Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 01 wrz 2019, 21:07

Racja. Do tego będzie zaraz Młynów. Mało? Mimo wszystko zdecydowana większość (co istotne - regularnych) użytkowników kolei przyjeżdża do Warszawy pociągami aglomeracyjnymi.

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 93
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 01 wrz 2019, 21:49

pawcio pisze:
29 sie 2019, 14:15
Dla większości Białołęki pary 120+256 oraz 160+527 będą niekomplementarne, więc ich wspólny przystanek odjazdowy nie jest kluczowy. A zapewne chodziło o przepustowość Borzymowskiej przed Św. Wincentego.
Dla wiekszosci Białołęki ta reforma to jest nic nie warta i tak zostanie do momentu kiedy ZTM przestanie ciąć inne linie z ZB żeby uciskać więcej na Grodzisku i dociagnąć chociaż 256 minumum do wysokości Ruskowego Brodu żeby wreszcie połaczyć Grodzisk z resztą Białołęki i wtedy automatycznie tez z metrem bo umożliwi się normalne przesiadki z północnych osiedli na Grodzisku. Jest jedynie 120 ale za Grodzisk w ograniczonej formie do tego jezdzi dalej Ostródzką przez środek pola i nie nadaje sie do dojazdu ani na Grodzisk ani do m2 bo krąży dalej po dziwnych uliczkach i jezdzi za rzadko, a 134 i 326 nadal beda bydlowozami z codzienną niezabieralnoscia bo puste dublujace sie linie z Grodziska musza miec przegubowce i jezdzić co 5 minut. jeżeli aż tak nie chcą puścić normalnej linii na rejony Ruskowego Brodu i Ostródzkiej to niech chociaż zapewnią dojazd do grodziska
Obrazek

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 wrz 2019, 22:18

Linia 120 będzie wyprostowana bez Oknickiej i Zacisza. Podejrzewam też, że może 256 przedłużą do Zielonej Doliny gdzie ma być chyba pętla?. Będzie też chyba łącznik z Ruskowym Brodem ?. I zamiast 55 minut do metra będzie jechało się 40 minut. Oczywiście trzeba doliczyć te 4 minuty dłużej do Wileńskiego.

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 93
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 02 wrz 2019, 12:32

Krzysiek_S pisze:
01 wrz 2019, 22:18
Linia 120 będzie wyprostowana bez Oknickiej i Zacisza. Podejrzewam też, że może 256 przedłużą do Zielonej Doliny gdzie ma być chyba pętla?. Będzie też chyba łącznik z Ruskowym Brodem ?. I zamiast 55 minut do metra będzie jechało się 40 minut. Oczywiście trzeba doliczyć te 4 minuty dłużej do Wileńskiego.
Jest pętla Augustów. 120 ma opinię autobusu powolnego i zapchanego i bez zmiany numeru raczej to sie nie zmieni
Obrazek

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 02 wrz 2019, 12:49

Twmastersky pisze:
02 wrz 2019, 12:32
Krzysiek_S pisze:
01 wrz 2019, 22:18
Linia 120 będzie wyprostowana bez Oknickiej i Zacisza. Podejrzewam też, że może 256 przedłużą do Zielonej Doliny gdzie ma być chyba pętla?. Będzie też chyba łącznik z Ruskowym Brodem ?. I zamiast 55 minut do metra będzie jechało się 40 minut. Oczywiście trzeba doliczyć te 4 minuty dłużej do Wileńskiego.
Jest pętla Augustów. 120 ma opinię autobusu powolnego i zapchanego i bez zmiany numeru raczej to sie nie zmieni
Tak jest pętla Augustów na Chudoby a pętla przytoczona przeze mnie miałaby być na końcu Verdiego w okolicy Fajnej/ Mańkowskiej. Chyba miał być też łącznik KDL z Ruskowym Brodem.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 02 wrz 2019, 17:21

Twmastersky pisze:
02 wrz 2019, 12:32
Krzysiek_S pisze:
01 wrz 2019, 22:18
Linia 120 będzie wyprostowana bez Oknickiej i Zacisza. Podejrzewam też, że może 256 przedłużą do Zielonej Doliny gdzie ma być chyba pętla?. Będzie też chyba łącznik z Ruskowym Brodem ?. I zamiast 55 minut do metra będzie jechało się 40 minut. Oczywiście trzeba doliczyć te 4 minuty dłużej do Wileńskiego.
Jest pętla Augustów. 120 ma opinię autobusu powolnego i zapchanego i bez zmiany numeru raczej to sie nie zmieni
ze zmiana numeru ma to poprawic? moze jeszcze zmienic mu kolor, na czerwony najlepiej?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8300
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 wrz 2019, 9:34

Przecież wiadomo, że czerwonym zawsze szybciej, helloł!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 wrz 2019, 10:02

To niedobrze, że białe wyświetlacze zastępują te pomarańczowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 wrz 2019, 11:33

Dantte pisze:
02 wrz 2019, 17:21
ze zmiana numeru ma to poprawic? moze jeszcze zmienic mu kolor, na czerwony najlepiej?
Literka E na początku numeru bardzo poprawia pasażerom komfort podróży.

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 11 wrz 2019, 10:06

1) Super Express podaje, że metro ma ruszyć w tę niedzielę:
https://www.se.pl/warszawa/metro-ruszy- ... -WNsG.html

2)Zmiany w częstotliwości kursowania metra po otwarciu nowych stacji:
Według założeń w godzinach szczytu – tak jak obecnie – pociągi będą jeździć na II linii co 2 minuty 50 sekund. W międzyszczycie obowiązywać ma częstotliwość co 5 minut, w soboty – co sześć minut, a w niedzielę – co 6,5 minuty. Zmiany oznaczają więc poprawę rozkładów poza godzinami szczytu (teraz pociągi w międzyszczycie odjeżdżają co 6 min., a soboty co 6,5 min, a w niedziele co 7,5 m). Utrzymana zostanie częstotliwość kursów nocnych co 15 minut w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 62594.html

SU89
Posty: 417
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 11 wrz 2019, 11:28

Już widzę ten chaos na obydwóch Świętokrzyskich, gdy pasażerowie z Targówka przerzucą się na metro. Tu już nie chodzi o sam łącznik, a o sytuacje na stacjach i niezabieralność pociągów M1.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 wrz 2019, 11:43

A projektuje się metro na Gocław, zamiast równolegle do M1...

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 11 wrz 2019, 12:21

Niezabieralne pociągi metra na Politechnice to właśnie efekt braku metra na Gocławiu...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 wrz 2019, 12:26

Śmiem twierdzić, że metro na Gocławiu jedynie zwiększyłoby liczbę pasażerów z Gocławia w M1.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 11 wrz 2019, 12:39

Pytanie o jakim przebiegu. Bo nawet wersja "oryginalna" niekoniecznie aż tak - dwie przesiadki po drodze... Prędzej model z przejściem przez Wisłę w osi Siekierek.

ODPOWIEDZ