Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 maja 2019, 12:10

Umknęła Tobie informacja, że Wola oraz Mokotów mają problemy taborowe z czego ten drugi zakład zawiesza czasami dodatki.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 maja 2019, 16:55

Plan jest obniżony bo nie ma Grochowskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 maja 2019, 21:15

Z drugiej strony na Grochowskiej zaraz nie będzie też trójki.

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 21 maja 2019, 22:12

Flash8222 pisze:
21 maja 2019, 12:10
Umknęła Tobie informacja, że Wola oraz Mokotów mają problemy taborowe z czego ten drugi zakład zawiesza czasami dodatki.
A Tramicusy są już uwzglednione w rozkładach? Bo od dłuższego czasu obserwowałem np. na 14 wysokopodłogowe całki z Woli a niskopodłogowe dodatki z Mokotowa. Ale również na kilku innych liniach pojawiały się nadplanowe niskopodłogowce. Rozumiem, że problemy są z ilością dostępnych wozów ogólnie? Coś konkretnego odpowiada za taką sytuację? Czy nie można na ten czas przenieść czegoś z Pragi, skoro tam jest lepiej podczas remontu Grochowskiej (albo zmienić obsługę linii na Pragę)? #-o

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 maja 2019, 23:12

Rozkłady od długiego weekendu zawierają wszystkie 120N.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 maja 2019, 0:03

Nie wszystkie, nie obejmuje tramwaju różnorodnych awarii :P

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 maja 2019, 10:12

Glonojad pisze:
20 maja 2019, 14:54
Ciekaw jestem, czy faktycznie 28 wyjdzie trudniejsze od 10. Ta ostatnia za kilka miesięcy wróci na Prostą (swoją drogą ciekawe, co z 28 - znajdzie się takie stado dwukierunków, by ją na żeberko puścić? Bez postojów wyrównawczych?) , ta pierwsza dostanie priorytet na Ratuszowej / Jagiellońskiej (umowa w toku), na Reymonta też są pewne szanse.
Nawiasem mówiąc, ja się nie zdziwię jeśli okaże się, że 28 pozostawią tak jak jest na Towarowej aż do zakończenia prac na Górczewskiej. Tylu dwukierunkowców chyba się nie znajdzie żeby to obsłużyć, tymczasem przesiadka na Daszyńskiego do tramwajów na Wolę już nie będzie tak istotna, bo z punktu widzenia pasażera bardziej atrakcyjna będzie na stacji Płocka (dochodzi 13, 26 i 27).
W międzyczasie zresztą, kto wie czy nie wybudują wspominanego kiedyś toru odstawczego na pl. Zawiszy i skrętów przy rondzie Daszyńskiego, co by eliminowało rozjazd przy Daszyńskiego praktycznie na zawsze.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 maja 2019, 14:35

Twoja argumentacja pomija trasę na Kasprzaka, która nie dość, ze będzie szybsza na Jelonki, to jeszcze obsłuży Mordor Ordonski. Wówczas albo skrety na Daszynskim, albo zawrotka na Prostej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2019, 14:39

Zawrotka na prostej jest super, ale może się okazać, że 11 będzie musiała jeździć tak samo często jak 31, a wtedy trzeba będzie rozgrzebać wszystko tak jak na Wierzbnie.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 maja 2019, 14:41

A w ogóle to czy na czas budowy metra nie dałobysię postawić półprowizorycznego toru odstawczego dla dwukierunków powiedzmy w okolicy Nowego Bemowa? Wtedy 10 i 26 jak obecnie, 11 Nowe Bemowo - Naruto na dwukierunkach (po otwarciu Kasprzaka jako skrócone dziesiątki) i 28 na Koło.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 maja 2019, 22:50

Nie jestem pewien, ale mam wrażenie ze nawet tymczasowy tor odstawczy to decyzja srodowiskowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 25 maja 2019, 12:37

A jak było na Jagiellońskiej?
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2019, 17:37

Na Jagiellońskiej na pewno była co najmniej jedna iteracja przepisów środowiskowych mniej; tym niemniej jestem prawie pewien, że była tam DŚU.

Bez decyzji da się przejście międzytorowe, ale to nie rozwiązuje tematu raczej - chyba, żeby 11 jeździła na Młociny i tam miala postoje, 10 do Bemowa i postoje tylko na Wyścigach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 maja 2019, 23:36

Za dużo dwukierunków by trzeba było...

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 19 lip 2019, 15:05

"Zastrzelono" mnie dziś pytaniem - pewnie po lekturze wkładki "2 linia metra "do dzisiejszej GW - czy do Górczewskiej zostanie przedłużona linia autobusowa 201 ew. 397 jako tzw. dojazdówka do przyszłej stacji metra Ks. Janusza. Za rok może będzie coś wiadomo, jak się wyrobią z odbiorami I etapu po stronie zachodniej.
ZUS fundatorem emigracji

ODPOWIEDZ