Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 mar 2019, 12:33

fik pisze:
30 mar 2019, 12:10
Nie wierzę w likwidację 508. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe nowodwory z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni 101. Z 508 nie udało się to przy okazji otwierania metra plac wilsona nie uda się i teraz.
A to bylo zupełnie co innego. Nowodwory/Tarchomin miały pozostawiona alternatywę bezpośredniego autobusu do centrum w postaci 518 + 17. Zatem przykład nietrafiony. Z 527 to się średnio uda żeby wszystkich z derbów i grodziska wepchnąć do metra.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 mar 2019, 12:42

Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 mar 2019, 12:46

Autobus Czerwon pisze:
30 mar 2019, 12:42
Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.
A raczylbys zauważyć że 527 spełnia też inne funkcje niż stricte dowozowka do M2 przy wileniaku. Taka dowozowka jest E-7.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 mar 2019, 13:00

😂😂😂

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 mar 2019, 13:06

Emyl pisze:
30 mar 2019, 13:00
😂😂😂
Generalnie zabawne ale nie dla ludzi którzy wczoraj przeczytali ten projekt i już robią wrzawe. Skrócenie 527 do Targówka już w tym momencie mozna sobie włożyć między bajki jak i z dużym prawdopodobieństwem skrocenie linie mareckich.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 mar 2019, 13:37

marko80 pisze:
30 mar 2019, 12:46
Autobus Czerwon pisze:
30 mar 2019, 12:42
Przecież Derby też mają alternatywę bezpośredniego dojazdu do centrum 527/E-7+M2.
A raczylbys zauważyć że 527 spełnia też inne funkcje niż stricte dowozowka do M2 przy wileniaku. Taka dowozowka jest E-7.
No tak, bo Derbom 527+E-7 i 132+E-9 to zdecydowanie za mało. Jeszcze jakieś E-8 na Gdański, nie?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 mar 2019, 14:45

marko80 pisze:
30 mar 2019, 11:45
Nie wierzę w skrócenie 527. Nie po to ludzie mieli bezposredni autobus prawie że do centrum żeby to teraz skrocic do metra i kazać im się przesiada na Targówku. Poza tym całe derby z przyleglosciami są tak duże że powinny mieć autobus bezposredni za Wisłę. Funkcję dowozowki zapewni E-7. Z 527 nie udało się to przy okazji otwierania metra dworzec wileński nie uda się i teraz.
Ale marchewka jest naprawdę kusząca, bo ZTM proponuje:
120 co 10/10//10 (obecnie co 10/20//20)
527 co 5/10//10 (obecnie co 7,5-10/15//20)

To jest zdecydowana poprawa w międzyszczycie oraz weekendy, a i szczyt wygląda bardzo atrakcyjnie. :)
marko80 pisze:
30 mar 2019, 13:06
Generalnie zabawne ale nie dla ludzi którzy wczoraj przeczytali ten projekt i już robią wrzawe. Skrócenie 527 do Targówka już w tym momencie mozna sobie włożyć między bajki jak i z dużym prawdopodobieństwem skrocenie linie mareckich.
W przypadku linii mareckich również ZTM przewidział poprawę nie tylko międzyszczytu oraz weekendów, ale też i szczytów.

140 co 10/30//30 (obecnie co 20/30//40)
340 co 10/30//- (obecnie co 10/-//-)
738 co 20/30//30 (obecnie co 20/30//40)

W tym projekcie bardzo mi się podoba, że ZTM pomyślał, w ramach zachęty, o poprawie częstotliwości, kiedy wolnych wozów nie brakuje. Ale i dzięki skróceniu tras było możliwe zwiększenie częstotliwości w przypadku 140 i 527. :)

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 mar 2019, 17:18

A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. ;) bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 mar 2019, 17:26

517 to jest akurat do wywalenia z Targówka natychmiast. Całkowicie będzie zdublowane z M2.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 mar 2019, 17:38

bartoni722 pisze:
30 mar 2019, 17:18
A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. ;) bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
Nie będzie przejazdu Łokietka - Pratulińska, bo tam się zaplecze do wyciągania tarcz będzie rozkładać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 mar 2019, 18:02

pawcio pisze:
30 mar 2019, 17:38
bartoni722 pisze:
30 mar 2019, 17:18
A czy 120 nie mogłoby skręcać z Jórskiego w prawo w Łokietka i śladem 262 dowieźć do metra? Bo jednak zostawianie Gilarskiej i Jórskiego na 212 rzadszym i jadącym do metra naokoło nie wygląda za dobrze. Generalnie projekt nie jest zły, dobrze że nie jest zbyt zachowawczy - teraz przynajmniej będzie można iść na kompromisy. ;) bo już widać bardzo mocną wrzawę właśnie o np. 527. Dziwi mnie też 162, byłem pewny że z trójcy 160, 162 i 517 to właśnie 162 zostanie bez zmian.
Nie będzie przejazdu Łokietka - Pratulińska, bo tam się zaplecze do wyciągania tarcz będzie rozkładać.
To ZTM sam nie wie co daje, skoro 262 w projekcie jest właśnie Pratulińska - Łokietka.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 mar 2019, 18:39

BTW, czemu 120 (słusznie) wzmocnione skróconymi, a 169 wzmocnione 369? Trochę dziwnie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 mar 2019, 18:46

Biorąc pod uwagę wycofanie 120 z Oknickiej, to wręcz prędzej powinno być na odwrót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 mar 2019, 18:54

Pewnie kwestia braku sensownego numeru dla wzmocnienia 120.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 30 mar 2019, 19:38

517 nie można z 501 połączyć? Rozumiem, że Ursus daleko, ale Stegny blisko. A już na pewno nie potrzeba dodatkowych wozów przy Cepelii. No i może łatwiej coś ze 187 zrobić...

ODPOWIEDZ