierunkowców chyba się nie znajdzie żeby to obsłużyć, tymczasem przesiadka na Daszyńskiego do tramwajów na Wolę już nie będzie tak istotna, bo z punktu widzenia pasażera bardziej atrakcyjna będzie na stacji Płocka (dochodzi 13, 26 i 27).Glonojad pisze: ↑20 maja 2019, 14:54Ciekaw jestem, czy faktycznie 28 wyjdzie trudniejsze od 10. Ta ostatnia za kilka miesięcy wróci na Prostą (swoją drogą ciekawe, co z 28 - znajdzie się takie stado dwukierunków, by ją na żeberko puścić? Bez postojów wyrównawczych?) , ta pierwsza dostanie priorytet na Ratuszowej / Jagiellońskiej (umowa w toku), na Reymonta też są pewne szanse.
W międzyczasie zresztą, kto wie czy nie wybudują wspominanego kiedyś toru odstawczego na pl. Zawiszy i skrętów przy rondzie Daszyńskiego, co by eliminowało rozjazd przy Daszyńskiego praktycznie na zawsze.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Twoja argumentacja pomija trasę na Kasprzaka, która nie dość, ze będzie szybsza na Jelonki, to jeszcze obsłuży Mordor Ordonski. Wówczas albo skrety na Daszynskim, albo zawrotka na Prostej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zawrotka na prostej jest super, ale może się okazać, że 11 będzie musiała jeździć tak samo często jak 31, a wtedy trzeba będzie rozgrzebać wszystko tak jak na Wierzbnie.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6928
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A w ogóle to czy na czas budowy metra nie dałobysię postawić półprowizorycznego toru odstawczego dla dwukierunków powiedzmy w okolicy Nowego Bemowa? Wtedy 10 i 26 jak obecnie, 11 Nowe Bemowo - Naruto na dwukierunkach (po otwarciu Kasprzaka jako skrócone dziesiątki) i 28 na Koło.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie jestem pewien, ale mam wrażenie ze nawet tymczasowy tor odstawczy to decyzja srodowiskowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A jak było na Jagiellońskiej?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Jagiellońskiej na pewno była co najmniej jedna iteracja przepisów środowiskowych mniej; tym niemniej jestem prawie pewien, że była tam DŚU.
Bez decyzji da się przejście międzytorowe, ale to nie rozwiązuje tematu raczej - chyba, żeby 11 jeździła na Młociny i tam miala postoje, 10 do Bemowa i postoje tylko na Wyścigach...
Bez decyzji da się przejście międzytorowe, ale to nie rozwiązuje tematu raczej - chyba, żeby 11 jeździła na Młociny i tam miala postoje, 10 do Bemowa i postoje tylko na Wyścigach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
"Zastrzelono" mnie dziś pytaniem - pewnie po lekturze wkładki "2 linia metra "do dzisiejszej GW - czy do Górczewskiej zostanie przedłużona linia autobusowa 201 ew. 397 jako tzw. dojazdówka do przyszłej stacji metra Ks. Janusza. Za rok może będzie coś wiadomo, jak się wyrobią z odbiorami I etapu po stronie zachodniej.
ZUS fundatorem emigracji