Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 01 paź 2019, 19:45

ashir pisze:
01 paź 2019, 18:55
ZTM pisze:Zmiany przystankowe w zespole GRODZISK

od 02.10.2019 (środa)

Od dnia 2.10.2019 r. (środa) od początku kursowania linii dziennych następuje komasacja przystanków GRODZISK 06 i GRODZISK 08 w jeden przystanek GRODZISK 06. W związku z powyższym dla linii 412 i 527 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek GRODZISK 06 (wspólny z linią 160).
Co za zaskoczenie. Mam nadzieję, że dodatkowo w terenie Grodzisk 06 został przesunięty do przodu.
Drobny OT, czy na prawdę tak błahy komunikat, wymagał użycia tak wyszukanego słowa jak komasacja? :lol: Na prawdę nie było prostszych słów w stylu scalenie, bądź połączenie, które są bliższe większości społeczeństwa niż jakaś komasacja, której większość pewnie nigdy nie używa, a może nawet nie zna?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 paź 2019, 22:59

Ludziom się podobno nowe 527 nie podoba. Żądają przywrócenia starej trasy. Tak TVN Warszawa podaje.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 paź 2019, 23:09

TGM pisze:
01 paź 2019, 22:59
Ludziom się podobno nowe 527 nie podoba. Żądają przywrócenia starej trasy. Tak TVN Warszawa podaje.
To, że ktoś napisał petycję, pod którą nie można zagłosować przeciwko, nie znaczy, że wszyscy tak uważają. Zajrzałem na targówek.info, tam głosy na temat nowego 527 pod artykułem o petycji były podzielone.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2207
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 02 paź 2019, 13:06

Im się nie podoba nowe 527 dla zasady. Już przed wprowadzonymi zmianami radni prężnie działali w tej sprawie i lament był na facebookach. Potem zmiany wprowadzono i sytuacja się nie zmieniła. Sądząc jednak po tym co napisał ktoś wcześniej, że 160 z Trockiej odjeżdża puste to świadczy tylko o tym, że 527 do Esperanta powinno jeździć tylko dla komfortu psychicznego mieszkańców. Przecież dopóki nie wywalczą przywrócenia 527 to mogliby jeździć 160+111.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 paź 2019, 13:20

Tak, aaale 160+111 nie jest czerwone. :term:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 02 paź 2019, 13:23

MJ pisze:
02 paź 2019, 13:06
Im się nie podoba nowe 527 dla zasady. Już przed wprowadzonymi zmianami radni prężnie działali w tej sprawie i lament był na facebookach. Potem zmiany wprowadzono i sytuacja się nie zmieniła. Sądząc jednak po tym co napisał ktoś wcześniej, że 160 z Trockiej odjeżdża puste to świadczy tylko o tym, że 527 do Esperanta powinno jeździć tylko dla komfortu psychicznego mieszkańców. Przecież dopóki nie wywalczą przywrócenia 527 to mogliby jeździć 160+111.
527 to będzie drugie 520 - Derby będą marudzić równie długo, jak Chomiczówka. Boję się tylko, że ZTM ma teraz bardziej miękki tyłek. Z drugiej strony do Derbów przyłączają się ludzie z Głębockiej (całkiem spora część głosów), którzy nie rozumieją, że nawet gdyby 527 wróciło za Wisłę, to im go nikt nie odda.

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 paź 2019, 15:27

KwZ pisze:Tak, aaale 160+111 nie jest czerwone. :term:
Skrócą 160, a 527 zrobią do Centralnego. Będzie czerwone, ominie kilka przystanków na Solidarności (co nawet miałoby sens) i Halę Mirowską na siłę.
ŁK

Łukasz
Posty: 10558
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 paź 2019, 15:28

kveld pisze:
MJ pisze:
02 paź 2019, 13:06
Im się nie podoba nowe 527 dla zasady. Już przed wprowadzonymi zmianami radni prężnie działali w tej sprawie i lament był na facebookach. Potem zmiany wprowadzono i sytuacja się nie zmieniła. Sądząc jednak po tym co napisał ktoś wcześniej, że 160 z Trockiej odjeżdża puste to świadczy tylko o tym, że 527 do Esperanta powinno jeździć tylko dla komfortu psychicznego mieszkańców. Przecież dopóki nie wywalczą przywrócenia 527 to mogliby jeździć 160+111.
527 to będzie drugie 520 - Derby będą marudzić równie długo, jak Chomiczówka. Boję się tylko, że ZTM ma teraz bardziej miękki tyłek. Z drugiej strony do Derbów przyłączają się ludzie z Głębockiej (całkiem spora część głosów), którzy nie rozumieją, że nawet gdyby 527 wróciło za Wisłę, to im go nikt nie odda.
Obstawiam bardziej 518 - z coroczną zmianà krańca wzdłuż Jana Pawła.
ŁK

primoż
Posty: 3718
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 02 paź 2019, 15:31

kveld pisze:
02 paź 2019, 13:23
527 to będzie drugie 520 - Derby będą marudzić równie długo, jak Chomiczówka. Boję się tylko, że ZTM ma teraz bardziej miękki tyłek. Z drugiej strony do Derbów przyłączają się ludzie z Głębockiej (całkiem spora część głosów), którzy nie rozumieją, że nawet gdyby 527 wróciło za Wisłę, to im go nikt nie odda.
Albo ZTM zamieni 160 :arrow: 560 :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2019, 18:38

sądzę, że skończy się na 527 co 30/30/30 na pełnej trasie i nieśmiertelnych kursach F na trasie krótszej, a w zamian 160 pozostanie na Targówku. Co chyba jest najmniejszym złem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 paź 2019, 18:44

Glonojad pisze:
02 paź 2019, 18:38
sądzę, że skończy się na 527 co 30/30/30 na pełnej trasie i nieśmiertelnych kursach F na trasie krótszej, a w zamian 160 pozostanie na Targówku. Co chyba jest najmniejszym złem.
527 na dawnej trasie przez Targówek nie ma żadnego sensu. Jedyna sensowna zmiana to powrót 527 na dawną trasę przez młodzieńczą. uruchomienie do tego nowej linii zapewniającej połączenie zielonej białołęki ze stacjami metra na targówku i powrót linii 160 na swoją starą trasę targówek - dworzec centralny.

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 paź 2019, 20:09

marko80 pisze:
02 paź 2019, 18:44
Glonojad pisze:
02 paź 2019, 18:38
sądzę, że skończy się na 527 co 30/30/30 na pełnej trasie i nieśmiertelnych kursach F na trasie krótszej, a w zamian 160 pozostanie na Targówku. Co chyba jest najmniejszym złem.
527 na dawnej trasie przez Targówek nie ma żadnego sensu. Jedyna sensowna zmiana to powrót 527 na dawną trasę przez młodzieńczą. uruchomienie do tego nowej linii zapewniającej połączenie zielonej białołęki ze stacjami metra na targówku i powrót linii 160 na swoją starą trasę targówek - dworzec centralny.
Może byś używał wielkich liter przy nazwach ulic i dzielnic? Rozumiem, że Twoim zdaniem po otwarciu M2 trasy obydwu linii mają pozostać takie, jak przed pojawieniem się metra?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2019, 21:07

527 na dawnej trasie to nie będzie na pewno.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 paź 2019, 21:10

Georg pisze:
02 paź 2019, 20:09
marko80 pisze:
02 paź 2019, 18:44


527 na dawnej trasie przez Targówek nie ma żadnego sensu. Jedyna sensowna zmiana to powrót 527 na dawną trasę przez młodzieńczą. uruchomienie do tego nowej linii zapewniającej połączenie zielonej białołęki ze stacjami metra na targówku i powrót linii 160 na swoją starą trasę targówek - dworzec centralny.
Może byś używał wielkich liter przy nazwach ulic i dzielnic? Rozumiem, że Twoim zdaniem po otwarciu M2 trasy obydwu linii mają pozostać takie, jak przed pojawieniem się metra?
Przecież wg pierwotnego planu 160 miało zostać na dotychczasowej trasie. Natomiast nie wepchniesz wszystkich na siłe do M2. Czasem trzeba posłuchać ludzi a nie stosować swoją zabetonowaną wizję wywożenia wszystkich do M2. Sprawa jest jasna, mieszkańcy chcą szybkiego dojazdu z derbów do centrum. 527 jadące przez stację metra trocka do Esperanto takiej roli spełniać nie będzie, dlatego jedynym sensownym pomysłem jest powrót tej linii na trasę sprzed 1 października. Oczywiście nie w takiej częstotliwości jak przed otwarciem M2. Do tego należy stworzyć dowozówkę z Grodziska do Metra Trocka i dopiero wtedy można ocenić jak rozłożą się potoki pasażerskie, czy ludziska wolą dowozówkę do M2 czy bezpośrednie 527 do centrum. 160 w tym układzie wraca na trasę podstawową sprzed otwarcia M2 to chyba oczywiste.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 02 paź 2019, 21:17

Nie byłoby nigdy problemu z 527, gdyby nie skierowano tej linii na Esperanto na zupełnie bezsensowną trasę. Powinna jeździć do Arkadii i skrócenie do Metra Trocka byłoby naturalne i bez większych protestów. Napisałbym po nazwisku, kto to wymyślił, ale po co sobie robić jeszcze większych wrogów.

ODPOWIEDZ