Zapomniałem o tej pierwszej przeplotce, która jest mniej więcej zgodna z zieloną kreską wg KwZ...
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- TranslatorPS
- Posty: 626
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
A jaką częśtotliwość wyciągają w takim układzie Japończycy?
Póki co w analizie umknął też odrobinkę uzależniony w przebiegach przejazd w ul. Kosmowskiej. Obawiam się, że przy tak zaproponowanym rozkładzie wyszłoby, że jest zamknięty na stałe.
- TranslatorPS
- Posty: 626
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
W międzyszczycie jest 16 poc./h, w szczycie porannym przyjazdy średnio co 2,5 min (od 7:00 do 8:59 48 odjazdów, z czego 45 liniowe), w szczycie wieczornym 19 poc./h (https://ekitan.com/timetable/railway/li ... n/204-0/d1)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
24 przejazdy w szczycie na godzinę - a u nas 6 to ma być maksimum...
Oni te przejazdy to już tyle lat mają zamykać i robić tunele...kveld pisze:Póki co w analizie umknął też odrobinkę uzależniony w przebiegach przejazd w ul. Kosmowskiej. Obawiam się, że przy tak zaproponowanym rozkładzie wyszłoby, że jest zamknięty na stałe.
ŁK
Skrzyżowanie Trockiej z Radzymińską po zeszłotygodniowej przebudowie wygląda tak:
Wcześniej było tak:
Wcześniej było tak:
Tunel kiedyś miał być od Białostockiej aż do Wileńskiej. Potem przejazd na wprost od Szwedzkiej. Dopóki nie zacznie się budowa stacji podziemnej, to jakoś ciężko będzie mi uwierzyć, że żadna nowa koncepcja nie powstanie.Emyl pisze:No po cholerę tam tunele jak w miejscu jednego przejazdu ma być estakada, a na wysokości drugiego linia kolejowa ma już być pod ziemią?
ŁK
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego 162 i 517 nie mogą zostać skrócone razem ze zmianami tras reszty linii? Dlaczego to musi się odbywać w oddzielnych etapach, nie mogły wszystkie zmiany wejść w życie albo w sobotę albo od poniedziałku?
Sam wrzuciłeś komunikat o frezowaniu Handlowej. To teraz poskładaj fakty w logiczną całość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I tak bardzo ZTMowi przeszkadzało, żeby 162 i 517 przez weekend jeszcze pojechały trasą objazdową albo już 120 i 527? Bo np. w przypadku 156 i 256 aż by się prosiło posłać już je nową trasą, zamiast dawnym zwyczajem robienia zawijasów po osiedlu i jeszcze dublowania 269. A wspomniane 269 dostało trasę objazdową przez Kołową, czyli dokładnie taką, jaką jeszcze 1,5 tygodnia temu ZTM uznawał za podstawową. Tego akurat nie potrafię poskładać w logiczną całość. Jak również dlaczego zwłaszcza 156 musi w weekend podjeżdżać na pętlę Metro Trocka, skoro od poniedziałku trasa przez Kołową z ominięciem Handlowej, Pratulińskiej i Borzymowskiej to będzie jego trasa podstawowa. Oczywiście pozwoliłem sobie pominąć ten żenujący temat dlaczego infrastruktura drogowa nie została wcześniej przygotowana, a same prace na obwodnicy Targówka Mieszkaniowego są wiele miesięcy opóźnione.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
162 i 517 zostają skrócone 2 dni wcześniej, aby nie musieć przygotowywać np. rozkładów z trasą objazdową.