Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 29 mar 2019, 15:02

A to 169 to się będzie kręciło po Targówku jak ... w przeręblu bo? (no i mapa pokazuje złą trasę na Bródnie)

212 to rzeczywiście jakiś potwór, zaliczający wszystkie ZP jakie się da. O wiele sensowniej byłoby rzucić 120 przez Zacisze i sobie darować to marnotrawstwo brygad.

No i brak czegokolwiek do Szwedzkiej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2019, 15:20

Metro do Szwedzkiej. A do Tesco nic.

170 i 120 takie sobie. Argumenty, że Wilno dostaje dojazd na Bielany (156) i do pociągów dalekobieżnych (170) są typu „nie było co dobrego napisać”.

Zostawienie 156 to jakiś sabotaż.
ŁK

Krzysiek_S
Posty: 5083
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 mar 2019, 15:25

A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + w koordynacji na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe. 340 całodzienne w DP 10/30/x.140 i 738 co 30 minut w weekend razem co 15 minut.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2019, 15:29

Krzysiek_S pisze:A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe.
Tak wyglada, że 160 co 30 minut, dostosowanie do popytu :>

Kolejne pytanie jest takie: czy Trocka zniesie tę liczbę kursów?
E-7 jakby trochę na siłę dookoła miało jechać, ale za to też Trocką.

Które przystanki będą głównym węzłem przy Al.Solidarności?
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 mar 2019, 15:33

pawcio pisze:
29 mar 2019, 14:48
Mnie w tym planie najbardziej zastanawiają linie do Metra Trocka od strony Borzymowskiej. Spacer z pętli, czy jakieś kombinacje z przejazdami technicznymi?
Według prezentacji 369 dojedzie do samego metra (koniec trasy na ulicy Pratulińskiej), czyli kryterium uliczne. Pewnie przejazdy techniczne rano będą Pratulińską, Handlową, Kołową, Św. Wincentego...? A po południu na odwrót? Chyba, że w końcu wybudują to rondo na skrzyżowaniu Handlowej z Pratulińską. ;)

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 29 mar 2019, 15:35

Łukasz pisze:
29 mar 2019, 15:20
Metro do Szwedzkiej. A do Tesco nic.
Argumenty, że Wilno dostaje dojazd do pociągów dalekobieżnych (170) są typu „nie było co dobrego napisać”.
Może przemówi do większości tamtejszych mieszkańców, którzy z pociągów dalekobieżnych korzystają zapewne co weekend :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 29 mar 2019, 16:40

wincenty pisze:
29 mar 2019, 15:35
Łukasz pisze:
29 mar 2019, 15:20
Metro do Szwedzkiej. A do Tesco nic.
Argumenty, że Wilno dostaje dojazd do pociągów dalekobieżnych (170) są typu „nie było co dobrego napisać”.
Może przemówi do większości tamtejszych mieszkańców, którzy z pociągów dalekobieżnych korzystają zapewne co weekend :D
Zdziwiłbyś się ile osób korzysta z takiego połączenia, które obecnie wykonywane z przesiadką na Rzecznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 mar 2019, 17:42

Nie rozumiem. Wszystko przez Wincentego i Borzymowską. I do stacji daleko. A Gilarska, Jórskiego zostaje z jakimś gównem.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2019, 17:48

Domas pisze:
wincenty pisze:
29 mar 2019, 15:35
Może przemówi do większości tamtejszych mieszkańców, którzy z pociągów dalekobieżnych korzystają zapewne co weekend :D
Zdziwiłbyś się ile osób korzysta z takiego połączenia, które obecnie wykonywane z przesiadką na Rzecznej.
Do 156 co 30 minut :>?
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 mar 2019, 18:25

Krzysiek_S pisze:
29 mar 2019, 15:25
A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + w koordynacji na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe. 340 całodzienne w DP 10/30/x.140 i 738 co 30 minut w weekend razem co 15 minut.
Na prezentacji są dużo dokładniejsze dane niż w artykule. Np. dla 212 w artykule jest "Częstotliwość kursowania linii nie zmieni się", a w prezentacji, że z 12/15//30 zrobi się 12/20//20. Ja tam widzę różnicę, zmniejszenie częstotliwości w międzyszczycie i zwiększenie w weekendy (w końcu!). :)

Podoba mi się efekt uboczny w postaci dojazdu z Targówka Mieszkaniowego do Atrium Targówek:
120 co 10/10//10
212 co 12/20//20
527 co 5/10//10

Co za luksus! A kiedyś bezpośrednio było tylko 140, a aktualnie nic albo z Radzymińskiej 120 lub 527. :D

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 29 mar 2019, 18:41

156 bardzo sensowna opcja, mam nadzieję, że będzie kursowała na tej trasie dłużej niż do 21...
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 mar 2019, 19:14

Zmiany wydają mi się całkiem sensowne, przemyślane i wyważone. Myślę że to zostawienie 160 do Centralnego to taki celowy wybieg, po pierwsze żeby zmniejszyć płacz za 227, po drugie żeby zatkać trochę krzykaczy. Wiadomo że ta linia co pół godziny się nie obroni, z czasem będzie coraz mniejszy tabor, aż w końcu stanie się 360 i ostatecznie zostanie zlikwidowana. Tą samą taktykę mam wrażenie że zastosowano z E-7. Nie ma większej rewolucji, ale i tak zmiany są śmielsze niż się spodziewałem.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 29 mar 2019, 19:31

Ale to jest wątek o komunikacji w trakcie budowy.
Załóżcie sobie lepiej nowy o komunikacji po zakończeniu budowy na Targówku.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 mar 2019, 11:45

Nie wierzę w skrócenie 527. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe derby z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni E-7. Z 527 nie udało się to przy okazji otwierania metra dworzec wileński nie uda się i teraz.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 mar 2019, 12:10

Nie wierzę w likwidację 508. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe nowodwory z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni 101. Z 508 nie udało się to przy okazji otwierania metra plac wilsona nie uda się i teraz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ