Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2022, 16:36

Była korekta, że w stronę S8 jednak jeszcze przez jakiś będzie trzeba jeździć przez Malborską.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 20 lis 2022, 22:46

Rety, od jutra wreszcie 199 będzie dojeżdżać na Bródno! :buja w oblokach:

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 21 lis 2022, 0:42

PiotrekP pisze:Rety, od jutra wreszcie 199 będzie dojeżdżać na Bródno! :buja w oblokach:
Tylko o co najmniej 4 minuty przedłuży się dojazd do Centrum względem poprzedniej trasy :)
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 lis 2022, 7:09

Nie każdy jeździ do centrum, a dla tych co jeżdżą, najszybciej wychodzi chyba jednak mimo wszystko jazda pociągiem do Wileńskiego.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 lis 2022, 23:38

Poszła petycja w sprawie 326:
https://warszawa.naszemiasto.pl/metro-n ... c4-9109603
Swoją drogą to niezłe dziwactwo będzie, że takie najbardziej zadupne osiedle w Warszawie jak Regaty będzie się mogło dostać do cywilizacji jadąc w dwóch różnych kierunkach.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 lis 2022, 9:57

Pisanie petycji, dla pisania.
326 nie zostało wydłużone, bo nie zakończył się remont (przebudowa) skrzyżowania na Mańskach-Wojdach.
Zresztą, bądźmy szczerzy, nowe 326 będzie f*uj niefunkcjonalne.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 lis 2022, 10:10

Przyzwyczailiśmy się już że zbiorkom w Warszawie jest planowany przeważnie dla tych którzy nim nie jeżdżą lub robią to bardzo rzadko czyli pasażerów okazjonalnych i radnych, więc co nowe rozwiązanie to jeszcze gorsze i mniej funkcjonalne od poprzedniego. Także nie wiem gdzie tu zaskoczenie.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 28 kwie 2023, 0:22

Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1 :co:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 28 kwie 2023, 8:15

primoż pisze:Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1 :co:
Z bardzo prostego powodu - takiego, że pełnią rolę inną, niż dowóz do M2 i w tej roli dobrze się sprawdzają? Jednocześnie potencjał "długodystansowych" (w sensie, że z jazdą 114/414 za Wisłę) przesiadek z M2 wydaje się raczej niewielki.





patryk148
Posty: 532
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 28 kwie 2023, 8:56

Nie wiem jak w szczycie, ale poza 114 widzę puste totalnie. I jeszcze na przegubach. Ale pojedyncze osoby korzystają z przystanków na Żoliborzu

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 28 kwie 2023, 11:50

kveld pisze:
primoż pisze:Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1 :co:
Z bardzo prostego powodu - takiego, że pełnią rolę inną, niż dowóz do M2 i w tej roli dobrze się sprawdzają? Jednocześnie potencjał "długodystansowych" (w sensie, że z jazdą 114/414 za Wisłę) przesiadek z M2 wydaje się raczej niewielki.
Wiele mogę powiedzieć o 114 ale na pewno nie że się dobrze sprawdza w jakiejkolwiek roli. Te lokalne relacje na Wyszogrodzkiej może załatwiać cokolwiek innego.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 kwie 2023, 12:09

Na Młocinach też z miejscem siedzącym zwykle nie ma problemu....

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 28 kwie 2023, 12:37

I jeszcze wiecznie opóźnione :/
RELOBUS A38 ESTRADY

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 kwie 2023, 13:34

Paweł D. pisze:
28 kwie 2023, 12:09
Na Młocinach też z miejscem siedzącym zwykle nie ma problemu....
Odkąd na Broniewskiego jest więcej niskich tramwajów, jako dubel tramwaju też traci rację bytu, pasażerowie na wózkach coraz częściej wybierają właśnie tramwaj.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 kwie 2023, 13:55

Tramwaj jest bardziej przewidywalny. Korki na Sokratesa rozbijają w proch punktualność wszystkich tamtejszych autobusów. Długa trasa też nie jest bez znaczenia. Czy 114 pracuje tylko odcinkowo, czy ma jakąś ważną rolę w układzie komunikacyjnym?

ODPOWIEDZ