Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Była korekta, że w stronę S8 jednak jeszcze przez jakiś będzie trzeba jeździć przez Malborską.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rety, od jutra wreszcie 199 będzie dojeżdżać na Bródno!
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Tylko o co najmniej 4 minuty przedłuży się dojazd do Centrum względem poprzedniej trasyPiotrekP pisze:Rety, od jutra wreszcie 199 będzie dojeżdżać na Bródno!
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie każdy jeździ do centrum, a dla tych co jeżdżą, najszybciej wychodzi chyba jednak mimo wszystko jazda pociągiem do Wileńskiego.
Poszła petycja w sprawie 326:
https://warszawa.naszemiasto.pl/metro-n ... c4-9109603
Swoją drogą to niezłe dziwactwo będzie, że takie najbardziej zadupne osiedle w Warszawie jak Regaty będzie się mogło dostać do cywilizacji jadąc w dwóch różnych kierunkach.
https://warszawa.naszemiasto.pl/metro-n ... c4-9109603
Swoją drogą to niezłe dziwactwo będzie, że takie najbardziej zadupne osiedle w Warszawie jak Regaty będzie się mogło dostać do cywilizacji jadąc w dwóch różnych kierunkach.
Pisanie petycji, dla pisania.
326 nie zostało wydłużone, bo nie zakończył się remont (przebudowa) skrzyżowania na Mańskach-Wojdach.
Zresztą, bądźmy szczerzy, nowe 326 będzie f*uj niefunkcjonalne.
326 nie zostało wydłużone, bo nie zakończył się remont (przebudowa) skrzyżowania na Mańskach-Wojdach.
Zresztą, bądźmy szczerzy, nowe 326 będzie f*uj niefunkcjonalne.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przyzwyczailiśmy się już że zbiorkom w Warszawie jest planowany przeważnie dla tych którzy nim nie jeżdżą lub robią to bardzo rzadko czyli pasażerów okazjonalnych i radnych, więc co nowe rozwiązanie to jeszcze gorsze i mniej funkcjonalne od poprzedniego. Także nie wiem gdzie tu zaskoczenie.
Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1
Nie zawsze poważne opinie
Z bardzo prostego powodu - takiego, że pełnią rolę inną, niż dowóz do M2 i w tej roli dobrze się sprawdzają? Jednocześnie potencjał "długodystansowych" (w sensie, że z jazdą 114/414 za Wisłę) przesiadek z M2 wydaje się raczej niewielki.primoż pisze:Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1
Nie wiem jak w szczycie, ale poza 114 widzę puste totalnie. I jeszcze na przegubach. Ale pojedyncze osoby korzystają z przystanków na Żoliborzu
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wiele mogę powiedzieć o 114 ale na pewno nie że się dobrze sprawdza w jakiejkolwiek roli. Te lokalne relacje na Wyszogrodzkiej może załatwiać cokolwiek innego.kveld pisze:Z bardzo prostego powodu - takiego, że pełnią rolę inną, niż dowóz do M2 i w tej roli dobrze się sprawdzają? Jednocześnie potencjał "długodystansowych" (w sensie, że z jazdą 114/414 za Wisłę) przesiadek z M2 wydaje się raczej niewielki.primoż pisze:Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć takim prostym językiem, bo ja jestem prosty człowiek, taki fenomen: jeżdżą ulicami Bródna linie 114 i 414; moje pytanie brzmi: dlaczego w/w linie, skoro przemierzają ulice wcześniej wspomnianego przeze mnie Bródna, nie dowożą do ani jednej stacji M2 na terenie tego jakże ciekawego osiedla, tylko 414 styka się z M2 przy stacji Młynów (a i to jest kwestią dyskusyjną), a 114 dowozi do metra, ale do placu Wilsona do M1
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Na Młocinach też z miejscem siedzącym zwykle nie ma problemu....
Tramwaj jest bardziej przewidywalny. Korki na Sokratesa rozbijają w proch punktualność wszystkich tamtejszych autobusów. Długa trasa też nie jest bez znaczenia. Czy 114 pracuje tylko odcinkowo, czy ma jakąś ważną rolę w układzie komunikacyjnym?