Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Czy 249 nie mogłoby po dojeździe z Chrzanowa na Górczewską jechać do metra od razu Górczewską zamiast Lazurową, Człuchowską i Powstańców? Kto tym będzie tak naokoło jeździł? Linia moim zdaniem ma duży potencjał ale tylko wtedy gdy będzie jeździła przynajmniej co 10 minut a nie co 30.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
249 to zastępuje relację Człuchowska - Wola Park/Olimpia za 190
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Nie powinno. Częste metro plus przesiadka na częste 171 powinno wystarczyć. I 177 jeszcze.bartoni722 pisze: ↑01 lip 2022, 16:15249 to zastępuje relację Człuchowska - Wola Park/Olimpia za 190
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
W takiej sytuacji mamy 249 dla nikogo, bo będzie rzadko więc ani Chrzanow ani Czluchowska nie zyskają.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Linia jest i będzie jednokierunkowa na Chrzanowie - jeśli pojechałaby prosto Górczewską, to powrót z metrza i tak byłby "naokoło" przez Lazurową.reserved pisze: ↑01 lip 2022, 16:02Czy 249 nie mogłoby po dojeździe z Chrzanowa na Górczewską jechać do metra od razu Górczewską zamiast Lazurową, Człuchowską i Powstańców? Kto tym będzie tak naokoło jeździł? Linia moim zdaniem ma duży potencjał ale tylko wtedy gdy będzie jeździła przynajmniej co 10 minut a nie co 30.
Taka trasa to też dojazd z Chrzanowa do dwóch rejonowych SP w rejonie Człuchowskiej (obwody można sprawdzić np. tu: https://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=mapa). No i utrzymanie lokalnego połączenia Człuchowskiej z Górczewską żeby nie było przesiadek co 2-3 przystanki.
żart?Piotrek pisze: ↑01 lip 2022, 15:48Oferta z os Gorczewska do metra Bemowo słaba, zostaje 149,167,podmiejskie. Wszystko dość rzadko i w większości nieregularnie. Wiem że są też tramwaje ale one też nie powalaja częstotliwością. Już teraz poza godzinami szczytu robił się duży tłok, bo są dziury rozkładowe.
Ma byc 171 w tej samej relacji co 249 na odcinku Lazurowa Czluchowska Górczewska.
Szkoda że kompletnie nie wykorzystano szansy zrobienia porządnej silnej linii z Chrzanowa. To są jakieś półśrodki. Wiadomo że przez Coopera jest trasą jednokierunkowa ale mogła by wracać po prostu Lazurowa.
Ok z tramwajami może się zagalopowalem aczkolwiek wcześniej było jeszcze 26. A 10 potrafi być pod rozkładem, również wieczorem. A wtedy głównie korzystam. Ale ok, to jest najmniej istotne w tych zmianach.
Szkoda że kompletnie nie wykorzystano szansy zrobienia porządnej silnej linii z Chrzanowa. To są jakieś półśrodki. Wiadomo że przez Coopera jest trasą jednokierunkowa ale mogła by wracać po prostu Lazurowa.
Ok z tramwajami może się zagalopowalem aczkolwiek wcześniej było jeszcze 26. A 10 potrafi być pod rozkładem, również wieczorem. A wtedy głównie korzystam. Ale ok, to jest najmniej istotne w tych zmianach.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
15 kursów tramwaju na godzinę w szczycie to słaba oferta? Komuś chyba peron odjechał.Piotrek pisze: ↑01 lip 2022, 15:48Oferta z os Gorczewska do metra Bemowo słaba, zostaje 149,167,podmiejskie. Wszystko dość rzadko i w większości nieregularnie. Wiem że są też tramwaje ale one też nie powalaja częstotliwością. Już teraz poza godzinami szczytu robił się duży tłok, bo są dziury rozkładowe.
Metro Bemowo - zawrotka przez os. Przyjaźń, Górczewska, Lazurowa, Szeligowska, Rayskiego, Coopera, Górczewska i MBemowo. Wtedy na dosc krótkiej trasie byłaby szansa na fajna częstotliwość. Na pewno byłby sukces frekwencyjny (obecnie ludzie w większości chodzą pieszo bo 249 jeździ za rzadko)
A jeśli był problem szkół to zrobić kilka kursów wariantowych szkolnych.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Czyli szybciej do metra, a z metra dłużej - odwrotnie niż w propozycji W której zatoce postój?
IMHO wady zaproponowanej trasy zminimalizowałaby wyższa częstotliwość. Niestety częstotliwość będzie... jaka będzie.
Na tym ogniu upieczono też dojazd z Chrzanowa do szkół, z Człuchowskiej i Koła do Wola Parku i z Bemowa na Deotymy tak BTW.
IMHO wady zaproponowanej trasy zminimalizowałaby wyższa częstotliwość. Niestety częstotliwość będzie... jaka będzie.
Na tym ogniu upieczono też dojazd z Chrzanowa do szkół, z Człuchowskiej i Koła do Wola Parku i z Bemowa na Deotymy tak BTW.
Bardziej myślałem o 249 z Coopera prosto Górczewska na Metro Bemowo, w powstańców w prawo i do Człuchowskiej.
I dalej swoją trasą.
I dalej swoją trasą.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Tylko trochę uwalono dojazd do metra.person pisze: ↑01 lip 2022, 17:23Czyli szybciej do metra, a z metra dłużej - odwrotnie niż w propozycji W której zatoce postój?
IMHO wady zaproponowanej trasy zminimalizowałaby wyższa częstotliwość. Niestety częstotliwość będzie... jaka będzie.
Na tym ogniu upieczono też dojazd z Chrzanowa do szkół, z Człuchowskiej i Koła do Wola Parku i z Bemowa na Deotymy tak BTW.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest nadzieja że ten układ będzie testowany do końca wakacji, a po wakacjach, jeśli będą naciski ze stron dzielnic, może będzie szansa na powrót 197 na swoją lub uzupełnienie linii 716 czymś co zrekompensuje marną częstotliwość tej linii. Mimo to zmiana linii która w tygodniu kursuje co 15 minut i w weekendy 20 minut na linię kursującą co 30 minut przez cały tydzień w wakacje, to tak jak pokazanie pasażerom gołych 4 liter. Jest metro, ale dojechać jak mogliście całkiem sensownie, dobrze wykorzystaną linią 197 w miarę często, to sobie teraz dojedziecie czekając dłużej na przystanku z dodatkową przesiadką. Takie super usprawnienie komunikacji miejskiej. Linia 177 aż się prosi o połączenie z linią 171. Wtedy byłoby częste 249. 112, pewnie zastąpi na dalszym odcinku 114 po wakacjach, a 114 będzie pewnie skrócone do pl. Wilsona lub do Powązek, wtedy silne 122 wystarczy.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Nie podali częstotliwości. Ciekawe dlaczego... I na mapce jest 109 kończące na EP, ale na przystanku DC. A napisali EP.
Powrót wydaje mi się że czasowo w rejony Szeligowskiej byłby podobny, no i część Chrzanowa moglaby już wysiąść wczesniej i na os.Gorczewska i na Szobera (podobno za chwilę deweloper ma wybudować łącznik z Coopera) i na Batalianów. Aczkolwiek fakt że problemem bylby na tej trasie postój. Na os. Przyjaźń nie ma gdzie, przy Ratuszu pewnie nie byłoby miejsca.person pisze: ↑01 lip 2022, 17:23Czyli szybciej do metra, a z metra dłużej - odwrotnie niż w propozycji W której zatoce postój?
IMHO wady zaproponowanej trasy zminimalizowałaby wyższa częstotliwość. Niestety częstotliwość będzie... jaka będzie.
Na tym ogniu upieczono też dojazd z Chrzanowa do szkół, z Człuchowskiej i Koła do Wola Parku i z Bemowa na Deotymy tak BTW.
Ja widzę że upieczono wiele rzeczy, tylko często tak jest że jak ma być dla wszystkich to potem się okaże że nie będzie dla nikogo.
A co ze zamianą 154 z 167? O co chodzi?
Tak samo te oberki na 220. Czemu 122 dobrze pracujące między dzielnicami wypada itd...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.