Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
A to 169 to się będzie kręciło po Targówku jak ... w przeręblu bo? (no i mapa pokazuje złą trasę na Bródnie)
212 to rzeczywiście jakiś potwór, zaliczający wszystkie ZP jakie się da. O wiele sensowniej byłoby rzucić 120 przez Zacisze i sobie darować to marnotrawstwo brygad.
No i brak czegokolwiek do Szwedzkiej.
212 to rzeczywiście jakiś potwór, zaliczający wszystkie ZP jakie się da. O wiele sensowniej byłoby rzucić 120 przez Zacisze i sobie darować to marnotrawstwo brygad.
No i brak czegokolwiek do Szwedzkiej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Metro do Szwedzkiej. A do Tesco nic.
170 i 120 takie sobie. Argumenty, że Wilno dostaje dojazd na Bielany (156) i do pociągów dalekobieżnych (170) są typu „nie było co dobrego napisać”.
Zostawienie 156 to jakiś sabotaż.
170 i 120 takie sobie. Argumenty, że Wilno dostaje dojazd na Bielany (156) i do pociągów dalekobieżnych (170) są typu „nie było co dobrego napisać”.
Zostawienie 156 to jakiś sabotaż.
ŁK
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + w koordynacji na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe. 340 całodzienne w DP 10/30/x.140 i 738 co 30 minut w weekend razem co 15 minut.
Tak wyglada, że 160 co 30 minut, dostosowanie do popytuKrzysiek_S pisze:A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe.
Kolejne pytanie jest takie: czy Trocka zniesie tę liczbę kursów?
E-7 jakby trochę na siłę dookoła miało jechać, ale za to też Trocką.
Które przystanki będą głównym węzłem przy Al.Solidarności?
ŁK
Według prezentacji 369 dojedzie do samego metra (koniec trasy na ulicy Pratulińskiej), czyli kryterium uliczne. Pewnie przejazdy techniczne rano będą Pratulińską, Handlową, Kołową, Św. Wincentego...? A po południu na odwrót? Chyba, że w końcu wybudują to rondo na skrzyżowaniu Handlowej z Pratulińską.
Może przemówi do większości tamtejszych mieszkańców, którzy z pociągów dalekobieżnych korzystają zapewne co weekend
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie rozumiem. Wszystko przez Wincentego i Borzymowską. I do stacji daleko. A Gilarska, Jórskiego zostaje z jakimś gównem.
Do 156 co 30 minut ?
ŁK
Na prezentacji są dużo dokładniejsze dane niż w artykule. Np. dla 212 w artykule jest "Częstotliwość kursowania linii nie zmieni się", a w prezentacji, że z 12/15//30 zrobi się 12/20//20. Ja tam widzę różnicę, zmniejszenie częstotliwości w międzyszczycie i zwiększenie w weekendy (w końcu!).Krzysiek_S pisze: ↑29 mar 2019, 15:25A 160 pojedzie co 20/30/20/30 minut , E-7 co 20 minut + w koordynacji na ZB z 320 .. ups 120 KS które będzie całotygodniowe. 340 całodzienne w DP 10/30/x.140 i 738 co 30 minut w weekend razem co 15 minut.
Podoba mi się efekt uboczny w postaci dojazdu z Targówka Mieszkaniowego do Atrium Targówek:
120 co 10/10//10
212 co 12/20//20
527 co 5/10//10
Co za luksus! A kiedyś bezpośrednio było tylko 140, a aktualnie nic albo z Radzymińskiej 120 lub 527.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
156 bardzo sensowna opcja, mam nadzieję, że będzie kursowała na tej trasie dłużej niż do 21...
Operacja się udała, pacjent zmarł.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zmiany wydają mi się całkiem sensowne, przemyślane i wyważone. Myślę że to zostawienie 160 do Centralnego to taki celowy wybieg, po pierwsze żeby zmniejszyć płacz za 227, po drugie żeby zatkać trochę krzykaczy. Wiadomo że ta linia co pół godziny się nie obroni, z czasem będzie coraz mniejszy tabor, aż w końcu stanie się 360 i ostatecznie zostanie zlikwidowana. Tą samą taktykę mam wrażenie że zastosowano z E-7. Nie ma większej rewolucji, ale i tak zmiany są śmielsze niż się spodziewałem.
Ale to jest wątek o komunikacji w trakcie budowy.
Załóżcie sobie lepiej nowy o komunikacji po zakończeniu budowy na Targówku.
Załóżcie sobie lepiej nowy o komunikacji po zakończeniu budowy na Targówku.
Nie wierzę w skrócenie 527. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe derby z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni E-7. Z 527 nie udało się to przy okazji otwierania metra dworzec wileński nie uda się i teraz.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie wierzę w likwidację 508. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe nowodwory z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni 101. Z 508 nie udało się to przy okazji otwierania metra plac wilsona nie uda się i teraz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?