To nie mogą jeździć Solarisy? Ładowarki będą stały puste? Jak długo jeszcze?
Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie starczy 222,251/139 i 168 czyli 15 brygad na 20 dostępnych autobusów.
Tutaj po 5 minut trzeba dodać do każdego kursu. Więc albo dołożą brygadę albo potną przerwy o te 5 minut.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba najlepsze wyjście to jak najszybciej wymienić pantografy w Ursusach na takie jak są w Solarisach. To samo pewnie będzie dotyczyło ładowarki na Konwiktorskiej.
W ogóle to powinno być jednolite złącze ładowania dla wszystkich więc solówki (obu producentów) powinny przyjąć takie złącze jak w przegubach bo tych jest w Wwie najwięcej.
Trzeba wreszcie przestać się bawić w to że linia X jest tylko na Solarisy, Y tylko na Ursusy a jeszcze inna tylko na Solarisy ale przegubowe. Najlepsza dla dyspozytorów byłaby pełna wymienność.
I wtedy powinni sobie w miarę poradzić z liczbą brygad.
W ogóle to powinno być jednolite złącze ładowania dla wszystkich więc solówki (obu producentów) powinny przyjąć takie złącze jak w przegubach bo tych jest w Wwie najwięcej.
Trzeba wreszcie przestać się bawić w to że linia X jest tylko na Solarisy, Y tylko na Ursusy a jeszcze inna tylko na Solarisy ale przegubowe. Najlepsza dla dyspozytorów byłaby pełna wymienność.
I wtedy powinni sobie w miarę poradzić z liczbą brygad.
Ale się rozpisałeśmichael112 pisze: ↑11 sty 2023, 20:24Chyba najlepsze wyjście to jak najszybciej wymienić pantografy w Ursusach na takie jak są w Solarisach. To samo pewnie będzie dotyczyło ładowarki na Konwiktorskiej.
W ogóle to powinno być jednolite złącze ładowania dla wszystkich więc solówki (obu producentów) powinny przyjąć takie złącze jak w przegubach bo tych jest w Wwie najwięcej.
Trzeba wreszcie przestać się bawić w to że linia X jest tylko na Solarisy, Y tylko na Ursusy a jeszcze inna tylko na Solarisy ale przegubowe. Najlepsza dla dyspozytorów byłaby pełna wymienność.
I wtedy powinni sobie w miarę poradzić z liczbą brygad.
Przecież można nazwać to jednym słowem
Patologia
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może na gwarancji nie można zmieniać kluczowych elementów pojazdu?
miłośnik 13N
- ZielonyJamnik
- Posty: 687
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Taa, w przypadku Ursusa to było "gwarancja do bramy i się nie znamy"Stary Pingwin pisze: ↑11 sty 2023, 23:34Może na gwarancji nie można zmieniać kluczowych elementów pojazdu?
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na pętli Ostroroga ładowarki odpoczywają...
.
.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Nie było ładowarek były elektryki -źle.
Są ładowarki może znajdą się elektryki.
A i jeszcze ta sprawa z ursusami
Są ładowarki może znajdą się elektryki.
A i jeszcze ta sprawa z ursusami
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Widzę, że fajnie musi się wjeżdżać na tę pętlę - zwłaszcza przegubem.
A dlaczego nie można zamienić miejscami 106 i 136?
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ładowarka.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Docelowo będzie odwrotnie, to jest układ tymczasowy.
Ciekawy jestem, czy na Starym Bemowie udało się zamienić miejscami 167 i 523?