Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 kwie 2019, 9:04

169 bez sensu, odcina się część Pragi od Wschodniego (a przecież w przyszłości 25 wyleci, więc Centralnego tez nie będzie). 169 powinno jechać 11 listopada, a w zamian z Radzyminskiej do Wschodniego trzeba puścić 160.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2019, 11:16

Glonojad pisze:
06 kwie 2019, 9:04
169 bez sensu, odcina się część Pragi od Wschodniego (a przecież w przyszłości 25 wyleci, więc Centralnego tez nie będzie). 169 powinno jechać 11 listopada, a w zamian z Radzyminskiej do Wschodniego trzeba puścić 160.
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale kiedyś fik pisał, że brak 25 oznacza zostawienie 517 na obecnej trasie.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 06 kwie 2019, 11:23

Glonojad pisze:
06 kwie 2019, 9:04
169 bez sensu, odcina się część Pragi od Wschodniego (a przecież w przyszłości 25 wyleci, więc Centralnego tez nie będzie). 169 powinno jechać 11 listopada, a w zamian z Radzyminskiej do Wschodniego trzeba puścić 160.
Tak. Z Brodna do metra w zamian za to po prostu czesta dowozowke.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2019, 10:36

Georg pisze:
06 kwie 2019, 11:16
Glonojad pisze:
06 kwie 2019, 9:04
169 bez sensu, odcina się część Pragi od Wschodniego (a przecież w przyszłości 25 wyleci, więc Centralnego tez nie będzie). 169 powinno jechać 11 listopada, a w zamian z Radzyminskiej do Wschodniego trzeba puścić 160.
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale kiedyś fik pisał, że brak 25 oznacza zostawienie 517 na obecnej trasie.
Oznacza jak oznacza, po prostu spodziewa(my) się silnych protestów. Mnie przekonuje skrócenie 25 do Zoo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 kwie 2019, 12:00

A dla mnie jest to zupełnie bez sensu (końcówka tej linii nie oferuje wówczas nic poza przesiadką z M2 na Wileńskim), niech ta linia obsługuje chociaż Nową Pragę na trasie do Czynszowej (połączona z 7, 23 na Kawęczyńską).

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 kwie 2019, 12:45

138 Natolin Płn. - Rzymowskiego - Wołoska - Madalińskiego - Metro Politechnika
136 Bokserska - Wołoska - Racławicka (docelowo: Woronicza) - Młynów
517 Targówek - Ząbkowska - Saską Kępa - Trasa Łazienkowska - Kopińska - jak 187 - Ursus Niedźwiadek
120 na Wschodni na skróty (jak 156)
167 przez Politechnikę i TŁ
187 bye
191 do Centralnego
338 -> 238
170 zostawić w spokoju

Kilka drobiazgów technicznych pewnie by trzeba było dograć.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2019, 12:54

517 to byłby tasiemiec jeszcze gorszy niż obecne 138. I out z Targówka.
I jeśli 187 bye z Czerniakowskiej-Sadyby, to chyba jednak z jakimś zastępstwem.
191 do Centralnego przez Bitwy Warszawskiej? Coś nie baudzo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 kwie 2019, 13:00

Nie wywalałbym raczej 187, prędzej połączył ze 182. Na większości trasy 182 niepokonywanej przez 187 jest buspas, zmniejszy się też liczba linii stojących w korku na Wawelskiej i pod Zachodnim z osobnego 182 i osobnego 187 do jednego 182 + 187.

Wówczas zrobiłbym z tej linii siekierę co pięć minut, a 517 out z zastąpieniem relacji w Ursusie czymś bardziej lokalnym lub ewentualnie (jeśli naprawdę jest taka potrzeba) do PTK.

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 07 kwie 2019, 14:09

Łukasz pisze:
07 kwie 2019, 12:45
138 Natolin Płn. - Rzymowskiego - Wołoska - Madalińskiego - Metro Politechnika
Kolejne autobusy na Metrze Politechnika? Rozumiem będą przystanki piętrowe na Waryńskiego?
Łukasz pisze:
07 kwie 2019, 12:45
517 Targówek - Ząbkowska - Saską Kępa - Trasa Łazienkowska - Kopińska - jak 187 - Ursus Niedźwiadek
Tasiemiec, łapiący jak najwięcej korków w mieście.
Łukasz pisze:
07 kwie 2019, 12:45
167 przez Politechnikę i TŁ
Wydaje mi się, że to dobrze pracuje w unikalnej reakcji Rakowiecka-SGH-Wawelska.

Zgoda - wspólny przystanek na Politechnice byłby dobrą opcją. A co w zamian w relacji Dolny Mokotów-Rakowiecka? Przydałoby się też coś między SGH, a Banacha.
Łukasz pisze:
07 kwie 2019, 12:45
187 bye
191 do Centralnego
a) gdzie miejsce na pętli na Centralnym dla 191?
b) 187 i 517 za Popularną nie jeżdżą tak samo. Zostawiłbym dwie linie, nawet połączone na Trasie Łazienkowskiej. Tylko gdzie to skończyć? Moim zdaniem jedna linia powinna dojechać do ZP Saska, druga na Czerniakowską.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2019, 14:46

Ad a) 227 nie można by przy okazji ukatrupić? Miejsce jak znalazł...
Ad b) Na al. 4 Czerwca (Nowolazurowej) myślę, że mogłoby 220 być i tyle. Nb. 220 jeździ co 15/20/30, a 187 co 15/15/20, i w dużo mniej ciekawym kierunku. Ewewntualnie 129.
Pisząc Saska - masz na myśli łączenie z 411?

Ja na Czerniakowskiej widziałbym nową linię, która przejęłaby 162 na południe od PKP Powiśle. Czyli: EC Siekierki - Gołkowska - Czerniakowska - Rozbrat - Kruczkowskiego - PKP Powiśle - Tamka - Świętokrzyska - M2 - UW - Królewska - Grzybowska - Młynów. 102 out, przynajmniej z lewego brzegu, ale wg mnie w całości, część praska wcielona w 202. Linia możliwie silna. Z Grzybowskiej out też 105 skrócone do R Daszyńskiego. Taka linia miałaby być W-Z odpowiednikiem 157.
Powiśle - Kruczkowskiego - Wileniak - do przejęcia przez 166 wycofane z al. Zielenieckiej - i dalej do pl. Hallera.
Sadyba po 187 - chyba może to wziąć 159.

187, 411 i 517 w nową linię Ursus - Jerozolimskie - TŁ - Saska - Gocław.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 kwie 2019, 16:18

Ale 187 kursuje po innej części Nowolazurowej, niż 220, poza tym na Niedźwiadku również ma inną trasę. Ja bym już prędzej próbował zastąpić trasę 517 w Ursusie jakąś dowozówką do M2, PKP i WKD, chociaż przyznam, że jest to do zrobienia bardziej z metrem na Karolin, aniżeli teraz. Docelowo bym to w Ursusie widział tak:

177 CM. WOLSKI - Połczyńska - Gierdziejewskiego - Balicka - Lalki - Cierlicka - Kościuszki - Spisaka - Pużaka - Sławka - Dzieci Warszawy - Skoroszewska - Prystora - Ryżowa - WKD OPACZ

178 wszystkie kursy wydłużone do PKP Ursus z jednoczesnym skróceniem po drugiej stronie wszystkich kursów do Ronda Daszyńskiego

228 RONDO DASZYŃSKIEGO - Towarowa - Raszyńska - Żwirki i Wigury - 1 Sierpnia - Instalatorów - Szybka - Aleje Jerozolimskie - Popularna - Techników - Cegielniana - Potrzebna - Świerszcza - P7P - Czerwona Droga - Orłów Piastowskich - Keniga - Orląt Lwowskich - URSUS-NIEDŹWIADEK

187 na pewno musi być wówczas podbite, trasę do Wisłostrady wypadałoby wyeliminować przy okazji zmian na Mokotowie wraz z uruchomieniem tramwaju na Wilanów, można je zamiast tego puścić na Witolin lub na Gocław.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2019, 17:24

Toż piszę, że 220 trzeba byłoby przełożyć na miejsce 187 :>
Tak czy owak, Niedźwiadek powinien być dowożony do kolei - jakoś, a linia wożąca dalekodystansowo w podobne miejsce (TŁ) może i powinna być jedna. Bo chyba nie chcemy, żeby ludzie rzucali monetą, na który przystanek iść?

Łączenie Ronda Daszyńskiego z Posagiem 7 Panien to dla mnie jakieś pokręcenie priorytetów. I to jeszcze przez ŻiW oraz Ryżową, brrrr...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 kwie 2019, 18:20

Przekładanie 220 na Nowolazurową utrudni Skoroszom korzystanie z tej linii. Natomiast 187 zostawiam jako jedyną dalekodystansową linię do centrum, zresztą Niedźwiadek ma już przecież swoją kolej, do której dowożony jest nie najgorzej. Zaś relacja Rondo Daszyńskiego - Posag 7 Panien powstała tak, że jedną z propozycji fika (inną było przedłużenie 151) było danie Instalatorom dojazdu do Ronda Daszyńskiego, ja zaś wydłużyłem 228 po trasie 177. Nie jedzie też ona po Ryżowej i nie widzę innej linii, która kursowałaby stamtąd tą ulicą. Sprowadzenie tego do relacji P7P - RD jest lekkim uproszczeniem, bo podstawowe i najszybsze relacje, jakie zapewnia ta linia, to dowóz P7P do kolei oraz dowóz Instalatorów i ŻiW do M2 i "drugiego Mordoru". Dodam też to, co mówił fik, a o czym nie wspomniałem - na Żwirki i Wigury buspas potrzebny jest na wczoraj.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2019, 18:53

Ok, nie jedzie po Ryżowej, zwracam honor. Ale i tak mnie mierzi. No chyba że buspas, ale i tak nie bardzo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 15 kwie 2019, 19:44

517 dowozi obecnie Skorosze do centrum i chętnych na to nie brakuje (czasami brakuje za miejsca w autobusie). Przesiadanie się na WKD na Al. Jerozolimskich jest zazwyczaj bez sensu, bo i tak swoje już się odstało w korkach na Ryżowej czy Kleszczowej.

Jeżeli mówimy o zmianach to dobrze byłoby może jakąś linię w końcu skierować z tej części miasta do M2 (a konkretnie na Rondo Daszyńskiego, i nie naokoło jak 178). Czy byłoby to 191 czy 517, po otwarciu nowych stacji na pewno byłby to atrakcyjny kierunek przesiadek.

ODPOWIEDZ