Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 8:50

mb112 pisze:
14 maja 2019, 0:06
W projekcie zmian na Targówku po uruchomieniu M2: https://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=1757&c=98&l=1 jest jakieś nowe 238 przez Strażacką. Tylko nie wiem do końca jak to rozumieć, bo nie ma go w treści tylko na obrazkach na dole.
Pewnie zamiast 338 by to było.
Co za rzeźbienie w kupie to 238 jest. Przerzucamy 170 na Kijowską, więc boimy się, że Ząbkowska będzie wyć za dojazdem na Wileński/Hallera, więc wymyślamy takie gówno od razu. Wyjazd z Rembertowa z pominięciem PKP Rembertów (przez Zesłańców Polskich nie dałoby się?), z Zabranieckiej ani najprostszą trasą, ani do metra, częstotliwość najpewniej 30/30//30, wszystko wymyślone tak, żeby ideę linii przez Strażacką skompromitować.

A można byłoby np. Bródno - Targówek - Straźacka - Chełmżyńska - Marysin z normalną częstotliwością (i to raczej wyższą niż niższą, nawet kosztem pustek na początku - przekonanie pasażerów do tak daleko idących zmian w zachowaniach komunikacyjnych wymaga solidnej marchewki). Wtedy można byłoby ujebać wreszcie 156 (zostawić ewentualnie krótką linię Wilno-metro, też z normalną częstotliwością, choć moim zdaniem to zbytek dobra, skoro kolej dowozi do tego samego metra), może nie byłoby potrzebne to całe 369. Ale skoro ZTM bardziej boi się trzech skarg z Ząbkowskiej niż złego układu, to mamy to, co mamy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 14 maja 2019, 9:51

Tak, Ząbkowska będzie wyć za dojazdem na Wileński/Hallera, bo to jest ich naturalna główna relacja i jedyna, która daje dojazd do metra, natomiast w epoce systemu przesiadkowego oni nawet tego nie będą mieć, tylko 120 na Wschodni i 138 na Rondo Waszyngtona.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 10:07

Ja tylko przypomnę, że - co do zasady - ludzie nie mieszkają na przystankach, tylko w budynkach. Z budynków można dojść czasami do różnych przystanków, także takich, które nazywają się ZAJEZDNIA PRAGA, WOJNICKA albo DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/, a nawet, o zgrozo, SZWEDZKA.

(natomiast 120 powinno dość oczywiście jeździć na MSN)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 maja 2019, 10:55

fik pisze:
14 maja 2019, 8:50
mb112 pisze:
14 maja 2019, 0:06
W projekcie zmian na Targówku po uruchomieniu M2: https://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=1757&c=98&l=1 jest jakieś nowe 238 przez Strażacką. Tylko nie wiem do końca jak to rozumieć, bo nie ma go w treści tylko na obrazkach na dole.
Pewnie zamiast 338 by to było.
A można byłoby np. Bródno - Targówek - Straźacka - Chełmżyńska - Marysin z normalną częstotliwością (i to raczej wyższą niż niższą, nawet kosztem pustek na początku - przekonanie pasażerów do tak daleko idących zmian w zachowaniach komunikacyjnych wymaga solidnej marchewki). Wtedy można byłoby ujebać wreszcie 156 (zostawić ewentualnie krótką linię Wilno-metro, też z normalną częstotliwością, choć moim zdaniem to zbytek dobra, skoro kolej dowozi do tego samego metra), może nie byłoby potrzebne to całe 369. Ale skoro ZTM bardziej boi się trzech skarg z Ząbkowskiej niż złego układu, to mamy to, co mamy.
O tym też mówię! (-o< Przypominam fik, że puszczanie jakiejkolwiek linii w okolicę stacji w Rembertowie bez zbudowania tunelu mija się z celem. W tej chwili (bo właśnie tu jestem) korek sięga skrzyżowania z Paderewskiego. Ani to nie będzie regularne, ani zachęcające do przesiadki w autobus.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 11:14

No niby tak, ale i tak mnie wzdryga ideowo. Pewnie gdybym tkwił w tym korku codziennie, to bym był bardziej przekonany :term:

Ale oczywiście to nie zmienia niczego w tym, że uruchamianie linii o długości szesnastu kilometrów, żeby zaspokoić potencjalne jęczenie na czterech ZP wzdłuż małej Radzymińskiej i Ząbkowskiej jest dziwne i głupie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 maja 2019, 11:19

Ludzie nie mieszkają na przystankach, ale nie wiem po kiego wała ruszać to 170 w ogóle. Można je zostawić, 120 dać na skróty i wtedy ujebać 156.
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 maja 2019, 14:16

fik pisze:
14 maja 2019, 8:50
Wtedy można byłoby ujebać wreszcie 156 (zostawić ewentualnie krótką linię Wilno-metro, też z normalną częstotliwością, choć moim zdaniem to zbytek dobra, skoro kolej dowozi do tego samego metra)
Co z tego, że pociąg dowozi do tego samego metra, jak do pociągu nie daje się w porannym szczycie wejść, bo jest przepełniony?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 14:30

Uruchamianie całotygodniowej linii kursującej do innej stacji metra jest dość mało efektywną metodą radzenia sobie z pojedynczymi niezabieralnymi pociągami.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 maja 2019, 14:58

"Znikło" :evil: Za to wsadzili w to miejsce 170 (jest nie po kolei) :^o :lol:
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 15:08

No bo pewnie to był backup do wyciągnięcia, gdy będą skargi z Ząbkowskiej, tylko poszło przypadkiem na stronę. To chyba obrazuje całą absurdalność prowadzenia konsultacji społecznych, w efekcie których i tak wdraża się rozwiązanie wcześniej przygotowane przez Organizatora, tylko gorsze. Ale cóż, liczba skarg nie tylko w ZTM jest jedynym miernikiem, jaki bierze się pod uwagę przy opracowywaniu siatki połączeń.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 maja 2019, 15:14

Faktycznie nie ma 8-( Przeszukiwałem z pół godziny ich stronę, bo myślałem że jeszcze jest gdzieś źródło do którego miałem się odnieść w mailu. Ciekawe co odpiszą.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 14 maja 2019, 16:15

Dantte pisze:
14 maja 2019, 14:58
"Znikło" :evil: Za to wsadzili w to miejsce 170 (jest nie po kolei) :^o :lol:
Czyli kolejne potwierdzenie, że na Dzielnej czytają wawkom :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 maja 2019, 16:59

To jest w stanie ktoś odtworzyć o jaką trasę chodziło? ;-)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 maja 2019, 17:11

Pl. Hallera - Dw Wilenski - Zabkowska - Radzyminska - przejazd kolejowy (!) - Radzyminska - Rozwadowskiego - Księżnej Anny - Zabraniecka - Strażacka - Aon.

Krzysiek_S
Posty: 5087
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 14 maja 2019, 17:17

A tutaj nadal jest 238. https://www.ztm.waw.pl/?c=729&l=1

ODPOWIEDZ