Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 19 kwie 2019, 13:42

Od 27 kwietnia do 5 maja zamknięta będzie stacja Dworzec Wileński: https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 61474.html

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 kwie 2019, 22:48

W czasie testów pociągi na centralnym odcinku II linii metra będą jeździły wahadłowo po obu torach (...)
Będą jaja jak ktoś wbiegnie do metra a pociąg mu w drugą stronę odjedzie :D . Muszą dobrze to przy wejściach oznaczyć, komunikaty z megafonów mogą nie wystarczyć.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 kwie 2019, 22:57

Na Stadionie nie da się w 10 minut toru zmienić??? Przecież wahadłowo to i tak wyjdzie co 20 minut na tor.
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 kwie 2019, 10:01

Ja to rozumiem tak że w ogóle wyłączają system sterowania, jazda tylko na widoczność, a zwrotnice blokują zamykają zamkami.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2019, 10:58

Wiliam pisze:Ja to rozumiem tak że w ogóle wyłączają system sterowania, jazda tylko na widoczność, a zwrotnice blokują zamykają zamkami.
Czyli nie da się wyłączyć kawałka sterowania? No pięknie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 kwie 2019, 13:03

Może i kawałek się da. Pytanie gdzie są granice kawałków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 kwie 2019, 13:24

Wydaje mi się że cała linia jest na jednym komputerze zależnościowym. Przy zmianie aplikacji to raczej nie ma wyjścia jak wyłączyć całość, a potem testować też całość.
Obrazek

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 kwie 2019, 15:25

TGM pisze:
19 kwie 2019, 22:48
W czasie testów pociągi na centralnym odcinku II linii metra będą jeździły wahadłowo po obu torach (...)
Będą jaja jak ktoś wbiegnie do metra a pociąg mu w drugą stronę odjedzie :D . Muszą dobrze to przy wejściach oznaczyć, komunikaty z megafonów mogą nie wystarczyć.
Największym jajem jest to, że w ogóle metro M2 będzie jeździć z pasażerami. Powinni to zamknąć, w końcu jest 72, ZM2 i Z-5.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2019, 16:11

SławekM pisze:
TGM pisze:
19 kwie 2019, 22:48
Będą jaja jak ktoś wbiegnie do metra a pociąg mu w drugą stronę odjedzie :D . Muszą dobrze to przy wejściach oznaczyć, komunikaty z megafonów mogą nie wystarczyć.
Największym jajem jest to, że w ogóle metro M2 będzie jeździć z pasażerami. Powinni to zamknąć, w końcu jest 72, ZM2 i Z-5.
Trochę ludzi jednak ze stadionu jeździ. Za metro co 2:40 będzie autobus co 5, to może być za mało ogólnie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 kwie 2019, 18:23

To jednak długi weekend. Może nie będzie dramatu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 kwie 2019, 13:32

Moim zdaniem pozostawienie kursów wahadłowych metra to jakaś pomyłka - raz, że będzie to co jakieś 10 minut jeździć, a dwa - burdel będzie nieprzeciętny.
SławekM pisze:
20 kwie 2019, 15:25
Powinni to zamknąć, w końcu jest 72, ZM2 i Z-5.
Kuriozalne jest to, że nie ma żadnej linii zastępczej załatwiającej całą relację M2. Na Świętokrzyskiej jednak nie ma 100% wymiany pasażerów.


ATSD, to nie da się tego zrobić w krótszym terminie? Ponad tydzień to jednak nieco długo jak na podłączenie kolejnego odcinka, na I linii nie przypominam sobie, żeby tyle to zajmowało.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 kwie 2019, 11:31

Na pierwszej linii nie było takiej techniki jak się rozbudowywało. Zresztą chyba nadal nie ma, bo przecież w teorii M2 jest w pełni zautomatyzowane i mogłoby jeździć bez maszynistów.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8300
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 kwie 2019, 9:46

Wolfchen pisze:
21 kwie 2019, 13:32
Moim zdaniem pozostawienie kursów wahadłowych metra to jakaś pomyłka - raz, że będzie to co jakieś 10 minut jeździć, a dwa - burdel będzie nieprzeciętny.
Tłuczenie pustych wozokm, niestety...

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2019, 10:08

person pisze:
Wolfchen pisze:
21 kwie 2019, 13:32
Moim zdaniem pozostawienie kursów wahadłowych metra to jakaś pomyłka - raz, że będzie to co jakieś 10 minut jeździć, a dwa - burdel będzie nieprzeciętny.
Tłuczenie pustych wozokm, niestety...
1000 razy bardziej jest potrzebne to skrócone metro niż jakieś linie 72 czy ZM.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2019, 12:06

Wolfchen pisze:
21 kwie 2019, 13:32
Kuriozalne jest to, że nie ma żadnej linii zastępczej załatwiającej całą relację M2. Na Świętokrzyskiej jednak nie ma 100% wymiany pasażerów.
E? Z Wileńskiego na Daszyńskiego jest 190, na ONZ 160, do pozostałych stacji M2 - ZM2.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ