Co znaczy ukradzione? To przecież powinno być dostępne publicznie do swobodnego użytku niekomercyjnego, bo i produkowane jest przez jednostkę publiczną.MC pisze: ↑23 wrz 2022, 9:03Zrobiłem schemat w oparciu o ukradzione podkłady ZTM*kmwaw pisze: ↑19 wrz 2022, 18:10Stworzyłem schemat zmian po otwarciu metra na Bródnie (https://kmwawa.github.io/kmwaw/Metro%20 ... C4%85d.pdf)
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na api.um.warszawa.pl powinny być te "podkłady"
Z jednej strony masz rację, a z drugiej Ostródzka to taka gówniana ulica - z jednej strony brak wjazdu z TT od miasta, a z drugiej rozbestwienie obecnymi trasami 132 i 134...fik pisze:Genialny jest ten układ ze 134/226/326 na Ostródzkiej, patrzę i nie mogę przestać się zachwycać, arcydzieło gównolepiactwa.
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jasne, ale pierwotna propozycja z prawie-mocnym 134 nieźle sobie z defektami układu drogowego radziła - teraz jadąc M2 od miasta trzeba będzie jechać stację dalej, tylko po to aby pozwiedzać węzeł przy Głębockiej na wszystkie strony. Jak rozumiem, służy to tylko temu, aby w DS 134 i 226 miały wspólny przystanek na Łabiszyńskiej, bo nad nową końcową stacją metra nie dało się zrobić funkcjonalnego układu przystanków.kveld pisze: ↑24 wrz 2022, 8:27Z jednej strony masz rację, a z drugiej Ostródzka to taka gówniana ulica - z jednej strony brak wjazdu z TT od miasta, a z drugiej rozbestwienie obecnymi trasami 132 i 134...fik pisze:Genialny jest ten układ ze 134/226/326 na Ostródzkiej, patrzę i nie mogę przestać się zachwycać, arcydzieło gównolepiactwa.
Idąc dalej: pełna koordynacja między 226 a 326 oznacza, że 134 będzie jechało luzem poza układem koordynacyjnym, więc na Ruskowym Brodzie będą dwie linie zupełnie bez powiązania między sobą albo po całej Ostródzkiej 134 będzie jechać w parze z 226. 326 będzie przenosić opóźnienia i koordynacja będzie fikcją, więc w lepszych momentach spodziewam się stad trzech pojazdów.
W efekcie nie dość, że utrzymano brygadochłonne połączenie Ostródzkiej (od samego Olesina!) z Marymontem, to jeszcze sabotuje się M2 jako efektywne połączenie.
Plus jeszcze drobiazgi, takie jak to że 226 - powstałe najwyraźniej z planowanych kursów skróconych 134 - powinno jechać do Augustowa, aby obsłużyć rural sprawl w rejonie Verdiego, ale to już naprawdę truskawka na torcie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Powtarzam się na Verdiego/ Jarzębinowa[ przedłużenie na zachód od RB] będzie pętla autobusowa. Być może już jest w terenie. I tam pewnie skończy 226. Zdziarska- Verdiego - Jarzębinowa - nowa pętla. Verdiego pewnie pojedzie też 326.
- Twmastersky
- Posty: 93
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Nie rozumiem dlaczego gdy deweloper postawi pętle która pasuje tylko mieszkańcom danego osiedla ZTM zawsze znajduje rozwiązanie podczas gdy pętle budowane w sensownych miejscach zakładające rozwój miasta za grubą publiczną kasę stoją puste (Verdiego vs. Augustów). Na spokojnie dało się przeciągnąć linię przez osiedle (Verdiego-Jarzębinowa) i skończyć ją na pętli która znajduję się przy tej samej ulicy, a skomunikuje jeszcze sporo osób - osiedla w tym rejonie rozwijają się na wschód. Przypomnę też że podczas rozmów o utworzenie pętli Augustów ZTM zażyczył sobie poszerzenia prawoskrętu ze Zdziarskiej w Ruskowy Bród w celu dojazdu dalej do Jarzębinowej, ale gdy deweloper postawił swoją pętle to już nagle zapomniano o ustaleniach z resztą mieszkańców. Najgorsze w tym wszystkim jest to że "miejskie" krańce w miarę rozwoju zabudowy są przesuwane - przykładowo zlikwidowane Mańki-Wojdy, a gdy deweloper wybudował własną to linia będzie przyspawana do niej wiele lat, przez dogadanie się ZTM z właścicielem. Augustów tak samo jak Olesin znajduje się w końcu linii zabudowy tego rejonu i w miejscu w którym pokryje potrzeby wszystkich aktualnie planowanych inwestycji, w takich miejscach powinno kończyć się linie, a nie w środku zabudowy gdzie linia jedzie 30 minut od metra aby skończyć na przystanku 5 minut przed końcem gęstej zabudowy.
Szczerze, to cieszę się z przetrasowania 199 na Bródno. Dziś czekając dodatkowe 15 minut na 145 przy Młodzieńczej, (bo przecież objazd w Ząbkach nie potrzebuje mieć swojego wpływu na zmianę rozkładu) dla tych 4 przystanków to jest tragedia od momentu kiedy wyleciało stąd 527 dla idei.
512 potną czy jest już wystarczająco pocięte? Niepotrzebnie wcześniej cięli bo jak teraz zostanie bez zmian to Zacisze będzie jedynym rejonem, które nie straciło busów po wydłużeniu metra i inni będą zazdrośni .
No ale 527 nigdy nie było po to, żeby jeździć nim 1 przystanek z Młodzieńczej do Targówek-Ratusz.PiotrekP pisze:Szczerze, to cieszę się z przetrasowania 199 na Bródno. Dziś czekając dodatkowe 15 minut na 145 przy Młodzieńczej, (bo przecież objazd w Ząbkach nie potrzebuje mieć swojego wpływu na zmianę rozkładu) dla tych 4 przystanków to jest tragedia od momentu kiedy wyleciało stąd 527 dla idei.
ŁK
Pociąć 512? Kurde, Radzymińska już wystarczająco po d... dostała. 190 pocięte w szczycie z co 5 do co 7-8, 412 leci, 245 i 199 robiące też częściowo za dowóz z Radzymińskiej do metra wylatują... Zacisze ma to szczęście, że jest niezłym krańcem dla 512 i za jednym zamachem załatwia się socjal od Gilarskiej do Kościeliskiej i linię z Radzymińskiej do Wschodniego.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Osobiście jestem ciekaw rozkładu 500, bo coś wątpię że zostanie z dotychczasową częstotliwością. Przywrócenia 169 do częstotliwości sprzed uruchomionia 269 też się nie spodziewam.
- AdamKlocusky
- Posty: 565
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/2 ... o-zacisze/
Te przystanki powinny mieć odwrotne numery. Tak jak jest teraz - ciąg do Kondratowicza - nieparzyste, a ciąg do Gilarskiej - parzyste. Ale nie, ZTM uważa lepiej.
Te przystanki powinny mieć odwrotne numery. Tak jak jest teraz - ciąg do Kondratowicza - nieparzyste, a ciąg do Gilarskiej - parzyste. Ale nie, ZTM uważa lepiej.
Mając na uwadze, że Wincentego ma zostać zamknięte do czasu oddania Kondratowicza to myślę, że częstotliwość 500 się utrzyma.Autobus Czerwon pisze: ↑28 wrz 2022, 11:09Osobiście jestem ciekaw rozkładu 500, bo coś wątpię że zostanie z dotychczasową częstotliwością. Przywrócenia 169 do częstotliwości sprzed uruchomionia 269 też się nie spodziewam.
326 ma ponoć zostać na dodatkach, a miało być chyba całodzienne?