Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 sty 2019, 17:46

Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 sty 2019, 17:58

Jak na razie nie widzę żadnych podstaw do twierdzenia o cięciu 1 zwłaszcza, że ma być tylko w DP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 sty 2019, 18:03

Czy 41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? O ile w godzinach szczytu jestem w stanie wyobrazić sobie obcięcie jak kiedyś 1 i 33 do co 6 minut (chociaż w przypadku 33 i tych dziur w rozkładzie to może nawet i lepiej), tak w międzyszczycie linia 41 będzie tylko wartością dodaną. :)

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 17 sty 2019, 18:20

Georg pisze:
17 sty 2019, 17:46
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.
Mam nadzieję że znów nie przejdzie próba skrócenia bo ładnie pracuje 176 na odcinku od Budowlanej do PL.HALLERA , opóźnień wielkich nie ma też.
Natomiast osobisty plus dla zmiany trasy 214, chociaż bardziej wskazana by była trasa prosto Plochocinska i Bialolecka do Juranda że Spychowa z podjazdami na Kupiecka.

marcelng313
Posty: 33
Rejestracja: 10 maja 2017, 9:45

Post autor: marcelng313 » 17 sty 2019, 18:21

A jest już podana konkretna data wprowadzenia nowej trasy dla 214?

Awatar użytkownika
Bart
Posty: 17
Rejestracja: 14 sie 2013, 18:03
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Bart » 17 sty 2019, 18:22

fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 sty 2019, 18:41

Bart pisze:
17 sty 2019, 18:22
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
A brygady na wydłużenie tych kursów wezmą się skąd?

(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 18:50

fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
W sumie nie piszą o tym, więc może nie potną jej :term:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 sty 2019, 18:51

^^^ tylko dlatego, że RŻD znów odłoży otwarcie Jakucka
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 17 sty 2019, 18:57

345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 18:58

ashir pisze:
17 sty 2019, 18:03
Czy 41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? (...) tak w międzyszczycie linia 41 będzie tylko wartością dodatnią. :)
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie 1 jest co 6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska JPII faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to tylko wartość dodatnia dodana.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 sty 2019, 18:59

Bart pisze:
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Na jednym torze z 17 na Służewcu?
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 19:01

^^^ Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
aaa pisze:
17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 sty 2019, 19:06

KwZ pisze:
17 sty 2019, 19:01
aaa pisze:
17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Tak, więc stan przedstawiony w rejonie Targówka jest stosunkowo krótkotrwały.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 sty 2019, 19:07

Bart pisze:
17 sty 2019, 18:22
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Ta jasne. A W dni wolne 17 do.Marymontu po staremu?

ODPOWIEDZ