Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Mogę tylko potwierdzić.
269, zamiast krążyć po Targówku, mogłoby spokojnie jechać z Metra Trocka od razu przez Handlową i Kołową do Św. Wincentego, z 527 już gorzej, bo straciłoby wówczas wspólny przystanek z pozostałymi liniami jadącymi w kierunku ZB.
Niekoniecznie. 527 mogłoby robić kółeczko: Trocka > Radzymińska > Gorzykowska > Myszkowska > Handlowa > Pratulińska > Trocka.
Niedałoby to żadnych oszczędności.
Najprostsze oszczędności naprawdę są teraz na przycięciu linii jeżdżących nad M2 a nie do M2. W metrze jest mnóstwo miejsca.
ŁK
Czy ona przypadkiem nie była zrobiona na najazd od drugiej strony (od Radzymińskiej)?
Wtedy nie odjeżdżałoby z tego samego przystanku, co pozostałe linie w stronę Bródna...
Ale z tamtego przystanku w stronę rejonów zasięgu 269, czyli Chodecka/Szpital/Podgrodzie nie odjeżdża nic oprócz 269....120, 160, 256 i 527 jadą przecież w stronę ZB wzdłuż Św. Wincentego i Głębockiej
Gdybym mieszkał np. przy Bolivara lub Żuromińskiej (ulicy, a nie przystanku), to podejrzewam, że mógłbym jeździć czymkolwiek.
Ok, może to i nieznacząca mniejszość. Ile by zaoszczędzono wozokm na takiej zmianie?
Ok, może to i nieznacząca mniejszość. Ile by zaoszczędzono wozokm na takiej zmianie?
Patrząc na to, że przy obecnym rozkładzie 269 ma często przez cały dzień odjazdy minutę przed lub równo z czymś to dużej różnicy nie odczułbyś (np. w DP cały międzyszczyt to odjazdy o tej samej godzinie co 527 lub 2 minuty po 120, szczyt popołudniowy minutę przed 120 czy 527, wieczorami minutę po 527)
Z tego co widziałem na jednym kursie byłoby jakieś 2 kilometry mniej, więc niby niewiele, ale w skali roku zawsze coś
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tyle że czas przejazdu z Metra Trocka na Bródno byłby dłuższy o ok. 5 minut względem stanu obecnego i kiepsko wygląda wizerunkowo cofanie się. Jeśli już to prędzej Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Handlowa - Pratulińska - Trocka - Borzymowska - Wincentego, choć tu oszczędność jest jeszcze mniejsza, bo tylko ok. 1,2-1,3km na kurs.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I pomysleć, że musiano rozwalić dojazd do Wschodneigo żeby to 269 stworzyć
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.