Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ja rozumiem, że kibelek płatny, ale jednak infrastruktura Wschodniego przebija dokładnie każdą ekspedycję w tym mieście.
Ciekaw jestem, czy faktycznie 28 wyjdzie trudniejsze od 10. Ta ostatnia za kilka miesięcy wróci na Prostą (swoją drogą ciekawe, co z 28 - znajdzie się takie stado dwukierunków, by ją na żeberko puścić? Bez postojów wyrównawczych?) , ta pierwsza dostanie priorytet na Ratuszowej / Jagiellońskiej (umowa w toku), na Reymonta też są pewne szanse.
Ciekaw jestem, czy faktycznie 28 wyjdzie trudniejsze od 10. Ta ostatnia za kilka miesięcy wróci na Prostą (swoją drogą ciekawe, co z 28 - znajdzie się takie stado dwukierunków, by ją na żeberko puścić? Bez postojów wyrównawczych?) , ta pierwsza dostanie priorytet na Ratuszowej / Jagiellońskiej (umowa w toku), na Reymonta też są pewne szanse.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Trójka chyba przestanie jeździć do czasu takiego dwukierunkowego 28 (pewnie wtedy się będzie zmieniać jednak numer na 11).
ŁK
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Te dwukierunkowce zawsze się gdzieś przydają do remontów, nie zapominajmy też o 2 i 31 (obie z dość wysoką częstotliwością). Nie sądzę żeby starczyło na takie 28 (nieważne, czy potem zmieni numer na 11 czy nie).
Zawsze można zrobić jeszcze większego potwora z 28. Do godziny 12:00 trasa: Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - al. JP2 - al. Solidarności - Wolska z powrotem na Wschodni, a po 12:00 na odwrót....Glonojad pisze: ↑20 maja 2019, 14:54No ja rozumiem, że kibelek płatny, ale jednak infrastruktura Wschodniego przebija dokładnie każdą ekspedycję w tym mieście.
Ciekaw jestem, czy faktycznie 28 wyjdzie trudniejsze od 10. Ta ostatnia za kilka miesięcy wróci na Prostą (swoją drogą ciekawe, co z 28 - znajdzie się takie stado dwukierunków, by ją na żeberko puścić? Bez postojów wyrównawczych?) , ta pierwsza dostanie priorytet na Ratuszowej / Jagiellońskiej (umowa w toku), na Reymonta też są pewne szanse.
Skoro 7 ma prawie zerowe postoje na Pradze to może zamienić by trza było 7 z 28. Te trzy przystanki różnicy nie zrobią a buda z dwóch stron. No ale nie da się.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To wtedy można by jeszcze połączyć 13/28 w takie linie okólne:
13: Kawęczyńska Kijowska Targowa al. Solidarności Wolska Powst. Śl. Broniewskiego most Gdański Jagiellońska Targowa Kijowska Kawęczyńska
28: Kawęczyńska Kijowska Targowa Jagiellońska most Gdański Broniewskiego Powst. Śl. Wolska al. Solidarności Targowa Kijowska Kawęczyńska
A wiesz chociaż czemu 7 ma takie mizerne postoje na Kaweczyńskiej, czy nabijasz tylko licznik postów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trójka a 28 to zupełnie inne potrzeby na tabor. Moim zdaniem należałoby przywrócić poprzedni układ linii (ubicie 11 naprawdę nie miało sensu) z tym, że 28 do Koła zamiast OSG, a 10 na Piaski (jest wolny tor). Może akurat te 3 wagony z 11 by na wydłużenie 10 wystarczyły? Ewentualnie 28 na Nowe Bemowo na jeden tor z 35, w końcu ich koordynacja i tak powinna być dla tych linii dość wysoko na liśćie..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dlaczego to 28 jest aż tak daleko wyciągnięte na Ochotę? Nie mogło razem z 26 kończyć na Kole, 10 na Piaski bez ruszania 11?
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
10 na Piaski = ok. +5/6 brygad
26 na Koło = ok. +2/3 brygady
11 bez ruszania = 0 brygad
28 skrócone = -2/3 brygady
Za nic się nie złoży. No i trochę bardzo nadpodaż na Powstańców.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
26 na Koło = ok. +2/3 brygady
11 bez ruszania = 0 brygad
28 skrócone = -2/3 brygady
Za nic się nie złoży. No i trochę bardzo nadpodaż na Powstańców.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Nie ma co ruszać 7.michael112 pisze:To wtedy można by jeszcze połączyć 13/28 w takie linie okólne:
13: Kawęczyńska Kijowska Targowa al. Solidarności Wolska Powst. Śl. Broniewskiego most Gdański Jagiellońska Targowa Kijowska Kawęczyńska
28: Kawęczyńska Kijowska Targowa Jagiellońska most Gdański Broniewskiego Powst. Śl. Wolska al. Solidarności Targowa Kijowska Kawęczyńska
13 może być Kaweczynska - Dw.Wschodni, a 28 Dw.Wschodni - Kaweczynska. Tylko tablice ktoś by musiał zmieniać
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36584
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nikt nie będzie doraźnie robił takich kombinacji, jak pokazuje doświadczenie.Glonojad pisze: ↑20 maja 2019, 21:18Trójka a 28 to zupełnie inne potrzeby na tabor. Moim zdaniem należałoby przywrócić poprzedni układ linii (ubicie 11 naprawdę nie miało sensu) z tym, że 28 do Koła zamiast OSG, a 10 na Piaski (jest wolny tor). Może akurat te 3 wagony z 11 by na wydłużenie 10 wystarczyły? Ewentualnie 28 na Nowe Bemowo na jeden tor z 35, w końcu ich koordynacja i tak powinna być dla tych linii dość wysoko na liśćie..
Nie robiłem głębszej analizy maximów, ale można ująć, że przeprowadzono następujące operacje:
- wyrzucono 26 na kolejną najbliższą pętlę z wolnym miejscem;
- wycofano z OSG także 10 i 28 (co dało brygady na 26) i połączono je;
- przepięto (bezkosztowo) końcówki tej połączonej linii z końcówkami linii 11, co pozwoliło uniknąć linii 70 DWW - Wyścigi.
Oczywiście szacunki brygad mogą się odrobinę wahać (bo postoje itp.).
I koniec, nie ruszano niczego więcej, a w warszawskich warunkach trudno jest coś ruszyć, nie mogąc wykazać istotnej potrzeby dla pasażera.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A jak z koordynacją wyszło?Bastian pisze:
I koniec, nie ruszano niczego więcej, a w warszawskich warunkach trudno jest coś ruszyć, nie mogąc wykazać istotnej potrzeby dla pasażera.
ŁK
W ogóle we Wrocławiu maja zero lewe i zero prawe. Tam to musi być dopiero zapieprz, jak ktoś kabiny nie chce opuszczać!Łukasz pisze:A jak z koordynacją wyszło?Bastian pisze:
I koniec, nie ruszano niczego więcej, a w warszawskich warunkach trudno jest coś ruszyć, nie mogąc wykazać istotnej potrzeby dla pasażera.
ŁK
Napiszę tak byście zrozumieli analizowałem rozkłady i wyszło mi tak:Bastian pisze: ↑21 maja 2019, 9:24Nikt nie będzie doraźnie robił takich kombinacji, jak pokazuje doświadczenie.Glonojad pisze: ↑20 maja 2019, 21:18Trójka a 28 to zupełnie inne potrzeby na tabor. Moim zdaniem należałoby przywrócić poprzedni układ linii (ubicie 11 naprawdę nie miało sensu) z tym, że 28 do Koła zamiast OSG, a 10 na Piaski (jest wolny tor). Może akurat te 3 wagony z 11 by na wydłużenie 10 wystarczyły? Ewentualnie 28 na Nowe Bemowo na jeden tor z 35, w końcu ich koordynacja i tak powinna być dla tych linii dość wysoko na liśćie..
Nie robiłem głębszej analizy maximów, ale można ująć, że przeprowadzono następujące operacje:
- wyrzucono 26 na kolejną najbliższą pętlę z wolnym miejscem;
- wycofano z OSG także 10 i 28 (co dało brygady na 26) i połączono je;
- przepięto (bezkosztowo) końcówki tej połączonej linii z końcówkami linii 11, co pozwoliło uniknąć linii 70 DWW - Wyścigi.
Oczywiście szacunki brygad mogą się odrobinę wahać (bo postoje itp.).
I koniec, nie ruszano niczego więcej, a w warszawskich warunkach trudno jest coś ruszyć, nie mogąc wykazać istotnej potrzeby dla pasażera.
Po staremu:
10 > 18 brygad
11 > 17 brygad
26 > 18 brygad
28 > 16 brygad
Razem 69 brygad
Od poniedziałku:
10 > 24 brygady
26 > 20 brygad
28 > 23 brygady
Razem 67 brygad
A mogło by być:
10 > Piaski > 21 brygad
11 > bez zmian > 17 brygad
26 > Koło > 20 brygad
28 > Koło > 14 brygad
Razem 72 brygady myślę że te 3 brygady by się znalazły tym bardziej gdyż mamy obniżony plan od poniedziałku szczyt A 415 brygad szczyt B 417 brygad a było 420 do 422.
No ale nie da się i już.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.