Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1619
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 27 mar 2019, 19:35

Może 280!
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 27 mar 2019, 19:41

Nordyk110 pisze:
27 mar 2019, 19:35
Może 280!
I obsługa Ikarusami.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 mar 2019, 20:09

No i tak...
327 od 8:30 od strony Ch Targówek już tylko skrócone do Ronda Żaba. To samo 327 od 14:30 jedzie w przeciwpotoku na Powązki, gdzie od 15:15 dopiero wraca. W mojej ocenie bezsens. Powinno być na odwrót...
412 zwiększenie częstotliwości kursowania do 10 minut. Przy okazji pozdrowienia dla autora dwóch kursów z Żaby tzn. 5:32 i 5:47. Przystanki Żuromińska, Św. Wincentego (2x) w 60 sekund.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 28 mar 2019, 20:30

Czy to oznacza, że 380 kursujące przez cały dzień zostało zamienione w relację czysto szczytową?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 mar 2019, 20:34

Yelonker pisze:
28 mar 2019, 20:30
Czy to oznacza, że 380 kursujące przez cały dzień zostało zamienione w relację czysto szczytową?
380 od zawsze jeździło tylko w szczycie.

Łukasz
Posty: 10553
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 mar 2019, 20:51

412 co 10 bo i 512 co 10.
ŁK

mb112
Posty: 948
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 29 mar 2019, 9:42

Szkoda że to 327 nie będzie mogło ominąć Ronda Babka przez Burakowską, tak jak kiedyś 406. Ale to w takim razie w obecnej sytuacji przydałby się przystanek gdzieś przy samym rondzie.
A przy okazji przyszedł mi pomysł odnośnie dawnego bemowskiego odcinka 406, że może i obecnie miałaby sens następująca szczytowa linia (raczej już zwykła) jako wsparcie dla 122 i dla 221 jednocześnie (chociaż to już trochę inny temat):
Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska - Rydygiera - Dw. Gdański-Rydygiera
Myślę że szczególnie w momencie gdy Obozowa wreszcie pójdzie do remontu i dojazd od tamtej strony będzie utrudniony, byłoby zapotrzebowanie na taką linię.

Łukasz
Posty: 10553
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2019, 9:59

Przedluzyc z 327
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 29 mar 2019, 10:43

Za czasów 406 nie było jeszcze 28, które dowozi Bemowo do Gdańskiego i nawet 2 chyba jechało tylko do Piasków. A wsparciem dla 122 powinno być 114 skierowane do Powązek, zaś 221 albo 327 może nawet pojechać dalej przez Maczka (BTW, zaczęli robić Rydygiera, może 221 dojedzie do Powązek Wojskowych).

Przystanku przy Arkadii brakuje bardzo, zarówno dla 1, jak i przedłużonego 327. Można go zrobić, ale chyba jednak nie na Okopowej, tylko na Słomińskiego naprzeciw przystanku w stronę Bródna - krótsze dojście do głównego wejścia Arkadii i dalej od przystanków Powązkowska.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 mar 2019, 11:02

mb112 pisze:
29 mar 2019, 9:42
A przy okazji przyszedł mi pomysł odnośnie dawnego bemowskiego odcinka 406, że może i obecnie miałaby sens następująca szczytowa linia (raczej już zwykła) jako wsparcie dla 122 i dla 221 jednocześnie (chociaż to już trochę inny temat):
Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska - Rydygiera - Dw. Gdański-Rydygiera
Myślę że szczególnie w momencie gdy Obozowa wreszcie pójdzie do remontu i dojazd od tamtej strony będzie utrudniony, byłoby zapotrzebowanie na taką linię.
Kiedyś, gdy przejechałem się tym 221, już tu napisałem, że taka trasa omijająca skrzyżowania ze światłami to doskonały materiał na ekspres dla Bemowa. To mi odpisali, że metro przy Gdańskim jest już przepełnione i bez sensu jest zagęszczać je jeszcze Bemowem :P .

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 29 mar 2019, 12:39

Swoją drogą to 327 mogłoby jechać przez Kłopot i Burakowską/Piaskową :-k Tam się trochę bloków pobudowało, a i objazd Ronda Babka byłby chyba wygodny patrząc na korki w okolicy :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 29 mar 2019, 12:56

Czy ja wiem? Głównym zadaniem 380 było dowiezienie ciągu Powazkowskiej do komunikacji przy Babce. To przedłużenie do metra to raczej "wypadek przy pracy" niż zamierzenie. I tak to powinno zostać, bo znowu taki ZP Elbląska powinien sobie teraz losować do której stacji metra jechać: Gdański/Rydygiera, Gdański (choć to głównie brak informacji w metrze o czasach odjazdów komunikacji naziemnej jako wielkie wyzwanie na koniec drugiej dekady XXI wieku...) czy Wilsona.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 mar 2019, 13:32

Na tyłach Arkadii są chyba progi, a dodatkowo pierwszeństwo mają tam wyjeżdżający z parkingu, przez co ulica potrafi się całkiem widowiskowo korkować. Nie jestem przekonany, czy ładowanie tam autobusu ma jakikolwiek sens.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10553
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2019, 13:38

Szeregowy_Równoległy pisze:Na tyłach Arkadii są chyba progi, a dodatkowo pierwszeństwo mają tam wyjeżdżający z parkingu, przez co ulica potrafi się całkiem widowiskowo korkować. Nie jestem przekonany, czy ładowanie tam autobusu ma jakikolwiek sens.
Tak jakby Babka była wzorem płynności ruchu.

A pomysł z przystankiem przed rondem jest dobry, o ile na rondzie turbinowym w lewo będziemy jeździć z prawego pasa.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 29 mar 2019, 13:48

Na Okopową się jedzie pasem na prosto, czyli nawet prawym pasem najbardziej z brzegu.

ODPOWIEDZ