Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 24 paź 2016, 9:11

KwZ pisze:Dlatego proponowałem 160 skasować, a 190 dać na Targówek. Wtedy Radzymińską mogłoby obsłużyć 140+340. Podobno jest 100 tys. potencjalnych pasażerów dla tych linii :]
Uważasz że dzięki tej zmianie 140 (718), 340 (805) i 738 są z gumy i przejmą tą ilość osób która teraz jeździ 190? Twój pomysł ze 160 jest dobry ale z linią 190 jest zły.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 paź 2016, 16:26

A dlaczego właściwie będzie 340 a nie 440? Obsługa najdalszych rejonów, w 100% pokrywanie się ze zwyklakiem, a więc zero marudzenia, że bezpośrednie połączenie znikło... To trochę absurd, że pośpiechy mają krótsze trasy (tak porównując np. 412 z tym 340).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 paź 2016, 20:40

Marudzenie to sam prezentujesz, zresztą ciągle. Na Radzymińskiej przyspieszone jest 527 i E-7.
Uważasz że dzięki tej zmianie 140 (718), 340 (805) i 738 są z gumy i przejmą tą ilość osób która teraz jeździ 190? Twój pomysł ze 160 jest dobry ale z linią 190 jest zły.
A masz lepszy pomysł na pozbycie się 160? Skasować darmo (czyli za M2)? x40 można będzie podbić. A tak naprawdę należałoby jedno i drugie wysymulować w Visumie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 24 paź 2016, 21:33

Za 160 i 517 będzie M2. Nie wiem po co chcesz zabierać CH Marki 190 i kierować na Targówek. Tam docierać będzie 162, być może. A tak chcesz kasować 160, logiczne bo Targówek dostanie M2, ale jednocześnie chcesz zabrać innym 190, gdzie metra nie dostaną i skierować linie na Targówek. Bez sensu.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 paź 2016, 21:38

Coście się tak uparli na to 160 i 517. 160 to trochę jak 503 na Ursynowie.
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 24 paź 2016, 21:52

503 przecina linie metra przy jednej stacji M1. 160 i 517 dublują tramwaj. A po wybudowaniu metra na Targówek to z Dw. Wileńskiego zaczeły by dublować M2. Jakaś lokalna linia na pewno się pojawi aby inne osiedla nie były bez komunikacji. Porównanie do 503 jak widzisz nie trafione. Zresztą po tym jak widać ZTM przygotował objazdy na Woli, coraz bardziej boje się ich propozycji. Mieli tyle czasu a tu byle jak to przygotowali. Coś napewno z Targówka poleci i trzeba się z tym już dziś pogodzić.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 paź 2016, 9:24

Trafione. Metro nie szło i nie bedzie szło pod Al.Solidarnosci. 503 równie dobrze przecina metro przy Nowym Swiecie. To, że 160 dojeżdża do Wileńskiego i metro też, to raczej zaleta, bo to wciąż węzeł. Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych. M2 nie ma ani przy Pl.Zankowym, ani Bankowym, ani Feminie, ani Centralnym (z Targowka zreszta i na wschodni nic nie ma). Z Centrum to może bym sie zgodził gdyby przy Radzyminskiej powstała stacja PKP.

Szkoda ze M2 spod ONZ nie próbuje choc troche skręcić w kier. Pl.Zawiszy, Starej Ochoty i Dw.Zachodniego. Może wtedy i Warszawa Główna jako węzeł do Mordoru miałaby sens.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 paź 2016, 10:45

Łukasz pisze:Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten [WZ] dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych.
Pominąłeś takie "dziadostwo", jak 190. Znajmy proporcje w swych sądach...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 paź 2016, 19:56

Bastian pisze:
Łukasz pisze:Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten [WZ] dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych.
Pominąłeś takie "dziadostwo", jak 190. Znajmy proporcje w swych sądach...
190 nigdy nie jeździło na Targówek (tereny przyległe).
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 paź 2016, 20:11

To ciekawe, że mieszkając niemal 12 lat na Targówku tak często z niego korzystałem.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 paź 2016, 20:14

Emyl pisze:To ciekawe, że mieszkając niemal 12 lat na Targówku tak często z niego korzystałem.
Skoro dla Targówka wystarczy Radzymińska to po ki ch* metro jest w środku osiedla a nie wzdłuż Radzymińskiej?
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 paź 2016, 21:43

Skoro Targówek musi mieć linię w środku osiedla, żeby z niej korzystać, to po ki chuj przystanki na Radzymińskiej? :roll:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 paź 2016, 22:17

fik pisze:Skoro Targówek musi mieć linię w środku osiedla, żeby z niej korzystać, to po ki chuj przystanki na Radzymińskiej? :roll:
Zachodni ciąg WZ to najwyżej może sobie popatrzeć na metro jako dojazd na Targówek.

A co z tramwajem od Stalowej? Upadł, bo jest metro, czy jest planowany mimo metra?
ŁK

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 16 lip 2018, 9:23

Pometrowa komunikacja na Targówku..


http://www.targowek.info/2018/07/komuni ... sy-znikna/

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lip 2018, 9:59

Pawel_ pisze:
16 lip 2018, 9:23
Pometrowa komunikacja na Targówku..


http://www.targowek.info/2018/07/komuni ... sy-znikna/
Ech, pierwszy rzut by po prostu zbadać reakcję pasażerów...

A można prościej...

120 - OLESIN / GRODZISK - TARGÓWEK
140 - trasa bez zmian
160 - trasa bez zmian, ale częstotliwość 15/20/20
162 - tak jak w projekcie PL. HALLERA - EC SIEKIERKI
169 - trasa bez zmian, ale częstotliwość 15/15/15
176 - nie przejdzie, PL. HALLERA wiecznie żywy...
212 - bez zmian
227 - przejęcie trasy linii 500
256 - BRÓDNO-PODGRODIE - Krasnobrodzka – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Kondratowicza - św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Ossowskiego - Barkocińska - Myszkowska - Gorzykowska - Radzymińska - gen. Rozwadowskiego - ks. Ziemowita - Swojska - Wierna - PKP ZACISZE-WILNO (15/20/20)
269 - BRÓDNO-PODGRODZIE – Krasnobrodzka – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Kondratowicza – Chodecka – Matki Teresy z Kalkuty – św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Radzymińska - al. Solidarności - Targowa - Kijowska – DW. WSCHODNI (10/15/15)
340 - jak w projekcie
345 - bez zmian
412 - jak w projekcie
500 - zmiana oznaczenia na 227
512 - zmiana oznaczenia na 290 i wydłużenie do Dw. Wschodniego
517 - moze być jak w projekcie
527 - wariant 1 jak w projekcie
738 - trasa bez zmian
E-7 - wariant jak w projekcie

ODPOWIEDZ