Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Post autor: Glonojad » 07 gru 2015, 16:46

MichalJ pisze:
Glonojad pisze: 8 fenomenalnie zatloczona nie byla, a dwa, ze wowczas 10 moglaby nie dac rady. Trzy, ze dojazd na Jelonki z dwoch roznych przystankow byl zly, bardzo zly (wiem, bo sie z tym uzeralem pare lat).
Ale przecież nie chodzi o to, żeby 10 i 11 miały na Daszyniaku różne przystanki TERAZ, tylko o to, żeby 10 w ogóle mogło tamtędy jechać w czasie budowy metra, kiedy 11 i tak będzie miało przystanek na Towarowej albo wcale.
Ja tam uważam, że w czasie budowy metra tramwaje na Kasprzaka powinny po prostu zostać. To nie jest tak, że budowana jest tam jakas stacja przecież.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 gru 2015, 17:19

A dziura na wsadzenie tarczy?

Ja też bym chciał zobaczyć ominięcie tej dziury boczkiem, ale obecnie kiepski klimat na takie ruchy. Zresztą dawniej to i budowa stacji nie oznaczała braku tramwajów...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2015, 17:46

A wsadzenie tarczy musi być z tej strony?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 gru 2015, 17:51

... albo wyjęcie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2015, 18:33

Wyjęcie. Tarcze mają drążyć do centrum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 07 gru 2015, 18:57

Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 gru 2015, 19:18

Jeden czort. Co prawda tam jest ulica szeroka na 50 metrów...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2015, 19:26

No więc właśnie, o ile samo wyjmowanie tarczy można i uzasadnić, i przecierpieć, to trudno byłoby zrozumieć nieułożenie torów omijających wentylatornię.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2015, 19:47

osa pisze:Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.
To zapytaj, czemu targówczańską tarczę dasię wycofać na Targówek, a wolskiej - nie.

A na wentylatornię właśnie powinien być tor objazdowy. I o to warto, za przproszeniem, drążyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 20:02

Z tego, co mi wiadomo, będą to nieco inne konstrukcyjnie tarcze, z czego główna różnica polega na tym, że wolska nie ma możliwości cofania. Oczywiście można się zastanawiać dlaczego nie nałożono takiego wymogu w specyfikacji przetargu... A, bo to przede wszystkim tanio miało być.

Podejrzewam, że objazd tramwajowy nie powstanie z tego samego powodu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2015, 20:05

Co do objazdu, to pytanie, jakie będą warunki gestora.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 20:09

Warunki są takie, że ma być tanio. Przynajmniej tak mówił prezes jakiś czas temu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2015, 20:21

Póki co, to nie kolega Jurek o tym decyduje, jakie warunki wydadzą gestorzy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 20:27

Obawiam się po prostu, że jak TW się będą zbytnio upominać o swoje, to zakończy się wezwaniem dyrektora na dywanik i sprawie się łeb ukręci. W zdecydowaną obronę tramwaju przez kogokolwiek innego, nie wierzę. To nie Wileński.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 07 gru 2015, 20:41

Jak oglądałem organizację ruchu podczas budowy wentylatorni to zbyt dużo miejsca tam nie było. Ogólnie rzecz biorąc to cały ruch z Kasprzaka ma być wycofany a nie tylko tramwaje.

ODPOWIEDZ