Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 lip 2022, 12:43

person pisze:
07 lip 2022, 12:15
beni pisze:
06 lip 2022, 15:57
Czyli konsultacje lipa bo Zarząd Temp. GŁÓW wie lepiej i po cichu, po cichu po wielkiemu cichu zrobi zmiany po cichu... po cichu, po troszku, do celu.
Co ma termin publikacji do meritum zmian? Chłopcze, opanuj się.
A samo info będzie jednak szybciej.
Jednak jakieś znaczenie ma, bo radni Bemowa teraz protestują post factum. Jakby zmiany wyszły jeszcze choć trochę wcześniej, to ktoś by może zwrócił uwagę na to, że przekierowanie 112 na Chomiczówkę zabiera tę możliwość wygodnej przesiadki, którą obiecywano mieszkańcom w zamian za skrócenie, a tym bardziej zamiana ze 171 jest idiotyczna; że 207 jest pokręcone do tego stopnia, że jest duże ryzyko, że pasażerom będzie mylić się, w którą stronę mają jechać; że 177 prawdopodobnie sprawdziłoby się lepiej na Deotymy, niż mikrobusowe 249 i et cetera. Jeśli planowanie komunikacji na Bródnie będzie równie radosną twórczością, to lepiej, żeby było to podane do publicznej wiadomości jak najwcześniej.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 07 lip 2022, 13:11

person pisze:
07 lip 2022, 12:15
beni pisze:
06 lip 2022, 15:57
Czyli konsultacje lipa bo Zarząd Temp. GŁÓW wie lepiej i po cichu, po cichu po wielkiemu cichu zrobi zmiany po cichu... po cichu, po troszku, do celu.
Co ma termin publikacji do meritum zmian? Chłopcze, opanuj się.
A samo info będzie jednak szybciej.
Tydzień przed. 🤔
Po nie których odpowiedziach w postach akurat na temat ZTM widać kto pracuje bądź ktoś bliski pracuje w tej instytucji. Po konsultacji max 14 dni powinno się upublicznić ostateczny kształt zmian z wypunktowanymi co zostało poprawione na wniosek mieszkańców a co nie. Koniec i kropka. Tak to konsultacje nie potrzebne. W nocy ekipa rozwiesi rozkłady, dwa dni przed informacje gdzieś tam podane bo emeryt każdy ogarnia internet przecież. I starczy. Ludzie pokrzyczą, przyzwyczaić się mogą i karawana jedzie dalej.

W przypadku Bródna to wpierw zmiany po odtworzeniu ulic, a potem kolejne zmiany po otwarciu metra. Więc znając oblicze ZTM wszystko poda osobno w komunikacie na dwa dni przed lub w dniu otwarcia.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 lip 2022, 14:07

Yelonker pisze:
07 lip 2022, 12:43
Jednak jakieś znaczenie ma, bo radni Bemowa teraz protestują post factum.
Nie może być post factum, skoro jeszcze zmiany nie weszły w życie. Wejdą (te zasadnicze zmiany) dopiero za ponad tydzień. Jest mnóstwo czasu na protestowanie albo nauczenie się nowych tras.
Yelonker pisze:
07 lip 2022, 12:43
Jakby zmiany wyszły jeszcze choć trochę wcześniej, to ktoś by może zwrócił uwagę na to, że przekierowanie 112 na Chomiczówkę zabiera tę możliwość wygodnej przesiadki, którą obiecywano mieszkańcom w zamian za skrócenie,
Jednoperonowa przesiadka 112<->171 na 5 (lub 6 - w zależności od kierunku) przystankach nie jest wygodna? :O
Yelonker pisze:
07 lip 2022, 12:43
że 207 jest pokręcone do tego stopnia, że jest duże ryzyko, że pasażerom będzie mylić się, w którą stronę mają jechać;
Bo obecna trasa 177 wcale nie jest pokręcona. Bo kursy skrócone na jakiejś linii nie są problemem... Helloł, przerabiamy to od czasu pierwszych 17tek skróconych do Marymontu. Od tego czasu ludzie już nauczyli się patrzeć na wyświetlacze.
Yelonker pisze:
07 lip 2022, 12:43
że 177 prawdopodobnie sprawdziłoby się lepiej na Deotymy, niż mikrobusowe 249 i et cetera.
Prawdopodobnie. Odpowiedź uzasadnij.
beni pisze:
07 lip 2022, 13:11
Po konsultacji max 14 dni powinno się upublicznić ostateczny kształt zmian z wypunktowanymi co zostało poprawione na wniosek mieszkańców a co nie. Koniec i kropka. Tak to konsultacje nie potrzebne.
A najlepiej aby wyniki były przygotowane jeszcze przed rozpoczęciem konsultacji, nie? :>
Czemu 14 dni to uzasadnione, a 30 dni to fikcja?
W Warszawie są określone terminy i zawartość publikacji raportu.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 lip 2022, 15:47

person pisze:
07 lip 2022, 14:07
Nie może być post factum, skoro jeszcze zmiany nie weszły w życie. Wejdą (te zasadnicze zmiany) dopiero za ponad tydzień. Jest mnóstwo czasu na protestowanie albo nauczenie się nowych tras.
Czasu jest na tyle mało, że trasy te są już faktem dokonanym.
person pisze: Jednoperonowa przesiadka 112<->171 na 5 (lub 6 - w zależności od kierunku) przystankach nie jest wygodna? :O
Przesiadka nie miała być na 171, tylko na tramwaj 11, a przynajmniej tak mieszkańcom Bemowa tłuczono do głowy przez ostatnie osiem lat. 171 zalicza jeszcze Wrocławską i Żołnierzy Wyklętych, czyli jest to zmiana na gorsze - a mówiono, że 112 może być skrócone, bo wszystkim będzie szybciej i wygodniej. Poza tym, nawiasem mówiąc, z Conrada wylatuje też jedyny autobus na Bemowo, bo o wydłużeniu zawieszonego teraz zresztą 121 nikt nie pomyślał. Chomiczówka tak sobie zauzurpowała kolejną linie z drugiego końca miasta, że na trzy przystanki do centrum handlowego będzie się musiała przesiadać.
person pisze: Bo obecna trasa 177 wcale nie jest pokręcona. Bo kursy skrócone na jakiejś linii nie są problemem... Helloł, przerabiamy to od czasu pierwszych 17tek skróconych do Marymontu. Od tego czasu ludzie już nauczyli się patrzeć na wyświetlacze.
Ze Skoroszy na PKP Ursus jechać 207 w kierunku Regulskiej czy Ratusza? Na to pytanie można sobie odpowiedzieć, kręcąc kołem fortuny.
person pisze: Prawdopodobnie. Odpowiedź uzasadnij.
Hmmm, choćby większy tabor, brak konieczności zawijania 177 w podkowę na Os. Górczewska i nieodcinanie od tegoż Chrzanowa w jednym kierunku.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 09 lip 2022, 1:15

Ja tylko czekam na to 132 z projektu, na pozostawienie 412 nie liczę niestety. Ale jeśli ZTM uzna, że postulowane przeze mnie w konsultacjach wygięcie 132 z Głębockiej przez Kartograficzną (zawijas niepomijający niczego na Głębockiej, a skracający dystans do autobusu dla Lewandowa o połowę) za sensowny, to już IMO będzie coś.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 06 wrz 2022, 20:38

Od najbliższej soboty, 10 września, wraca komunikacja na Kondratowicza (okolice stacji Bródno; Łabiszyńska).
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 07 wrz 2022, 16:30

https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/0 ... bielinska/
Nie wiem po co dokonują miliard zmian numeracji. Wystarczyłoby pozostawić obecny układ w rejonie stacji metra Bródno, a przystanki ŁABISZYŃSKA 01, 02, 03 zmienić na kolejno KONDRATOWICZA 09, 08, 07.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2022, 16:56

AdamKlocusky pisze:https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/0 ... bielinska/
Nie wiem po co dokonują miliard zmian numeracji. Wystarczyłoby pozostawić obecny układ w rejonie stacji metra Bródno, a przystanki ŁABISZYŃSKA 01, 02, 03 zmienić na kolejno KONDRATOWICZA 09, 08, 07.
Mają jakiś klucz, pewnie jak PKP z torami, że parzyste do punktu 0, nieparzyste od punktu 0, główne 01/02, boczne inaczej.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 wrz 2022, 21:24

Jak podaje Stołeczna:
Z nieoficjalnych informacji wynika, że na razie radnym udało się wybronić przed likwidacją linię tramwajową 25 (Annopol - Bródno - Praga - Banacha), ale ma kursować tylko w dni powszednie. Po otwarciu stacji metra na Bródnie mają też pozostać autobusy 132 i 134, które łączą Zieloną Białołękę ze stacją pierwszej linii Marymont, ale zaczną jeździć rzadziej.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2022, 21:33

25 można nazwać 41.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 08 wrz 2022, 0:12

AdamKlocusky pisze:
07 wrz 2022, 16:30
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/0 ... bielinska/
Nie wiem po co dokonują miliard zmian numeracji. Wystarczyłoby pozostawić obecny układ w rejonie stacji metra Bródno, a przystanki ŁABISZYŃSKA 01, 02, 03 zmienić na kolejno KONDRATOWICZA 09, 08, 07.
Podobnie jak w przypadku Ronda Daszyńskiego 09, czarowanie pętli z niczego doprowadza do dziwnych zmian przystankowych. Różnica jest taka, że tam padło na tylko ten jeden przystanek potrzebny na kraniec, a tutaj w dwóch z trzech przypadków nazwa będzie błędnie sugerować, że na tym przystanku można się wygodnie przesiąść do metra. Fatalna zmiana, tym bardziej biorąc pod uwagę, że w propozycjach zmian po uruchomieniu nowych stacji nie było nic o prostowaniu 169.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 wrz 2022, 16:50

AdamKlocusky pisze:
07 wrz 2022, 16:30
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/0 ... bielinska/
Nie wiem po co dokonują miliard zmian numeracji. Wystarczyłoby pozostawić obecny układ w rejonie stacji metra Bródno, a przystanki ŁABISZYŃSKA 01, 02, 03 zmienić na kolejno KONDRATOWICZA 09, 08, 07.
Przede wszystkim nie wiem po co dokonywać dwukrotnie zmian, przecież docelowo ZP Kondratowicza (i Łabiszyńska pewnie też?) będzie nosił nazwę Metro Bródno. Ktoś tam jeszcze to koordynuje czy już radni całkowicie przejęli władzę? Swoją drogą ZTM w programie DTP podaje "możliwość uzyskania informacji o planowanych zmianach związanych z otwarciem nowych stacji metra na Targówku". Czy do przyszłego piątku ZTM zdąży przedstawić planowany układ zmian w Internecie czy też będzie podawał informację tylko zainteresowanym w namiocie, najlepiej dyskretnie? :kekeke:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 wrz 2022, 9:24

ashir pisze:
08 wrz 2022, 16:50
Przede wszystkim nie wiem po co dokonywać dwukrotnie zmian, przecież docelowo ZP Kondratowicza (i Łabiszyńska pewnie też?) będzie nosił nazwę Metro Bródno.
Trochę łyso byłoby dawać nazwę "metro" bez metra ;)
ashir pisze:
08 wrz 2022, 16:50
Czy do przyszłego piątku ZTM zdąży przedstawić planowany układ zmian w Internecie czy też będzie podawał informację tylko zainteresowanym w namiocie, najlepiej dyskretnie? :kekeke:
Będzie decyzja o otwarciu, będzie komunikat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36617
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 wrz 2022, 9:34

person pisze:
09 wrz 2022, 9:24
ashir pisze:
08 wrz 2022, 16:50
Przede wszystkim nie wiem po co dokonywać dwukrotnie zmian, przecież docelowo ZP Kondratowicza (i Łabiszyńska pewnie też?) będzie nosił nazwę Metro Bródno.
Trochę łyso byłoby dawać nazwę "metro" bez metra ;)
Przecież to ma być otwarte lada chwila. Mało tego, poprzednia stacja będzie się nazywać właśnie Kondratowicza...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 wrz 2022, 9:55

person pisze:
09 wrz 2022, 9:24
ashir pisze:
08 wrz 2022, 16:50
Przede wszystkim nie wiem po co dokonywać dwukrotnie zmian, przecież docelowo ZP Kondratowicza (i Łabiszyńska pewnie też?) będzie nosił nazwę Metro Bródno.
Trochę łyso byłoby dawać nazwę "metro" bez metra ;)
Jakoś nikomu brak metra nie przeszkadza, aby wszędzie na tablicach drugiej linii oraz na schematach sieci, odcinek do Bródna był zaznaczony jako otwarty, wprowadzając w błąd już ponad 2 miesiące.

ODPOWIEDZ