Czy są możliwości poprawy sytuacji? Ograniczenia wjazdu pojazdów indywidualnych w szczycie na Pastuszków, buspas na Chruściela? Jeśli nic się nie da zrobić, to mieszkańcom poza strefą dojścia do stacji można poradzić tylko dojeżdżanie tam na rowerze.Rosa pisze:Tyle że do tych pociągów trzeba też bedzie jakoś dojechać. W strefie dojscia do PKP Rembertów znajduje się raczej mniejsza część mieszkańców.
A co jesli kierowcy autobusów zaczną się trzymac sztywno przepisów i przestana wypuszczać ludzi miedzy przystankami? Ktos bedzie jechał z Zielonej, stanie w połowie Komandosów a kierowca wypuści go dopiero na wlasciwym przystanku po 30 minutowym odstaniu korka.
Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Był taki jeden co optymalizował korki w Choszczówce:
http://warszawa.onet.pl/warszawa-zderze ... znik/eh4sl
http://warszawa.onet.pl/warszawa-zderze ... znik/eh4sl
ŁK
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
A ja Wam mówię, że mieszkańcy zatęsknią za obecnym stanem rzeczy, bo wpierw zaczną budować tunel w Sulejówku niż w Rembertowie i nawet pociągów będzie momentami brakować.do tematu trzeba podejść KONKRETNIE [..] bo tunel zrobią za 2,3 lub 4 lata
Łukasz pisze:Był taki jeden co optymalizował korki w Choszczówce:
http://warszawa.onet.pl/warszawa-zderze ... znik/eh4sl
Czytałeś dokładnie artykuł? Jest tam napisane:
nie widzisz różnicy pomiędzy zbyt wczesnym otwarciem szlabanu a zamkniętym przez 3 minuty (w oczekiwaniu na następny pociąg)?Nie zauważył jednak trzeciego składu i zbyt wcześnie podniósł szlabany.
Nie muszę czytać, bo pamietam, jak było.
Jak myślisz, jak działał tam przejazd? Otóż zapory były otwierane zamykane w ostatniej chwili i otwierane zbyt szybko. Wszystko dlatego, żeby zwiększyć przepustowość. Generalnie to działało, a korki były mniejsze przy takim działaniu. Do pewnego momentu.
Nie wiem, ile tak naprawdę może przejechać samochodów przez 3 minuty, ale wydaje się to czasem w miarę bliskim mogącemu sprostać przepisom.
Przejazd przy Kosmowskiej zamyka się zanim jeszcze pociąg wyruszy z Wileńskiego. A przecież mógłby w momencie ruszania. Minuta mogłaby wystarczyć - a jednak.
Jak myślisz, jak działał tam przejazd? Otóż zapory były otwierane zamykane w ostatniej chwili i otwierane zbyt szybko. Wszystko dlatego, żeby zwiększyć przepustowość. Generalnie to działało, a korki były mniejsze przy takim działaniu. Do pewnego momentu.
Nie wiem, ile tak naprawdę może przejechać samochodów przez 3 minuty, ale wydaje się to czasem w miarę bliskim mogącemu sprostać przepisom.
Przejazd przy Kosmowskiej zamyka się zanim jeszcze pociąg wyruszy z Wileńskiego. A przecież mógłby w momencie ruszania. Minuta mogłaby wystarczyć - a jednak.
ŁK
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie:Łukasz pisze:Przejazd przy Kosmowskiej zamyka się zanim jeszcze pociąg wyruszy z Wileńskiego. A przecież mógłby w momencie ruszania. Minuta mogłaby wystarczyć - a jednak.
§ 61. 4. W półsamoczynnych systemach przejazdowych powiązanych z urządzeniami stacyjnymi sygnał zezwalający na jazdę
pociągu może być nadawany tylko wówczas, gdy drągi rogatek znajdują się w dolnym krańcowym położeniu, są w tym
położeniu zaryglowane i napędy rogatkowe są utwierdzone. Utwierdzenie nie może uniemożliwiać awaryjnego otwarcia
rogatek.
Czy dziś znowu doszło przed południem w Rembertowie do katastrofy komunikacyjnej?
05/199 zrobiło ostatni półkurs, mając +28. Co ciekawe, jadący za nim 2 minuty później Grodzio był punktualnie i oczywiście jechał pusty jak bęben.
05/199 zrobiło ostatni półkurs, mając +28. Co ciekawe, jadący za nim 2 minuty później Grodzio był punktualnie i oczywiście jechał pusty jak bęben.
Ciekawe jak będzie w środę. Znajomy ma 199/05(A) i ma mi zdać relacje. Ale tam jest tak codziennie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Przez ostatnie tygodnie o 7 pod Ratuszem w kierunku Targówka był ten, co powinien być kurs wcześniej (~15/20 minut), natomiast ten dodatek był jeszcze przed zjazdem z Żołnierskiej w Strażacką w kierunku AONu.
Od jutra zamknięta zostaje ul. Marsa w kierunku Żołnierskiej. Czemu jeszcze nie ma żadnego komunikatu na stronie ZTM w tej sprawie, a jest odnośnie świąt Wielkanocnych?
Już jest.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Czy dobrze rozumiem komunikat, że w ramach zwiększenia podaży zmniejsza się podaż dla Zielonej, bo nowa trasa 183 nie obejmuje ul. Br. Alberta, a Z83 raczej nie będzie jeździło co 12 minut z ostatnim kursem po północy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Będzie jeździło co 15' z ostatnim kursem 23.45, dla Brata Alberta to oferta z pewnością wystarczająca.
A gdyby tak 173+183+514 => 183 Wschodni - Wiatraczna - Wola Grzybowska, do tego 283 PKP Rembertów - Zielona i nowe 173 PKP Wesoła - Sulejówek - Milosna?
A gdyby tak 173+183+514 => 183 Wschodni - Wiatraczna - Wola Grzybowska, do tego 283 PKP Rembertów - Zielona i nowe 173 PKP Wesoła - Sulejówek - Milosna?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nowy Rembertów bez żadnej linii do węzła Marsa i dalej? Odważne!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem