Generalnie projekt jest niezły (szczegóły do zmiany). Obawiam się tylko, że po "konsultacjach społecznych" niewiele z niego zostanie.Pawel_ pisze: ↑16 lip 2018, 9:23Pometrowa komunikacja na Targówku..
http://www.targowek.info/2018/07/komuni ... sy-znikna/
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
176 na Metrze Szwedzka wygląda bardzo dziwnie. 169 nie musi kluczyć po Targówku Mieszkaniowym, prawda?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Coś z Bródna do metra być musi. Osobiście lubię pomysł przepchania 169 przez Targówek, dzięki czemu jednocześnie częściowo zrekompensuje nagły spadek podaży na Piotra Skargi, przy okazji jednocześnie wspomagając ubicie 156/256. W takim układzie to może mieć częstotliwość metrobusową spokojnie.
176 zaś wszędzie wygląda dziwnie. Na Hallera też. Zresztą każda linia kończąca na Hallera wygląda dziwnie - od południa przystanek przed przesiadką w kolej, od północy przystanek przed przesiadką w metro.
176 zaś wszędzie wygląda dziwnie. Na Hallera też. Zresztą każda linia kończąca na Hallera wygląda dziwnie - od południa przystanek przed przesiadką w kolej, od północy przystanek przed przesiadką w metro.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dw. Wschodni dostaje kompletnie po tyłku, chyba zawsze już będzie marginalizowany, no może 156 dostanie wyższà częstotliwość.
Kompletnie nie wierzę w likwidację 160 i 517 jednocześnie. Al.Solidarnosci na 190/512 też nie wyglada najlepiej (znikają 120, 162, 140/340, 738, 160 i 517, E-7 i 527), choć może to kwestia częstotliwości.
Osobiście obstawiam, że 160 zostanie podobnie jak 227.
517 na Torwar wole nie komentować, Torwar dalej nie będzie miał stabilnego dojazdu.
Kompletnie nie wierzę w likwidację 160 i 517 jednocześnie. Al.Solidarnosci na 190/512 też nie wyglada najlepiej (znikają 120, 162, 140/340, 738, 160 i 517, E-7 i 527), choć może to kwestia częstotliwości.
Osobiście obstawiam, że 160 zostanie podobnie jak 227.
517 na Torwar wole nie komentować, Torwar dalej nie będzie miał stabilnego dojazdu.
ŁK
To nie przejdzie. Nie wierzę w to by Skarbki pogodziły się z zabraniem bezpośredniego dojazdu do Wileńskiego.
Targówek ma stracić trzy najważniejsze linie: 160, 162 i 517 Jedna z tych linii zostanie, zakładam że 162, chodź wolałbym 160.
Marnuje się okazję do "pocięcia" 190
Targówek ma stracić trzy najważniejsze linie: 160, 162 i 517 Jedna z tych linii zostanie, zakładam że 162, chodź wolałbym 160.
Marnuje się okazję do "pocięcia" 190
169 bym wygiął przez Szwedzką po prostu (nie ma co dublować tramwajów na 11 Listopada + Wincentego ma dowozówkę i do Żaby, i do metra).
176 wygląda bardzo rozsądnie, chociaż powinno dojeżdżać do Hallera Szwedzką-Stalową-Dąbrowszczaków.
Dojazdu do stacji Targówek z Bródna dalej niż za Łabiszyńską nie potrzeba (tramwaj do Wileńskiego) - a właściwie dobrym pytaniem jest, czy w ogóle potrzeba czegoś więcej niż np. silne 527 (oczywiście przez ZP Targówek-Ratusz). Marny sens istnienia 500/227 w tym przypadku (ZP Wysockiego 176 do Szwedzkiej, ZP Kondratowicza tramwajem do Wileniaka, ZP Łabiszyńska i Szpital 169 do Szwedzkiej/Wileniaka/Wschodniego, ZP UD Targówek i Św. Wincentego 527 na Targówek), chyba że chcemy koniecznie je dowozić do M1.
Poza tym godny pochwały pomysł 120 na Zacisze-Wilno, tyle że oczywiście prościej: Jórskiego-Łokietka-Trocką do Radzymińskiej.
Targówek nie potrzebuje żadnej linii na Radzymińską-Solidarności Wystarczy oparcie ciągu na silnym 190 z f-kami do Bankowego.
176 wygląda bardzo rozsądnie, chociaż powinno dojeżdżać do Hallera Szwedzką-Stalową-Dąbrowszczaków.
Dojazdu do stacji Targówek z Bródna dalej niż za Łabiszyńską nie potrzeba (tramwaj do Wileńskiego) - a właściwie dobrym pytaniem jest, czy w ogóle potrzeba czegoś więcej niż np. silne 527 (oczywiście przez ZP Targówek-Ratusz). Marny sens istnienia 500/227 w tym przypadku (ZP Wysockiego 176 do Szwedzkiej, ZP Kondratowicza tramwajem do Wileniaka, ZP Łabiszyńska i Szpital 169 do Szwedzkiej/Wileniaka/Wschodniego, ZP UD Targówek i Św. Wincentego 527 na Targówek), chyba że chcemy koniecznie je dowozić do M1.
Poza tym godny pochwały pomysł 120 na Zacisze-Wilno, tyle że oczywiście prościej: Jórskiego-Łokietka-Trocką do Radzymińskiej.
Targówek nie potrzebuje żadnej linii na Radzymińską-Solidarności Wystarczy oparcie ciągu na silnym 190 z f-kami do Bankowego.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Jest dementi ZTM:
ZTM pisze: Komunikacja na Targówku po otwarciu metra
16 lipca na portalu Targowek.info ukazał się materiał opisujący rzekome zmiany w komunikacji miejskiej w tej dzielnicy po zakończeniu budowy II linii metra. Nie przedstawia on jednak docelowego kształtu transportu publicznego na Targówku po zakończeniu inwestycji.
Materiał nie prezentuje „komunikacji miejskiej na Targówku po oddaniu metra” jak głosi tytuł, ani nie przedstawia „planów miejskich urzędników” jej dotyczących. To wybiórcze streszczenie opracowania Biura Projektowo-Konsultingowego TransEko pod tytułem Analiza obecnej organizacji ruchu oraz opracowanie założeń do jej zmian, mających na celu zminimalizowanie utrudnień komunikacyjnych oraz ograniczenie negatywnego wpływu planowanych robót inwestycyjno-remontowych w Warszawie w latach 2018-2021 przy budowie drugiego etapu odcinka wschodnio-północnego (3 stacje) oraz budowie drugiego etapu odcinka zachodniego (5 stacji + stacja techniczno-postojowa) II linii metra na funkcjonowanie układu drogowego i transportowego w Warszawie zamówionego przez Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów Urzędu m.st. Warszawy. Zawiera ono propozycje zmian w organizacji ruchu i tras komunikacji miejskiej na czas budowy metra, które – zdaniem autorów – pozwolą zmniejszyć uciążliwości komunikacyjne dla mieszkańców Targówka po zajęciu przez place budów ważnych ciągów komunikacyjnych w dzielnicy. Nie są to plany organizacji komunikacji miejskiej po budowie metra.
Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął już prace nad docelowym układem komunikacyjnym na Pradze-Północ i Targówku oraz Woli po oddaniu do użytku budowanych obecnie odcinków II linii metra. Przygotowane propozycje będą poddane szerokim konsultacjom społecznym i dopiero potem będą mogły być wprowadzone w życie.
Podobne opracowania zostały przygotowane przed budową centralnego odcinka II linii metra oraz przed obecnie trwającymi budowami trzech stacji II linii na Woli i trzech na Pradze-Północ i Targówku. Tak więc informacja „Komunikacja miejska na Targówku po oddaniu metra. Które autobusy znikną?” jest nieprawdziwa i wprowadza czytelników portalu w błąd.
http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=1570&c=98&l=1
Tak na szybko.
Zakopać to metro z powrotem i będzie spokojniej.
Zakopać to metro z powrotem i będzie spokojniej.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
128 na Torwarze byłoby idealne.Łukasz pisze: 517 na Torwar wole nie komentować, Torwar dalej nie będzie miał stabilnego dojazdu.
ŁK
No, na pewno nie przejdzie.
BTW, nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale jak się Metra zes.. popsuje, to całe "Skarbki", Ząbki, Marki i w ogóle, ma zabrać co? Komunikacja zastępcza, tak?
Ach, fakt.. Zapomniałem.
No ale wszędzie tak jest - Bielany, Ursynów, Puławska - tramwaje, Wolska - tramwaje itd. Bez sensu, żeby wszędzie wzdłuż szyny coś jeździło. Zresztą jakieś alternatywy zawsze są, nawet oprócz komunikacji zastępczej, tylko zwykle wtedy trzeba dojść kawałek. Przecież np. E-9, 190, 132, tramwaje na Bródno zostają.
Zresztą nawet jak się zostawi jakąś dziadową linię typu 156 czy 521 bezpośrednio przy szynie, to jak coś się rozwali, to cały tłum się w nią nie zmieści za nic.
Na Radzymińskiej nie ma szyn..