A to inna prawda, że jedną z wielu przyczyn problemu jest fakt upierania się, że Kaliskiego musi mieć odrębną linię na Zachodni, bo przecież najsilniejsze w mieście 523 tuż za rogiem nie wystarczy.
Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27361
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A tam ktoś w ogóle jeździ? Pytam serio bo jak zdarzało mi się tam zaglądać to cały autobus pusty miałem.bartoni722 pisze: ↑19 sty 2023, 18:04No i może jednak bez przesady żeby ścinać to okno na świat do 60/120 tylko w DP...
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Jak L-6 nie, to ogólnie pomyślałem o tym, że w ogóle jakaś linia która łączy Stare Bemowo z Klaudynem i jedzie gdzieś dalej na północ. Nawet na koziołki. Zastanawiam się czy nie iść w tę stronę, czy taka linia nie miałaby przypadkiem sensu jako zupełnie nowe połączenie, nie tylko dla Fortu Radiowo.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Już kiedyś było takie coś, nazywało się 712 a potem 812. Zmarło śmiercią naturalną.reserved pisze: ↑19 sty 2023, 18:08A tam ktoś w ogóle jeździ? Pytam serio bo jak zdarzało mi się tam zaglądać to cały autobus pusty miałem.bartoni722 pisze: ↑19 sty 2023, 18:04No i może jednak bez przesady żeby ścinać to okno na świat do 60/120 tylko w DP...
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Jak L-6 nie, to ogólnie pomyślałem o tym, że w ogóle jakaś linia która łączy Stare Bemowo z Klaudynem i jedzie gdzieś dalej na północ. Nawet na koziołki. Zastanawiam się czy nie iść w tę stronę, czy taka linia nie miałaby przypadkiem sensu jako zupełnie nowe połączenie, nie tylko dla Fortu Radiowo.
Najpierw było to 726, później 812, a teraz jest to L-6.
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@reserved jeździ, chyba nigdy nie wróciłem pusty z Fortu
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ale tak swoją drogą po otwarciu Metra Bemowo, a szczególnie Metra Lazurowa, gmina Stare Babice powinna się zastanowić nad reaktywacją 812.Autobus Czerwon pisze: ↑19 sty 2023, 19:44Już kiedyś było takie coś, nazywało się 712 a potem 812. Zmarło śmiercią naturalną.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27361
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Gmina Izabelin zamówiła w ub. roku studium komunikacyjne, obejmujące m.in. obszar Klaudyna, zobaczymy co z niego wyjdzie (i co powiedzą na to Babice).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Chciałoby się linię z Izabelina przez Klaudyn do Starego Bemowa.
Ale.
1 mostek na mościskach do 2,5 tony.
2 linia przez trzy gminy, to się nie może udać.
Ale.
1 mostek na mościskach do 2,5 tony.
2 linia przez trzy gminy, to się nie może udać.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
A ja z kolei prawie zawsze jeżdżę pusty w tą i z powrotem. Poza tym w szczycie popołudniowym przez korki przed rondem w stronę miasta traci się sporo minut i często jedzie się w dwupaku z kursem ze Starego Bemowa.
Gdybyśmy wykluczyli 167 i 523 jako linie zbyt nieprzewidywalne, żeby zapewnić punktualność przy tak niskiej częstotliwości, to poza propozycją fika (201) jest jeszcze jakaś możliwość?
Czy postoje na Bemowie w godzinach szczytu potrafią zniwelować opóźnienia na obu liniach?
Jak już jesteśmy przy Woli, to zauważyłem, że 15 minut postoju na Ostroroga dla 136 po południu to jest za mało. Nie wiem w którym miejscu są takie korki, ale wczoraj widziałem trójskład, którego pierwszy autobus dotarł 26 minut po rozkładowym odjeździe. Jak wygląda punktualność na 106?
Czy postoje na Bemowie w godzinach szczytu potrafią zniwelować opóźnienia na obu liniach?
Jak już jesteśmy przy Woli, to zauważyłem, że 15 minut postoju na Ostroroga dla 136 po południu to jest za mało. Nie wiem w którym miejscu są takie korki, ale wczoraj widziałem trójskład, którego pierwszy autobus dotarł 26 minut po rozkładowym odjeździe. Jak wygląda punktualność na 106?
Od razu przy proponowanych zmianach związanych z otwarciem stacji metra na Bemowie pisałem, że ciągnięcie 167 na Stare Bemowo jest absurdalnym pomysłem. Teraz codziennie widzę wietrzące się przeguby śmigające do fortu Radiowo. Istnieje jeszcze wciąż 320 z jednym porannym półkursem Ale tak na serio to zdecydowanie coś na zasadzie 149 z końcówką na Starym Bemowie / Fort Radiowo miałoby sens.
Przede wszystkim takie pytanie: kto korzysta z dojazdu do Fortu Radiowo, w jakich relacjach ci ludzie podróżują, gdzie się przesiadają, o jakich porach najczęściej? Myślę że odpowiedzi na te pytania są niezwykle istotne przy wprowadzaniu jakichkolwiek zmian tam.
Myślę, że 320 nie pełni już żadnej funkcji dla Fortu Radiowo, idealnie byłoby przetrasować ją przez Kartezjusza, a zakrańcować tuż przy szkole, może na ulicy Ebro. Swoją drogą, jaki jest sens linii szkolnej tylko w jednym kierunku? Zawsze myślałem, że głównym celem jest bezpieczeństwo i wygoda dla uczniów. Chyba się myliłem, skoro owi uczniowie są w stanie wrócić z przesiadką. Ale pierwszy bym protestował, jeśli zabraliby mi linię i musiałbym wstawać 10 minut wcześniej do szkoły.selsa pisze: ↑24 sty 2023, 18:02Od razu przy proponowanych zmianach związanych z otwarciem stacji metra na Bemowie pisałem, że ciągnięcie 167 na Stare Bemowo jest absurdalnym pomysłem. Teraz codziennie widzę wietrzące się przeguby śmigające do fortu Radiowo. Istnieje jeszcze wciąż 320 z jednym porannym półkursem Ale tak na serio to zdecydowanie coś na zasadzie 149 z końcówką na Starym Bemowie / Fort Radiowo miałoby sens.
Patrząc po tym sznurze aut co wiecznie stoi w korku na Estrady w obie strony, w godzinach szczytu, to pewnie by się przydała też jakaś linia z Łomianek po Estrady na Bemowo...