To trudne pytanie. W rozkładzie są co prawda nawet przypadki konfliktowego wjazdu/wyjazdu w tej samej minucie (18.55), ale to jest oczywisty błąd konstruktora.
Masz może schemat pod ręką?TranslatorPS pisze: ↑22 wrz 2019, 19:36Nawiasem, właśnie przyuważyłem, że na Wileńskim jest identyczny układ torowy jak na dworcu Ikebukuro kolei Tobu w Tokio
Jeżeli problem faktycznie jest stały i powtarzalny, to oczywiście powinno.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑22 wrz 2019, 23:09Oczywiście. Tyle, że zamiast słowa "konkurencja" wolałbym "akceptowalną alternatywę". Bo pociąg to najlepsza opcja, niestety niezabieralna. I dlatego 256 (170 jedzie dłużej i chyba utyka bardziej), jako alternatywa w dojeździe do M2, powinno w jakimś niedużym szczycie A jeździć często, nawet w wariancie skróconym.
A 170 powinno jeździć przez Wschodni, aby zaoferować Wilnu jakieś inne połączenia niż obecnie - trzy różne opcje wyjazdu z osiedla, ale wszystkie sprowadzają się do M2.