Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 lip 2018, 10:25

Pawel_ pisze:
16 lip 2018, 9:23
Pometrowa komunikacja na Targówku..
http://www.targowek.info/2018/07/komuni ... sy-znikna/
Generalnie projekt jest niezły (szczegóły do zmiany). Obawiam się tylko, że po "konsultacjach społecznych" niewiele z niego zostanie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10641
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 lip 2018, 10:49

176 na Metrze Szwedzka wygląda bardzo dziwnie. 169 nie musi kluczyć po Targówku Mieszkaniowym, prawda?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 lip 2018, 11:13

KwZ pisze:
16 lip 2018, 10:49
176 na Metrze Szwedzka wygląda bardzo dziwnie.
176 powinno zahaczać o Metro Szwedzka i potem przez Stalową i Inżynierską jechać do Pl. Hallera.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 lip 2018, 11:24

Coś z Bródna do metra być musi. Osobiście lubię pomysł przepchania 169 przez Targówek, dzięki czemu jednocześnie częściowo zrekompensuje nagły spadek podaży na Piotra Skargi, przy okazji jednocześnie wspomagając ubicie 156/256. W takim układzie to może mieć częstotliwość metrobusową spokojnie.

176 zaś wszędzie wygląda dziwnie. Na Hallera też. Zresztą każda linia kończąca na Hallera wygląda dziwnie - od południa przystanek przed przesiadką w kolej, od północy przystanek przed przesiadką w metro.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 lip 2018, 11:39

Dw. Wschodni dostaje kompletnie po tyłku, chyba zawsze już będzie marginalizowany, no może 156 dostanie wyższà częstotliwość.

Kompletnie nie wierzę w likwidację 160 i 517 jednocześnie. Al.Solidarnosci na 190/512 też nie wyglada najlepiej (znikają 120, 162, 140/340, 738, 160 i 517, E-7 i 527), choć może to kwestia częstotliwości.

Osobiście obstawiam, że 160 zostanie podobnie jak 227.

517 na Torwar wole nie komentować, Torwar dalej nie będzie miał stabilnego dojazdu.
ŁK

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 16 lip 2018, 11:56

To nie przejdzie. Nie wierzę w to by Skarbki pogodziły się z zabraniem bezpośredniego dojazdu do Wileńskiego.
Targówek ma stracić trzy najważniejsze linie: 160, 162 i 517 :evil: Jedna z tych linii zostanie, zakładam że 162, chodź wolałbym 160.

Marnuje się okazję do "pocięcia" 190 :!: :!: :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 16 lip 2018, 14:20

169 bym wygiął przez Szwedzką po prostu (nie ma co dublować tramwajów na 11 Listopada + Wincentego ma dowozówkę i do Żaby, i do metra).
176 wygląda bardzo rozsądnie, chociaż powinno dojeżdżać do Hallera Szwedzką-Stalową-Dąbrowszczaków.

Dojazdu do stacji Targówek z Bródna dalej niż za Łabiszyńską nie potrzeba (tramwaj do Wileńskiego) - a właściwie dobrym pytaniem jest, czy w ogóle potrzeba czegoś więcej niż np. silne 527 (oczywiście przez ZP Targówek-Ratusz). Marny sens istnienia 500/227 w tym przypadku (ZP Wysockiego 176 do Szwedzkiej, ZP Kondratowicza tramwajem do Wileniaka, ZP Łabiszyńska i Szpital 169 do Szwedzkiej/Wileniaka/Wschodniego, ZP UD Targówek i Św. Wincentego 527 na Targówek), chyba że chcemy koniecznie je dowozić do M1.

Poza tym godny pochwały pomysł 120 na Zacisze-Wilno, tyle że oczywiście prościej: Jórskiego-Łokietka-Trocką do Radzymińskiej.

Targówek nie potrzebuje żadnej linii na Radzymińską-Solidarności :) Wystarczy oparcie ciągu na silnym 190 z f-kami do Bankowego.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 lip 2018, 16:04

Jest dementi ZTM:
ZTM pisze: Komunikacja na Targówku po otwarciu metra
16 lipca na portalu Targowek.info ukazał się materiał opisujący rzekome zmiany w komunikacji miejskiej w tej dzielnicy po zakończeniu budowy II linii metra. Nie przedstawia on jednak docelowego kształtu transportu publicznego na Targówku po zakończeniu inwestycji.

Materiał nie prezentuje „komunikacji miejskiej na Targówku po oddaniu metra” jak głosi tytuł, ani nie przedstawia „planów miejskich urzędników” jej dotyczących. To wybiórcze streszczenie opracowania Biura Projektowo-Konsultingowego TransEko pod tytułem Analiza obecnej organizacji ruchu oraz opracowanie założeń do jej zmian, mających na celu zminimalizowanie utrudnień komunikacyjnych oraz ograniczenie negatywnego wpływu planowanych robót inwestycyjno-remontowych w Warszawie w latach 2018-2021 przy budowie drugiego etapu odcinka wschodnio-północnego (3 stacje) oraz budowie drugiego etapu odcinka zachodniego (5 stacji + stacja techniczno-postojowa) II linii metra na funkcjonowanie układu drogowego i transportowego w Warszawie zamówionego przez Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów Urzędu m.st. Warszawy. Zawiera ono propozycje zmian w organizacji ruchu i tras komunikacji miejskiej na czas budowy metra, które – zdaniem autorów – pozwolą zmniejszyć uciążliwości komunikacyjne dla mieszkańców Targówka po zajęciu przez place budów ważnych ciągów komunikacyjnych w dzielnicy. Nie są to plany organizacji komunikacji miejskiej po budowie metra.

Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął już prace nad docelowym układem komunikacyjnym na Pradze-Północ i Targówku oraz Woli po oddaniu do użytku budowanych obecnie odcinków II linii metra. Przygotowane propozycje będą poddane szerokim konsultacjom społecznym i dopiero potem będą mogły być wprowadzone w życie.

Podobne opracowania zostały przygotowane przed budową centralnego odcinka II linii metra oraz przed obecnie trwającymi budowami trzech stacji II linii na Woli i trzech na Pradze-Północ i Targówku. Tak więc informacja „Komunikacja miejska na Targówku po oddaniu metra. Które autobusy znikną?” jest nieprawdziwa i wprowadza czytelników portalu w błąd.
http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=1570&c=98&l=1

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 16 lip 2018, 19:09

Tak na szybko.
Zakopać to metro z powrotem i będzie spokojniej.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lip 2018, 8:11

Łukasz pisze: 517 na Torwar wole nie komentować, Torwar dalej nie będzie miał stabilnego dojazdu.
128 na Torwarze byłoby idealne.
ŁK

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 lip 2018, 10:39

ARTUR P pisze:
16 lip 2018, 11:56
To nie przejdzie. Nie wierzę w to by Skarbki pogodziły się z zabraniem bezpośredniego dojazdu do Wileńskiego.
No, na pewno nie przejdzie.
BTW, nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale jak się Metra zes.. popsuje, to całe "Skarbki", Ząbki, Marki i w ogóle, ma zabrać co? Komunikacja zastępcza, tak?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 lip 2018, 10:43

156 co 30 minut :kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 lip 2018, 10:45

Ach, fakt.. Zapomniałem. #-o

mb112
Posty: 941
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 17 lip 2018, 10:49

Pawel_ pisze:
17 lip 2018, 10:39
BTW, nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale jak się Metra zes.. popsuje, to całe "Skarbki", Ząbki, Marki i w ogóle, ma zabrać co? Komunikacja zastępcza, tak?
No ale wszędzie tak jest - Bielany, Ursynów, Puławska - tramwaje, Wolska - tramwaje itd. Bez sensu, żeby wszędzie wzdłuż szyny coś jeździło. Zresztą jakieś alternatywy zawsze są, nawet oprócz komunikacji zastępczej, tylko zwykle wtedy trzeba dojść kawałek. Przecież np. E-9, 190, 132, tramwaje na Bródno zostają.
Zresztą nawet jak się zostawi jakąś dziadową linię typu 156 czy 521 bezpośrednio przy szynie, to jak coś się rozwali, to cały tłum się w nią nie zmieści za nic.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 lip 2018, 11:04

Na Radzymińskiej nie ma szyn..

ODPOWIEDZ