Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3547
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 25 sty 2023, 16:44

ConecteM pisze:
25 sty 2023, 16:22
Patrząc po tym sznurze aut co wiecznie stoi w korku na Estrady w obie strony, w godzinach szczytu, to pewnie by się przydała też jakaś linia z Łomianek po Estrady na Bemowo... :wink:
Taka linia byłaby kompletnie nieprzewidywalna z racji opóźnień. Inna sprawa - podejrzewam, że większość kierowców stojących w korku na Estrady nie jedzie w relacjach lokalnych, a zwyczajnie próbuje ominąć korek na S8
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 25 sty 2023, 16:54

Jest jeszcze taki skrót z Izabelina przez las Klaudyn, dalej prosto na Stare Bemowo i można to jeszcze optymalnie pociągnąć do metra.
Tylko busy, 10 m tam przejdzie, 12 i 18 m to już nie wiem.
Ale to jest naprawde niezły skrót dla Izabelina do Warszawy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Matt Cubis
Posty: 450
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 25 sty 2023, 20:28

sprinter pisze:
25 sty 2023, 16:44
Taka linia byłaby kompletnie nieprzewidywalna z racji opóźnień.
Moim zdaniem nie puszczanie komunikacji miejskiej w miejscu gdzie są korki jest błędnym założeniem. W zasadzie trzebaby było skasować autobusy z połowy ulic.

Nie wiem skąd dokładnie biorą się samochody na Estrady, ale może rzeczywiście powinna być jakaś linia z Łomianek przez Estrady i Radiową na Bemowo?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 sty 2023, 21:03

Z P&R Młociny na Bemowo jedzie i tramwaj, i autobus. Gdyby ludzie chcieli w tej relacji chcieli jechać komunikacją miejską, mają lepszą trasę, niż tłuc się autobusem przez Mościska i Klaudyn.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 25 sty 2023, 22:14

Bastian pisze:
25 sty 2023, 21:03
Z P&R Młociny na Bemowo jedzie i tramwaj, i autobus. Gdyby ludzie chcieli w tej relacji chcieli jechać komunikacją miejską, mają lepszą trasę, niż tłuc się autobusem przez Mościska i Klaudyn.
No i niestety sie nie zgadzam, trasa przeze mnie zaproponowana jest rewolucyjna, ale jest szybsza.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 sty 2023, 23:15

Autobus w korku na Estrady czy Radiowej szybszy od tramwaju na Powstańców Śląskich? :-k

No ale nawet gdyby: czy Łomianki zechciałyby wystąpić o taką linię i ją finansować?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 sty 2023, 11:53

Matt Cubis pisze:
25 sty 2023, 20:28
sprinter pisze:
25 sty 2023, 16:44
Taka linia byłaby kompletnie nieprzewidywalna z racji opóźnień.
Moim zdaniem nie puszczanie komunikacji miejskiej w miejscu gdzie są korki jest błędnym założeniem. W zasadzie trzebaby było skasować autobusy z połowy ulic.
Czym innym jest utrzymywanie istniejącego połączenia, które ma swoich klientów pomimo korków, a czym innym próba zbudowania całkowicie nowego funkcjonalnie połączenia bez zapewnienia jego regularności i punktualności. Przekonanie ludzi do zmiany zachowań komunikacyjnych jest trudniejsze niż przekonanie ludzi do pozostania przy swoich zachowaniach komunikacyjnych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 26 sty 2023, 12:43

Bastian pisze:
25 sty 2023, 23:15
Autobus w korku na Estrady czy Radiowej szybszy od tramwaju na Powstańców Śląskich? :-k

No ale nawet gdyby: czy Łomianki zechciałyby wystąpić o taką linię i ją finansować?
Moja trasa to Izabelin (Sienkiewicza, Jana Kazimierza, Szymanowskiego) i dalej Klaudyn.
Omijamy Mościska Estrady czyli korki.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 sty 2023, 18:08

No ale dyskusja jest nie o twojej trasie, tylko o sensowności linii z Łomianek na Bemowo. Weź przejrzyj ostatnie dwie strony...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 26 sty 2023, 18:34

Przejrzałem i ....
Jeśli chodzi o fort to jest L6 i 167.
Z Łomianek na Babice, Izabelin, Ożarów jest L7.
Skrzyżowanie Estrady z Arkuszową jest bardzo patologiczne (zakorkowane) i wszelkie linie oprócz tych istniejących nie mają racji bytu.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lut 2023, 16:01

W sumie to jakich zmian można się spodziewać po otwarciu na Kasprzaka? Tramwajowo, zapewne obsługę zapewni 10 oraz 11, ale autobusowo? Jedyne co przychodzi mi na myśl to przekierowanie 105 przez Jana Kazimierza i likwidacja 255.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 686
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 03 lut 2023, 16:51

Jak dla mnie w grę wchodzi tylko 105 skrócone do Cm. Wolskiego. Po co dalej ciągnąć przeguba
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 03 lut 2023, 18:50

105 Cm Wolski - Połczyńska - Lazurowa - Górczewska - Powstańców Śląskich - Radiowa - Stare Bemowo

523 Olszanka- ... - Górczewska - Lazurowa - Kaliskiego - Stare Bemowo

184 wycofanie z Elekcyjnej i skierowanie Redutową

167 skrócenie od Bitwy Warszawskiej Białobrzeską do Szczęsliwic

Ogólnie mi chodzi polepszenie dojazdu do Metro Bemowo. I zmniejszenie zapotrzebowania na brygady. 523 wyjdzie na 0. 105 też zero, ale odzysk będzie ze 167.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 686
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 03 lut 2023, 19:27

patryk148 pisze:
03 lut 2023, 18:50
167 skrócenie od Bitwy Warszawskiej Białobrzeską do Szczęsliwic
Ogólnie to myślałem, że ZTM wymyśla jakieś głupie cięcia, ale ty to przebijasz. Zabrano już 154, jeszcze 167 chcesz zabierać? Zastanów się. 184 jest zawalone w szczycie, po za tym, często wypadają pół kursy po południu.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lut 2023, 19:33

Też nie rozumiem. Z Ciołka mamy 197 na Redutową i 184 na Elekcyjną. Skrócenie 167 jest konieczne, ale zastąpienie go 184 jest nietrafione.

ODPOWIEDZ