Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Od 27 kwietnia do 5 maja zamknięta będzie stacja Dworzec Wileński: https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 61474.html
Będą jaja jak ktoś wbiegnie do metra a pociąg mu w drugą stronę odjedzie . Muszą dobrze to przy wejściach oznaczyć, komunikaty z megafonów mogą nie wystarczyć.W czasie testów pociągi na centralnym odcinku II linii metra będą jeździły wahadłowo po obu torach (...)
Na Stadionie nie da się w 10 minut toru zmienić??? Przecież wahadłowo to i tak wyjdzie co 20 minut na tor.
ŁK
Ja to rozumiem tak że w ogóle wyłączają system sterowania, jazda tylko na widoczność, a zwrotnice blokują zamykają zamkami.
Czyli nie da się wyłączyć kawałka sterowania? No pięknie.Wiliam pisze:Ja to rozumiem tak że w ogóle wyłączają system sterowania, jazda tylko na widoczność, a zwrotnice blokują zamykają zamkami.
ŁK
Może i kawałek się da. Pytanie gdzie są granice kawałków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wydaje mi się że cała linia jest na jednym komputerze zależnościowym. Przy zmianie aplikacji to raczej nie ma wyjścia jak wyłączyć całość, a potem testować też całość.
Największym jajem jest to, że w ogóle metro M2 będzie jeździć z pasażerami. Powinni to zamknąć, w końcu jest 72, ZM2 i Z-5.
Trochę ludzi jednak ze stadionu jeździ. Za metro co 2:40 będzie autobus co 5, to może być za mało ogólnie.SławekM pisze:Największym jajem jest to, że w ogóle metro M2 będzie jeździć z pasażerami. Powinni to zamknąć, w końcu jest 72, ZM2 i Z-5.
ŁK
To jednak długi weekend. Może nie będzie dramatu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Moim zdaniem pozostawienie kursów wahadłowych metra to jakaś pomyłka - raz, że będzie to co jakieś 10 minut jeździć, a dwa - burdel będzie nieprzeciętny.
ATSD, to nie da się tego zrobić w krótszym terminie? Ponad tydzień to jednak nieco długo jak na podłączenie kolejnego odcinka, na I linii nie przypominam sobie, żeby tyle to zajmowało.
Kuriozalne jest to, że nie ma żadnej linii zastępczej załatwiającej całą relację M2. Na Świętokrzyskiej jednak nie ma 100% wymiany pasażerów.
ATSD, to nie da się tego zrobić w krótszym terminie? Ponad tydzień to jednak nieco długo jak na podłączenie kolejnego odcinka, na I linii nie przypominam sobie, żeby tyle to zajmowało.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Na pierwszej linii nie było takiej techniki jak się rozbudowywało. Zresztą chyba nadal nie ma, bo przecież w teorii M2 jest w pełni zautomatyzowane i mogłoby jeździć bez maszynistów.
1000 razy bardziej jest potrzebne to skrócone metro niż jakieś linie 72 czy ZM.
ŁK