Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
No i tak...
327 od 8:30 od strony Ch Targówek już tylko skrócone do Ronda Żaba. To samo 327 od 14:30 jedzie w przeciwpotoku na Powązki, gdzie od 15:15 dopiero wraca. W mojej ocenie bezsens. Powinno być na odwrót...
412 zwiększenie częstotliwości kursowania do 10 minut. Przy okazji pozdrowienia dla autora dwóch kursów z Żaby tzn. 5:32 i 5:47. Przystanki Żuromińska, Św. Wincentego (2x) w 60 sekund.
327 od 8:30 od strony Ch Targówek już tylko skrócone do Ronda Żaba. To samo 327 od 14:30 jedzie w przeciwpotoku na Powązki, gdzie od 15:15 dopiero wraca. W mojej ocenie bezsens. Powinno być na odwrót...
412 zwiększenie częstotliwości kursowania do 10 minut. Przy okazji pozdrowienia dla autora dwóch kursów z Żaby tzn. 5:32 i 5:47. Przystanki Żuromińska, Św. Wincentego (2x) w 60 sekund.
Czy to oznacza, że 380 kursujące przez cały dzień zostało zamienione w relację czysto szczytową?
Szkoda że to 327 nie będzie mogło ominąć Ronda Babka przez Burakowską, tak jak kiedyś 406. Ale to w takim razie w obecnej sytuacji przydałby się przystanek gdzieś przy samym rondzie.
A przy okazji przyszedł mi pomysł odnośnie dawnego bemowskiego odcinka 406, że może i obecnie miałaby sens następująca szczytowa linia (raczej już zwykła) jako wsparcie dla 122 i dla 221 jednocześnie (chociaż to już trochę inny temat):
Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska - Rydygiera - Dw. Gdański-Rydygiera
Myślę że szczególnie w momencie gdy Obozowa wreszcie pójdzie do remontu i dojazd od tamtej strony będzie utrudniony, byłoby zapotrzebowanie na taką linię.
A przy okazji przyszedł mi pomysł odnośnie dawnego bemowskiego odcinka 406, że może i obecnie miałaby sens następująca szczytowa linia (raczej już zwykła) jako wsparcie dla 122 i dla 221 jednocześnie (chociaż to już trochę inny temat):
Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska - Rydygiera - Dw. Gdański-Rydygiera
Myślę że szczególnie w momencie gdy Obozowa wreszcie pójdzie do remontu i dojazd od tamtej strony będzie utrudniony, byłoby zapotrzebowanie na taką linię.
Za czasów 406 nie było jeszcze 28, które dowozi Bemowo do Gdańskiego i nawet 2 chyba jechało tylko do Piasków. A wsparciem dla 122 powinno być 114 skierowane do Powązek, zaś 221 albo 327 może nawet pojechać dalej przez Maczka (BTW, zaczęli robić Rydygiera, może 221 dojedzie do Powązek Wojskowych).
Przystanku przy Arkadii brakuje bardzo, zarówno dla 1, jak i przedłużonego 327. Można go zrobić, ale chyba jednak nie na Okopowej, tylko na Słomińskiego naprzeciw przystanku w stronę Bródna - krótsze dojście do głównego wejścia Arkadii i dalej od przystanków Powązkowska.
Przystanku przy Arkadii brakuje bardzo, zarówno dla 1, jak i przedłużonego 327. Można go zrobić, ale chyba jednak nie na Okopowej, tylko na Słomińskiego naprzeciw przystanku w stronę Bródna - krótsze dojście do głównego wejścia Arkadii i dalej od przystanków Powązkowska.
Kiedyś, gdy przejechałem się tym 221, już tu napisałem, że taka trasa omijająca skrzyżowania ze światłami to doskonały materiał na ekspres dla Bemowa. To mi odpisali, że metro przy Gdańskim jest już przepełnione i bez sensu jest zagęszczać je jeszcze Bemowem .mb112 pisze: ↑29 mar 2019, 9:42A przy okazji przyszedł mi pomysł odnośnie dawnego bemowskiego odcinka 406, że może i obecnie miałaby sens następująca szczytowa linia (raczej już zwykła) jako wsparcie dla 122 i dla 221 jednocześnie (chociaż to już trochę inny temat):
Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska - Rydygiera - Dw. Gdański-Rydygiera
Myślę że szczególnie w momencie gdy Obozowa wreszcie pójdzie do remontu i dojazd od tamtej strony będzie utrudniony, byłoby zapotrzebowanie na taką linię.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Swoją drogą to 327 mogłoby jechać przez Kłopot i Burakowską/Piaskową Tam się trochę bloków pobudowało, a i objazd Ronda Babka byłby chyba wygodny patrząc na korki w okolicy
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Czy ja wiem? Głównym zadaniem 380 było dowiezienie ciągu Powazkowskiej do komunikacji przy Babce. To przedłużenie do metra to raczej "wypadek przy pracy" niż zamierzenie. I tak to powinno zostać, bo znowu taki ZP Elbląska powinien sobie teraz losować do której stacji metra jechać: Gdański/Rydygiera, Gdański (choć to głównie brak informacji w metrze o czasach odjazdów komunikacji naziemnej jako wielkie wyzwanie na koniec drugiej dekady XXI wieku...) czy Wilsona.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na tyłach Arkadii są chyba progi, a dodatkowo pierwszeństwo mają tam wyjeżdżający z parkingu, przez co ulica potrafi się całkiem widowiskowo korkować. Nie jestem przekonany, czy ładowanie tam autobusu ma jakikolwiek sens.
Tak jakby Babka była wzorem płynności ruchu.Szeregowy_Równoległy pisze:Na tyłach Arkadii są chyba progi, a dodatkowo pierwszeństwo mają tam wyjeżdżający z parkingu, przez co ulica potrafi się całkiem widowiskowo korkować. Nie jestem przekonany, czy ładowanie tam autobusu ma jakikolwiek sens.
A pomysł z przystankiem przed rondem jest dobry, o ile na rondzie turbinowym w lewo będziemy jeździć z prawego pasa.
ŁK
Na Okopową się jedzie pasem na prosto, czyli nawet prawym pasem najbardziej z brzegu.