A to bylo zupełnie co innego. Nowodwory/Tarchomin miały pozostawiona alternatywę bezpośredniego autobusu do centrum w postaci 518 + 17. Zatem przykład nietrafiony. Z 527 to się średnio uda żeby wszystkich z derbów i grodziska wepchnąć do metra.fik pisze: ↑30 mar 2019, 12:10Nie wierzę w likwidację 508. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe nowodwory z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni 101. Z 508 nie udało się to przy okazji otwierania metra plac wilsona nie uda się i teraz.
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.
A raczylbys zauważyć że 527 spełnia też inne funkcje niż stricte dowozowka do M2 przy wileniaku. Taka dowozowka jest E-7.Autobus Czerwon pisze: ↑30 mar 2019, 12:42Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.
No tak, bo Derbom 527+E-7 i 132+E-9 to zdecydowanie za mało. Jeszcze jakieś E-8 na Gdański, nie?marko80 pisze: ↑30 mar 2019, 12:46A raczylbys zauważyć że 527 spełnia też inne funkcje niż stricte dowozowka do M2 przy wileniaku. Taka dowozowka jest E-7.Autobus Czerwon pisze: ↑30 mar 2019, 12:42Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.
Ale marchewka jest naprawdę kusząca, bo ZTM proponuje:marko80 pisze: ↑30 mar 2019, 11:45Nie wierzę w skrócenie 527. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe derby z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni E-7. Z 527 nie udało się to przy okazji otwierania metra dworzec wileński nie uda się i teraz.
120 co 10/10//10 (obecnie co 10/20//20)
527 co 5/10//10 (obecnie co 7,5-10/15//20)
To jest zdecydowana poprawa w międzyszczycie oraz weekendy, a i szczyt wygląda bardzo atrakcyjnie.
W przypadku linii mareckich również ZTM przewidział poprawę nie tylko międzyszczytu oraz weekendów, ale też i szczytów.
140 co 10/30//30 (obecnie co 20/30//40)
340 co 10/30//- (obecnie co 10/-//-)
738 co 20/30//30 (obecnie co 20/30//40)
W tym projekcie bardzo mi się podoba, że ZTM pomyślał, w ramach zachęty, o poprawie częstotliwości, kiedy wolnych wozów nie brakuje. Ale i dzięki skróceniu tras było możliwe zwiększenie częstotliwości w przypadku 140 i 527.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
517 to jest akurat do wywalenia z Targówka natychmiast. Całkowicie będzie zdublowane z M2.
Nie będzie przejazdu Łokietka - Pratulińska, bo tam się zaplecze do wyciągania tarcz będzie rozkładać.bartoni722 pisze: ↑30 mar 2019, 17:18A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To ZTM sam nie wie co daje, skoro 262 w projekcie jest właśnie Pratulińska - Łokietka.pawcio pisze: ↑30 mar 2019, 17:38Nie będzie przejazdu Łokietka - Pratulińska, bo tam się zaplecze do wyciągania tarcz będzie rozkładać.bartoni722 pisze: ↑30 mar 2019, 17:18A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
Biorąc pod uwagę wycofanie 120 z Oknickiej, to wręcz prędzej powinno być na odwrót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Pewnie kwestia braku sensownego numeru dla wzmocnienia 120.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
517 nie można z 501 połączyć? Rozumiem, że Ursus daleko, ale Stegny blisko. A już na pewno nie potrzeba dodatkowych wozów przy Cepelii. No i może łatwiej coś ze 187 zrobić...