Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Rondo na Jana Olbrachta x Redutowej to jest dobre miejsce na zawrotkę dla autobusów, wystarczy w pobliżu wybudować perony postojowe (mogą być nawet przy samym skrzyżowaniu z Górczewską). Ja bym zakrańcował linie z Bielan i Bemowa (397, skrócone 171?). Na Młynowie ma być budowana (być może już budują) pętla z prawdziwego zdarzenia na dawnym parkingu cmentarza/Polu Elekcyjnym.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
109 skrócić, 105 na Centralny, 102 out, jakis lokal (106?) na sensownym takcie (minimum 10/10/15) z Mlynowa na Grzybowskiej zamiast 102+105.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
105 na Centralny? Jaką trasą i w jakim celu? Poza tym Grzybowska na jednej linii niezaliczającej RD jest dość mocnym odizolowaniem tego ciągu.
Ten ciąg odizolowany całkiem nieźle sobie radzi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
105 po trasie 109 celem zastąpienia tegoż ostatniego. Choć można dyskutować, czy po otwarciu tramwaju na Kasprzaka będzie to w ogóle potrzebne (w końcu do Centralnego jedzie 10, może trzeba je wzmocnić - zwłaszcza w okresach powrotów kolejowych w niedzielę i w handlowe soboty, myślałbym o kursach wydłużonych 11 do Naruciaka przez ONZ i Nowowiejską). Odcinek 105 między MPW a RD nie jest jakis strasznie zatłoczony (i ludzie raczej jadą dalej, niż do Daszyńskiego), więc podpięcie Grzybowskiej do RD jest potrzebne średnio. Zwłaszcza, że proponowana przeze mnie linia lokalna byłaby podpięta do Metra Plocka, która to stacja będzie zdecydowanie wygodniejsza jeśli chodzi o drogi dojścia. Podpięcie do M1 przez Krolewska byłoby zaś identyczne, jak obecnego 105.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
171 spokojnie zastąpi 109 w relacji Księcia Janusza - Dworzec Centralny moim zdaniem. Obserwując to, jaka część pasażerów opuszcza autobus przy MRD, to nie będzie problemów z niezabieralnością (szczególnie, że Prosta stoi całkiem solidnie około 16:30.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Od 18.05.2019 r. miodzio tramwajowe dla Bemowa Lotniska! Linia tramwajowa 10 to będzie czyściec/piekło dla motorniczych.
ZUS fundatorem emigracji
Spoko, ma stronie są rozkłady na weekend bez objazdów.
ŁK
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Była linia 35+24, to był czyściec.a/p TALENT pisze: ↑16 maja 2019, 10:29Od 18.05.2019 r. miodzio tramwajowe dla Bemowa Lotniska! Linia tramwajowa 10 to będzie czyściec/piekło dla motorniczych.
miłośnik 13N
Tylko czy tramwaje w godzinach szczytu notują spore opóźnienia rzędu kilkudziesięciu minut? Bo jeśli tramwaj rozkładowo od pętli do pętli pokonuje trasę w 84 minuty, to nie jest to dużo zważywszy na fakt, że autobus pomimo godzinnej trasy stojąc w korkach potrafi jechać 2 godziny.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja w ogóle uważam, że to nie 10, ale 28 będzie makabrą dla motorniczych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czemu? Pytam z ciekawości, nie znam się na punkcie widzenia tramwajów.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dużo mniej odcinków, na których jest chociaż częściowe uprzywilejowanie tramwajów. Choć część z nich jest wspólna dla obu linii
Z drugiej strony, 28 nie jeździ w ścisłym Centrum.
Z drugiej strony, 28 nie jeździ w ścisłym Centrum.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Za to zalicza Olszynę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Linia 28 > punkty krytyczne na punktualność > Dw. Wileński (nie zawsze na drugiego wskoczysz bo 20, 23 lub 4 się nie ogarną), Ratuszowa ZOO, ciąg Broniewskiego, stało czasówki Al. Reymonta i Conrada, Kercelak i Pl. Zawiszy.
W sobotę mogę coś napisać więcej w tym temacie w czwartek ćwiczę tą linię zaś w następnym tygodniu dla porównania mam jedyną brygadę od nas na 10. Porównamy twory ZTM. Ale zadowolenie nie na bogate gdyż na 28 nie które przerwy PPO i PPS wychodzą na Wschodnim. A gdzie ekspedycja. To samo co z 17. Ups wyszło jakoś tak ZTM.
W sobotę mogę coś napisać więcej w tym temacie w czwartek ćwiczę tą linię zaś w następnym tygodniu dla porównania mam jedyną brygadę od nas na 10. Porównamy twory ZTM. Ale zadowolenie nie na bogate gdyż na 28 nie które przerwy PPO i PPS wychodzą na Wschodnim. A gdzie ekspedycja. To samo co z 17. Ups wyszło jakoś tak ZTM.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.