Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 paź 2016, 22:29

Więc proponujesz ludziom przesiadać się na jeden przystanek ze 169 (przystanki nieobsługiwane przez 500) na 500, żeby potem znów się przesiedli w 169 i pojechali na Pragę/Wileński/Wschodni? :> Czy mają 5 minut krążyć po Targówku i dokładać sobie 20% do czasu podróży?
Ja wiem, że wola skierowania 169 przez Targówek jest dla Ciebie z nieznanych (albo... znanych) powodów bardzo wielka, ale świat nie kończy się na tym blokowisku i 169 naprawdę nie musi tam jeździć i tracić czasu. Naprawdę nie musi.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 paź 2016, 22:40

No chyba po to jest budowane metro, żeby się przesiedli zwłaszcza jak są zainteresowani dojazdem na Dw. Wileński czy do średnicy? :> I o których przystankach mówisz? Park Bródnowski? Bo z Suwalskiej czy Łabiszyńskiej to wolałbym jednak podjechać do tramwaju, jeśli nie muszę realizować podróży bezpośrednio. Dla tych co się liczy każda minuta to już teraz w godzinach szczytu powinno być szybciej. :)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 paź 2016, 22:43

To po co chcesz pchać to 169 dalej na Wschodni i kazać wozić muchy po Targówku, skoro M2 będzie takie wspaniałe i dojadą nim wszędzie?
Co do podjazdów - nie wiesz, jak wygląda "podjazd do tramwaju" z Suwalskiej, bo tu nie mieszkasz, więc polecam wyjście ze świata rozkładu i przeżycie, ile można czekać w szczycie na spóźnione 112 czy rzadkie 118, o 156 nie wspominając.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 paź 2016, 22:44

Na moje oko to 169 powinno zostać, jak jest, a 500 zniknąć i zrobić się hiperczęstą dowozówką z Bródna do M2.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 paź 2016, 22:47

Dantte pisze:To po co chcesz pchać to 169 dalej na Wschodni i kazać wozić muchy po Targówku, skoro M2 będzie takie wspaniałe i dojadą nim wszędzie?
Bo polityka ZTM jest taka, żeby było jak najwięcej bezbolesnych zmian. Nie ma być sensownie, a żeby jak najmniej zmian było w układzie komunikacyjnym.
Dantte pisze:Co do podjazdów - nie wiesz, jak wygląda "podjazd do tramwaju" z Suwalskiej, bo tu nie mieszkasz, więc polecam wyjście ze świata rozkładu i przeżycie, ile można czekać w szczycie na spóźnione 112 czy rzadkie 118, o 156 nie wspominając.
Wiem, bo stosunkowo często korzystam z tego ZP. :P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 paź 2016, 23:16

fik pisze:Na moje oko to 169 powinno zostać, jak jest, a 500 zniknąć i zrobić się hiperczęstą dowozówką z Bródna do M2.
Rozumiem, że uczernione rzecz jasna? Tylko, ze w takim przypadku dobrze by było, gdyby miało pętlę nie na Bródnie, tylko gdzieś w okolicy Wysockiego, żeby łapało linię tramwajową - to wtedy zniknie wspomniany wyżej problem z nieregularnością dowozu do tramwajów. Kryterium Poborzańska - Ogińskiego - Bartnicza wydaje się być sensowne, ale problemem jest to, że dwie z nich to zwykłe uliczki osiedlowe niezbyt przystosowane do autobusów (do tego problem z postojami wyrównawczymi) :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 paź 2016, 23:22

ashir pisze:
Dantte pisze:Co do podjazdów - nie wiesz, jak wygląda "podjazd do tramwaju" z Suwalskiej, bo tu nie mieszkasz, więc polecam wyjście ze świata rozkładu i przeżycie, ile można czekać w szczycie na spóźnione 112 czy rzadkie 118, o 156 nie wspominając.
Wiem, bo stosunkowo często korzystam z tego ZP. :P
Skoro wiesz i mimo to proponujesz takie dojazdy to Twoje argumenty są zupełnie niewiarygodne :^o
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 paź 2016, 23:24

Wolfchen pisze:
fik pisze:Na moje oko to 169 powinno zostać, jak jest, a 500 zniknąć i zrobić się hiperczęstą dowozówką z Bródna do M2.
Rozumiem, że uczernione rzecz jasna? Tylko, ze w takim przypadku dobrze by było, gdyby miało pętlę nie na Bródnie, tylko gdzieś w okolicy Wysockiego, żeby łapało linię tramwajową
Nie widzę powodu, dla którego nie miałoby jechać na Żerań FSO, żeby zaliczyć jednocześnie o kolej na Toruńskiej.

Przynajmniej byłoby jak usunąć te wszystkie rakotwory typu 156.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 paź 2016, 23:34

Też myślałem nad Żeraniem, ale czy byłoby gdzie tam upchnąć tą linię? Chociaż, jeśli jednocześnie 145 by skrócić do Targówka (przez św. Wincentego), to jakaś opcja to jest.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2016, 23:41

Biorąc pod uwagę regularność linii z Trasy toruńskiej to wpychanie tam 500 to słaby pomysł. Zamiast obrócić gdzieś na Bródnie by zawieść kolejnych pasażerów, utkną w nieswoich korkach dla (mimo wszystko) niewielkiej garstki osób.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 paź 2016, 18:24

Skąd wiemy, że jest to niewielka garstka osób? Kiedy ostatnio uruchomiono częstą i regularną dowozówkę z Bródna do Toruńskiej? Przypominam, że przez ostatnie lata remontowana była albo kolej (i pociągów było mało, rzadko i nieregularnie), albo droga, więc absolutnie nie widzę podstaw do wyciągania jakichkolwiek wniosków. Z Łojewskiej tam jeździ 112, 118 i 156, no po prostu oferta że narody klękajcie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 paź 2016, 18:31

Pytanie nie powinno chyba brzmieć "kiedy uruchomiono", a "jak to zrobić, żeby była bardziej regularna". Ja bym jednak wolał, żeby udało się wreszcie podzielić 114, wtedy na nietramwajowym odcinku, znaczy z Bródna na Marymont, niech sobie jeździ częściej.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2016, 18:37

fik pisze:Skąd wiemy, że jest to niewielka garstka osób? Kiedy ostatnio uruchomiono częstą i regularną dowozówkę z Bródna do Toruńskiej? Przypominam, że przez ostatnie lata remontowana była albo kolej (i pociągów było mało, rzadko i nieregularnie), albo droga, więc absolutnie nie widzę podstaw do wyciągania jakichkolwiek wniosków. Z Łojewskiej tam jeździ 112, 118 i 156, no po prostu oferta że narody klękajcie.
No jak cięcia tak łatwo przychodzą to nie ma co się dziwić. Wcześniej była lepsza. :P
Emyl pisze:Pytanie nie powinno chyba brzmieć "kiedy uruchomiono", a "jak to zrobić, żeby była bardziej regularna". Ja bym jednak wolał, żeby udało się wreszcie podzielić 114, wtedy na nietramwajowym odcinku, znaczy z Bródna na Marymont, niech sobie jeździ częściej.
Kiedy co i rusz 114 jest podcinane i to przez trasę na Bródno-Podgrodzie, a nie na Młociny-UKSW. :D

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 paź 2016, 18:54

Pomijając już absurdalne pomysły na 169, które z metrem będzie miało tyyyle wspólnego, to mam jakieś nieodparte wrażenie, że metro nie jeździ pod Al.Solidarności, przynajmniej nie widziałem go na odcinku od Gorzykowskiej do Feminy. Zostawienie Al.Solidarności/Radzymińskiej na samym 190 może okazać się takim sobie pomysłem. Nie widzę też miejsca na tabuny autobusów na uliczkach Targówka.

Ciekawi mnie też, czy prywaciarze tak zaraz poskracają swoje kursy na Targówek (oni nie potrzebują pętli w zasadzie, niektórzy parkują i tak na Moście Śl.D.).
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 paź 2016, 21:49

Dlatego proponowałem 160 skasować, a 190 dać na Targówek. Wtedy Radzymińską mogłoby obsłużyć 140+340. Podobno jest 100 tys. potencjalnych pasażerów dla tych linii :]
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ