Bo najeżdżając od Borzymowskiej do metra nie ma dostępnej pętli.
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W sumie pytanie, które z pary 170/skrzętnie ukrywane 238 pojedzie Ząbkowską, a które TŚ. Z tej pary 170 mniej dubluje kolej, więc może podjeżdżać pod Wschodni. Chociaż w sumie nie rozumiem idei przesuwania 156 na Wilno.
To zdecydowanie jest idiotyzm. Swoją drogą w ogóle plan jest bardzo tymczasowy i mam nadzieję, że jak już powstanie metro na Bródno, to stacja przy Kondratowicza pochłonie tego typu trasy, chociaż one nigdy nie powinny zaistnieć. No i 169 co 20 minut to porażka dla obsługi Wincentego (podobnież liczę tutaj, że stacja na Kondratowicza zlikwiduje konieczność skrętu na Targówek).
A tak poza tym, to chciałbym pochwalić pomysł odwrócenia kierunku ruchu autobusów na Tarnogórskiej i Tużyckiej zamiast puszczenia tą drugą w obu kierunkach, bo lepiej obsłuży to Zacisze.
I tutaj widzimy kolejną porażkę miasta w postaci odwleczenia budowy koniecznego węzła na święte nigdy. Przynajmniej mają ją powiększyć, bo pękająca w szwach pętla na Górczewskiej ma zostać dostosowana do otwarcia metra przez pomniejszenie zarówno części tramwajowej, która będzie potrzebna gdy tramwaj pojedzie pod DWZ, jak i autobusowej, gdzie widziałem już manewry usiłującego wyjechać z pętli 105 i gdzie cztery linie, w tym trzy podmiejskie, stoją na jednym peronie.
Niby jakieś plusy w tym są, przynajmniej udało się wywalić 517 i 227, 162 to faktycznie aż tak nie dubluje metra.
W ogóle uda się na tym wszystkim uwolnić jakieś brygady ?
160 to faktycznie porażka, z Zielonej Białołęki na Trasę WZ to powinno wystarczyć 334+4. I to jeszcze co 10 na całej trasie, przecież to mnóstwo brygad zeżre.
W ogóle czy im trochę nie za dobrze na tej Zielonej Białołęce ? Praktycznie wszystkie obecne linie zostają, a teraz jeszcze 160, 256 bonusowo dostają.
269 co 10 jako praktycznie jedyna dowozówka z Bródna to wystarczy ?
Generalnie to faktycznie znowu idzie w stronę żeby robić pełno rzadkich linii w każdą stronę zamiast porządnych silnych.
W ogóle uda się na tym wszystkim uwolnić jakieś brygady ?
160 to faktycznie porażka, z Zielonej Białołęki na Trasę WZ to powinno wystarczyć 334+4. I to jeszcze co 10 na całej trasie, przecież to mnóstwo brygad zeżre.
W ogóle czy im trochę nie za dobrze na tej Zielonej Białołęce ? Praktycznie wszystkie obecne linie zostają, a teraz jeszcze 160, 256 bonusowo dostają.
269 co 10 jako praktycznie jedyna dowozówka z Bródna to wystarczy ?
Generalnie to faktycznie znowu idzie w stronę żeby robić pełno rzadkich linii w każdą stronę zamiast porządnych silnych.
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Według doniesień medialnych do rozdysponowania będzie 20 wolnych brygad odzyskanych z Targówka.mb112 pisze: ↑28 sie 2019, 16:00Niby jakieś plusy w tym są, przynajmniej udało się wywalić 517 i 227, 162 to faktycznie aż tak nie dubluje metra.
W ogóle uda się na tym wszystkim uwolnić jakieś brygady ?
160 to faktycznie porażka, z Zielonej Białołęki na Trasę WZ to powinno wystarczyć 334+4. I to jeszcze co 10 na całej trasie, przecież to mnóstwo brygad zeżre.
W ogóle czy im trochę nie za dobrze na tej Zielonej Białołęce ? Praktycznie wszystkie obecne linie zostają, a teraz jeszcze 160, 256 bonusowo dostają.
269 co 10 jako praktycznie jedyna dowozówka z Bródna to wystarczy ?
Generalnie to faktycznie znowu idzie w stronę żeby robić pełno rzadkich linii w każdą stronę zamiast porządnych silnych.
256 to będzie zamiast 120 KS, wydłużenie 160 odbędzie się kosztem linii E-7 , 527 oraz 169.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jeżeli z pary 160/162 na Targówku zostaje 160, a wywala się 162 argumentując to rzekomym dublowaniem metra, to ja naprawdę nie mam pytań.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Z plusów to jeszcze 140/340/738 są skrócone, choć kosztem 412/512. To 120 do Wschodniego chyba nie musiało jechać Solidarności, tylko raczej mogło przez TŚ.
156 na Wilno raczej oczywiste, razem z 256. Problem z tym, dlaczego to 156 musi jeździć aż na Młociny.
Nie wiem, czego się spodziewaliście. Było marudzenie i o 527, i o 160 na WZ, więc to naprawdę nie jest dziwne, że została hybryda.
I tak wyleciały z Solidarności 140/340/738/527/162/517 i jeszcze 156 ze Wschodniego. Mogło być zdecydowanie gorzej.
156 na Wilno raczej oczywiste, razem z 256. Problem z tym, dlaczego to 156 musi jeździć aż na Młociny.
Nie wiem, czego się spodziewaliście. Było marudzenie i o 527, i o 160 na WZ, więc to naprawdę nie jest dziwne, że została hybryda.
I tak wyleciały z Solidarności 140/340/738/527/162/517 i jeszcze 156 ze Wschodniego. Mogło być zdecydowanie gorzej.
ŁK
Przecież 156 zostaje na Wschodnim. Zresztą 156 będzie jeździło co 30/30//30, a 256 co 20/20//20. Rozumiem, że 269 i 527 będą objeżdżały Targówek Mieszkaniowy bez dłuższego postoju i wracały na Bródno/Białołękę?
Rozumiem że 190 i 500 zostają na swoich trasach?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Tak to wygląda, choć to odwracanie kierunków wydaje się być bardzo nietrafione.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Najgorsze jest to, że teraz ten koszmarek w postaci 160 będzie miał kilka grup odbiorców. Do tej pory były obsługa odcinku Centralny-Praga Północ i autobusowa obsługa Hali Mirowskiej. Teraz dojdzie bezpośrednie połączenie Białołęka-Centralny czy Białołęka-WIleński. Nie będzie tego łatwo poprawić zmianami wakacyjnymi.
No 30/30/30 szybko nie dostanie, bo 10/20/20 wygląda raczej jak kejs 503. Ale może Bródno go ubije, choć 504 po Niepodległości to z 10 lat po otwarciu metra jeździło.Gdynianin pisze:Najgorsze jest to, że teraz ten koszmarek w postaci 160 będzie miał kilka grup odbiorców. Do tej pory były obsługa odcinku Centralny-Praga Północ i autobusowa obsługa Hali Mirowskiej. Teraz dojdzie bezpośrednie połączenie Białołęka-Centralny czy Białołęka-WIleński. Nie będzie tego łatwo poprawić zmianami wakacyjnymi.
ŁK
156 kończy trasę przy Zacisze Wilno.
Niby każdy wiedział, ale jednak łudził się że powstanie uporządkowana siatka połączeń po otworzeniu kolejnych stacji metra. Dostajemy linie i warianty, zawijasy i inne potwory o których nie śniło się nawet miłośnikom jeżdżącym palcem po mapie.
Nawiązując do wyżej wymienionego 156 - na cotokomu.
Brak wsparcia dla 145 od Lodygowej do Bródna.
190 pozostanie na zawsze nieregularne i zbyt długie.
Nadal żadnej informacji dotyczącej 238.
120 też ciągnie się jak makaron, ale bez niekorzystnego objazdu Targówka Przemysłowego.
To tak na szybko, bo nie miałam chwili przejrzeć tego dokładniej.
Nie no, gratuluję pomysłodawcy wywalenia 160 na Grodzisk...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43