Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 sty 2023, 18:35

Molo pisze:
11 sty 2023, 16:57
Stalowa dieslami… Miały być Ursusy ale się skapneli że mają inne koncówki pantografu… Żenada.
To nie mogą jeździć Solarisy? Ładowarki będą stały puste? Jak długo jeszcze?

Molo
Posty: 631
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 11 sty 2023, 19:20

Nie starczy 222,251/139 i 168 czyli 15 brygad na 20 dostępnych autobusów.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 sty 2023, 19:32

Tutaj po 5 minut trzeba dodać do każdego kursu. Więc albo dołożą brygadę albo potną przerwy o te 5 minut.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 sty 2023, 19:56

Molo pisze:
11 sty 2023, 19:20
Nie starczy 222,251/139 i 168 czyli 15 brygad na 20 dostępnych autobusów.
A jaki jest sens zabierania wozów z linii, na których są pętle z ładowarkami? To po co te ładowarki tam stawiano?

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 sty 2023, 20:24

Chyba najlepsze wyjście to jak najszybciej wymienić pantografy w Ursusach na takie jak są w Solarisach. To samo pewnie będzie dotyczyło ładowarki na Konwiktorskiej.
W ogóle to powinno być jednolite złącze ładowania dla wszystkich więc solówki (obu producentów) powinny przyjąć takie złącze jak w przegubach bo tych jest w Wwie najwięcej.

Trzeba wreszcie przestać się bawić w to że linia X jest tylko na Solarisy, Y tylko na Ursusy a jeszcze inna tylko na Solarisy ale przegubowe. Najlepsza dla dyspozytorów byłaby pełna wymienność.
I wtedy powinni sobie w miarę poradzić z liczbą brygad.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 11 sty 2023, 20:50

michael112 pisze:
11 sty 2023, 20:24
Chyba najlepsze wyjście to jak najszybciej wymienić pantografy w Ursusach na takie jak są w Solarisach. To samo pewnie będzie dotyczyło ładowarki na Konwiktorskiej.
W ogóle to powinno być jednolite złącze ładowania dla wszystkich więc solówki (obu producentów) powinny przyjąć takie złącze jak w przegubach bo tych jest w Wwie najwięcej.

Trzeba wreszcie przestać się bawić w to że linia X jest tylko na Solarisy, Y tylko na Ursusy a jeszcze inna tylko na Solarisy ale przegubowe. Najlepsza dla dyspozytorów byłaby pełna wymienność.
I wtedy powinni sobie w miarę poradzić z liczbą brygad.
Ale się rozpisałeś (-(
Przecież można nazwać to jednym słowem :idea:
Patologia :roll:

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 sty 2023, 23:34

Może na gwarancji nie można zmieniać kluczowych elementów pojazdu?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 687
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 12 sty 2023, 7:16

Stary Pingwin pisze:
11 sty 2023, 23:34
Może na gwarancji nie można zmieniać kluczowych elementów pojazdu?
Taa, w przypadku Ursusa to było "gwarancja do bramy i się nie znamy" :)
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 19 sty 2023, 10:00

Na pętli Ostroroga ładowarki odpoczywają...
Obrazek.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 19 sty 2023, 10:07

Nie było ładowarek były elektryki -źle.
Są ładowarki może znajdą się elektryki.
A i jeszcze ta sprawa z ursusami :roll:
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 19 sty 2023, 10:18

Widzę, że fajnie musi się wjeżdżać na tę pętlę - zwłaszcza przegubem.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 sty 2023, 10:58

A dlaczego nie można zamienić miejscami 106 i 136?

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 19 sty 2023, 11:00

Ładowarka.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

henio_wpz
Posty: 632
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:28
Lokalizacja: WWA Sielce

Post autor: henio_wpz » 19 sty 2023, 11:59

Docelowo będzie odwrotnie, to jest układ tymczasowy.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 sty 2023, 12:31

Ciekawy jestem, czy na Starym Bemowie udało się zamienić miejscami 167 i 523?

ODPOWIEDZ