Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 gru 2020, 15:31

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2020, 15:40

Mogę tylko potwierdzić. :-(

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 01 gru 2020, 16:07

Czyli nie należało orać tymczasowej zawrotki na Trockiej. Przydałaby się jak znalazł, nawet bez chodników, tylko sam plac.

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 01 gru 2020, 16:55

269, zamiast krążyć po Targówku, mogłoby spokojnie jechać z Metra Trocka od razu przez Handlową i Kołową do Św. Wincentego, z 527 już gorzej, bo straciłoby wówczas wspólny przystanek z pozostałymi liniami jadącymi w kierunku ZB.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 gru 2020, 21:09

ConecteM pisze:
01 gru 2020, 16:55
269, zamiast krążyć po Targówku, mogłoby spokojnie jechać z Metra Trocka od razu przez Handlową i Kołową do Św. Wincentego, z 527 już gorzej, bo straciłoby wówczas wspólny przystanek z pozostałymi liniami jadącymi w kierunku ZB.
Niekoniecznie. 527 mogłoby robić kółeczko: Trocka > Radzymińska > Gorzykowska > Myszkowska > Handlowa > Pratulińska > Trocka.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2020, 21:30

Niedałoby to żadnych oszczędności.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 gru 2020, 23:14

Najprostsze oszczędności naprawdę są teraz na przycięciu linii jeżdżących nad M2 a nie do M2. W metrze jest mnóstwo miejsca.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 gru 2020, 23:15

Łukasz pisze:
01 gru 2020, 23:14
Najprostsze oszczędności naprawdę są teraz na przycięciu linii jeżdżących nad M2 a nie do M2. W metrze jest mnóstwo miejsca.
Jak zdejmą te idiotyczne limity pasażerów to mogę się zgodzić, że jest mnóstwo miejsca.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8295
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 gru 2020, 16:45

Emyl pisze:
01 gru 2020, 16:07
Czyli nie należało orać tymczasowej zawrotki na Trockiej. Przydałaby się jak znalazł, nawet bez chodników, tylko sam plac.
Czy ona przypadkiem nie była zrobiona na najazd od drugiej strony (od Radzymińskiej)?
ConecteM pisze:
01 gru 2020, 16:55
269, zamiast krążyć po Targówku, mogłoby spokojnie jechać z Metra Trocka od razu przez Handlową i Kołową do Św. Wincentego, z 527 już gorzej, bo straciłoby wówczas wspólny przystanek z pozostałymi liniami jadącymi w kierunku ZB.
Wtedy nie odjeżdżałoby z tego samego przystanku, co pozostałe linie w stronę Bródna...

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 02 gru 2020, 17:28

person pisze:
02 gru 2020, 16:45
ConecteM pisze:
01 gru 2020, 16:55
269, zamiast krążyć po Targówku, mogłoby spokojnie jechać z Metra Trocka od razu przez Handlową i Kołową do Św. Wincentego, z 527 już gorzej, bo straciłoby wówczas wspólny przystanek z pozostałymi liniami jadącymi w kierunku ZB.
Wtedy nie odjeżdżałoby z tego samego przystanku, co pozostałe linie w stronę Bródna...
Ale z tamtego przystanku w stronę rejonów zasięgu 269, czyli Chodecka/Szpital/Podgrodzie nie odjeżdża nic oprócz 269....120, 160, 256 i 527 jadą przecież w stronę ZB wzdłuż Św. Wincentego i Głębockiej

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8295
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 gru 2020, 12:33

Gdybym mieszkał np. przy Bolivara lub Żuromińskiej (ulicy, a nie przystanku), to podejrzewam, że mógłbym jeździć czymkolwiek.
Ok, może to i nieznacząca mniejszość. Ile by zaoszczędzono wozokm na takiej zmianie?

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 03 gru 2020, 14:57

person pisze:
03 gru 2020, 12:33
Gdybym mieszkał np. przy Bolivara lub Żuromińskiej (ulicy, a nie przystanku), to podejrzewam, że mógłbym jeździć czymkolwiek.
Ok, może to i nieznacząca mniejszość. Ile by zaoszczędzono wozokm na takiej zmianie?
Patrząc na to, że przy obecnym rozkładzie 269 ma często przez cały dzień odjazdy minutę przed lub równo z czymś to dużej różnicy nie odczułbyś (np. w DP cały międzyszczyt to odjazdy o tej samej godzinie co 527 lub 2 minuty po 120, szczyt popołudniowy minutę przed 120 czy 527, wieczorami minutę po 527)

Z tego co widziałem na jednym kursie byłoby jakieś 2 kilometry mniej, więc niby niewiele, ale w skali roku zawsze coś

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 gru 2020, 15:27

Tyle że czas przejazdu z Metra Trocka na Bródno byłby dłuższy o ok. 5 minut względem stanu obecnego i kiepsko wygląda wizerunkowo cofanie się. Jeśli już to prędzej Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Handlowa - Pratulińska - Trocka - Borzymowska - Wincentego, choć tu oszczędność jest jeszcze mniejsza, bo tylko ok. 1,2-1,3km na kurs.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2020, 21:43

I pomysleć, że musiano rozwalić dojazd do Wschodneigo żeby to 269 stworzyć :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8295
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 gru 2020, 13:26

Glonojad pisze:
03 gru 2020, 21:43
I pomysleć, że musiano rozwalić dojazd do Wschodneigo żeby to 269 stworzyć :/
Zaraz skończą kopać metro i nie będzie 269 :P

ODPOWIEDZ