Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak na razie nie widzę żadnych podstaw do twierdzenia o cięciu 1 zwłaszcza, że ma być tylko w DP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy 41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? O ile w godzinach szczytu jestem w stanie wyobrazić sobie obcięcie jak kiedyś 1 i 33 do co 6 minut (chociaż w przypadku 33 i tych dziur w rozkładzie to może nawet i lepiej), tak w międzyszczycie linia 41 będzie tylko wartością dodaną.
Mam nadzieję że znów nie przejdzie próba skrócenia bo ładnie pracuje 176 na odcinku od Budowlanej do PL.HALLERA , opóźnień wielkich nie ma też.
Natomiast osobisty plus dla zmiany trasy 214, chociaż bardziej wskazana by była trasa prosto Plochocinska i Bialolecka do Juranda że Spychowa z podjazdami na Kupiecka.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 10 maja 2017, 9:45
A jest już podana konkretna data wprowadzenia nowej trasy dla 214?
W sumie nie piszą o tym, więc może nie potną jej
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie 1 jest co 6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska JPII faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to tylko wartość dodatnia dodana.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na jednym torze z 17 na Służewcu?
ŁK
Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!