Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 626
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 24 wrz 2019, 10:18

fik pisze:
23 wrz 2019, 20:29
No to jednak jest nieco (ale znacząco) inny układ niż Wileńska.
Zapomniałem o tej pierwszej przeplotce, która jest mniej więcej zgodna z zieloną kreską wg KwZ...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 24 wrz 2019, 11:20

A jaką częśtotliwość wyciągają w takim układzie Japończycy?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 wrz 2019, 11:35

fik pisze:
23 wrz 2019, 20:29
Obawiam się, że bez szczegółowych chronometraży i szczegółowej znajomości usrk na Wileńskiej nie popchniemy tej (wielce ciekawej) dyskusji dużo dalej.
Póki co w analizie umknął też odrobinkę uzależniony w przebiegach przejazd w ul. Kosmowskiej. Obawiam się, że przy tak zaproponowanym rozkładzie wyszłoby, że jest zamknięty na stałe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2019, 13:01

^^^ bardzo słuszna uwaga.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 626
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 24 wrz 2019, 13:54

Delwin pisze:
24 wrz 2019, 11:20
A jaką częśtotliwość wyciągają w takim układzie Japończycy?
W międzyszczycie jest 16 poc./h, w szczycie porannym przyjazdy średnio co 2,5 min (od 7:00 do 8:59 48 odjazdów, z czego 45 liniowe), w szczycie wieczornym 19 poc./h (https://ekitan.com/timetable/railway/li ... n/204-0/d1)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 24 wrz 2019, 15:52

24 przejazdy w szczycie na godzinę - a u nas 6 to ma być maksimum...

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 wrz 2019, 17:38

kveld pisze:
fik pisze:
23 wrz 2019, 20:29
Obawiam się, że bez szczegółowych chronometraży i szczegółowej znajomości usrk na Wileńskiej nie popchniemy tej (wielce ciekawej) dyskusji dużo dalej.
Póki co w analizie umknął też odrobinkę uzależniony w przebiegach przejazd w ul. Kosmowskiej. Obawiam się, że przy tak zaproponowanym rozkładzie wyszłoby, że jest zamknięty na stałe.
Oni te przejazdy to już tyle lat mają zamykać i robić tunele...
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 wrz 2019, 18:07

No po cholerę tam tunele jak w miejscu jednego przejazdu ma być estakada, a na wysokości drugiego linia kolejowa ma już być pod ziemią?

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 24 wrz 2019, 19:16

Skrzyżowanie Trockiej z Radzymińską po zeszłotygodniowej przebudowie wygląda tak:
Obrazek

Obrazek

Wcześniej było tak:
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2019, 19:21

Prowizorki są najtrwalsze!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 wrz 2019, 19:42

Emyl pisze:No po cholerę tam tunele jak w miejscu jednego przejazdu ma być estakada, a na wysokości drugiego linia kolejowa ma już być pod ziemią?
Tunel kiedyś miał być od Białostockiej aż do Wileńskiej. Potem przejazd na wprost od Szwedzkiej. Dopóki nie zacznie się budowa stacji podziemnej, to jakoś ciężko będzie mi uwierzyć, że żadna nowa koncepcja nie powstanie.
ŁK

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2019, 11:03

Wytłumaczy mi ktoś dlaczego 162 i 517 nie mogą zostać skrócone razem ze zmianami tras reszty linii? Dlaczego to musi się odbywać w oddzielnych etapach, nie mogły wszystkie zmiany wejść w życie albo w sobotę albo od poniedziałku?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 wrz 2019, 11:24

Sam wrzuciłeś komunikat o frezowaniu Handlowej. To teraz poskładaj fakty w logiczną całość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2019, 11:40

I tak bardzo ZTMowi przeszkadzało, żeby 162 i 517 przez weekend jeszcze pojechały trasą objazdową albo już 120 i 527? Bo np. w przypadku 156 i 256 aż by się prosiło posłać już je nową trasą, zamiast dawnym zwyczajem robienia zawijasów po osiedlu i jeszcze dublowania 269. A wspomniane 269 dostało trasę objazdową przez Kołową, czyli dokładnie taką, jaką jeszcze 1,5 tygodnia temu ZTM uznawał za podstawową. Tego akurat nie potrafię poskładać w logiczną całość. Jak również dlaczego zwłaszcza 156 musi w weekend podjeżdżać na pętlę Metro Trocka, skoro od poniedziałku trasa przez Kołową z ominięciem Handlowej, Pratulińskiej i Borzymowskiej to będzie jego trasa podstawowa. Oczywiście pozwoliłem sobie pominąć ten żenujący temat dlaczego infrastruktura drogowa nie została wcześniej przygotowana, a same prace na obwodnicy Targówka Mieszkaniowego są wiele miesięcy opóźnione.

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 wrz 2019, 16:47

162 i 517 zostają skrócone 2 dni wcześniej, aby nie musieć przygotowywać np. rozkładów z trasą objazdową.

ODPOWIEDZ