Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 mar 2019, 18:03

Georg pisze:
Emyl pisze:
26 mar 2019, 21:39
I tak N24 przyjeżdża na Centralny dość wcześnie, więc to akurat nie problem.
13 minut postoju na kółko to chyba mało.
BWLe można zrobić może.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 mar 2019, 18:33

13? O.o

Edit: ok, sprawdziłem. Coś mi się pokiełbasiło albo faktycznie dodano parę minut. Był okres, że bardzo często jeździłem N24 i pamiętam, że wtedy meldowało się na sabacie jako jedna z pierwszych linii.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 30 mar 2019, 9:07

Georg pisze:
26 mar 2019, 20:06
PiotrekP pisze:
26 mar 2019, 19:34
Czy obowiązująca trasa linii N24 mogłaby pozostać jako stała?
Z punktu widzenia układu komunikacyjnego to jest bardzo dobry pomysł. Tylko ten brak postoju...
Kursowanie N24 przez al. Sztandarów, Mokry Ług i Czwartaków to wariant najlepszy z możliwych. Warto dodać te 2 minuty dłużej, bo praktycznie cały Stary Rembertów jest dzięki temu nocnie obsłużony. Choćby tylko w wybranych wariantowych kursach.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 30 mar 2019, 13:33

A co myślicie o takiej korekcie trasy 143 w Rembertowie?

143 GUS (...) Żołnierska, Chruściela, Cyrulików, Szatkowników, Frontowa, Chruściela, Paderewskiego, Czwartaków, MOKRY ŁUG.

153, 196 i 225 - likwidacja

Obecnie część Starego Rembertowa ma solidną linię 143, którą może wyjechać daleko z dzielnicy, a druga część ma tylko 153 do stacji i znikome 225.
Dzięki zmianie cała dzielnica miałby dostęp do flagowego 143. Jednocześnie nadal utrzymany byłby dojazd do PKP Rembertów od Rembertowa Kolonii bezpośrednio przystanki pod stacją, a od strony Paderewskiego wysiadając na przystanku Katiuszy (przydałby się wówczas tylko też przystanek w drugim kierunku).

PiotrekP
Posty: 3492
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 mar 2019, 14:35

Żadnych wariantów - albo wszystkie, albo żadne. Budowa pokazała, że może jeździć tą trasą i najlepiej by było gdyby tak zostało.
Odnośnie powyższego pomysłu 143 jedno krótkie nie.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 mar 2019, 15:00

Jak 143 można nazwać solidną linią z tą punktualnością? :D

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 30 mar 2019, 15:28

PiotrekP pisze:
30 mar 2019, 14:35
(...)
Odnośnie powyższego pomysłu 143 jedno krótkie nie.
A czemu nie?
Oczywiście zakładając, że takie 143 zjadłoby kilka innych linii, to byłoby częściej.
Przykładowo 5*-10/10/10.
Zagęszczone co 5 minut w szczytach na trasie Mokry Ług - PKP Rembertów, a na dalszym odcinku co 10 minut.
Z tymże 2 z 6 kursów skierowałbym jako kurs skrócony do Wiatracznej przez Strażacką i Chełmżyńską.

PiotrekP
Posty: 3492
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 mar 2019, 15:34

Andrzej, nie jesteś pierwszy dzień na tym forum. Wydawało mi się, że mieszkając tu w pobliżu jesteś w stanie zaobserwować to co się dzieje każdego dnia i jakie zmiany byłyby korzystniejsze dla dzielnicy - mieszkańców - pasażerów.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 30 mar 2019, 15:42

Ale główną ulicą Rembertowa jest Chruściela i to tam powinna być główna linia. Na innych ulicach mogą być uzupełnienia. Natomiast twój pomysł na 143 zakłada obsłużenie niemal każdego przystanku w Rembertowie linią co 5 minut z poświęceniem obsługi głównej ulicy tej dzielnicy, bo niezatrzymywanie się przy ratuszu i jazda między PKP a Eskulapów kwadrans obrzeżem dzielnicy to nie jest obsługa. Zresztą taki slalom bardzo wydłuża podróż, co zniechęci do jazdy tą linią wszystkich nowouszczęśliwionych, na przykład z Paderewskiego podróż do PKP trwa parę minut (nie licząc opóźnień, ale te wystąpiłyby też przy takim 143), a teraz zajmie im dużo dłużej. Jeśli jadą na przykład na Wschodni czy na Gdański, to takie 143 im nic nie daje, a opóźnia. Jak coś jest od wszystkiego, to jest też do niczego.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 kwie 2019, 0:18

Andrzej pisze:
30 mar 2019, 13:33
153, 196 (...) - likwidacja
Usuń konto.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 kwie 2019, 7:59

PiotrekP pisze:
30 mar 2019, 15:34
Andrzej, nie jesteś pierwszy dzień na tym forum. Wydawało mi się, że mieszkając tu w pobliżu jesteś w stanie zaobserwować to co się dzieje każdego dnia i jakie zmiany byłyby korzystniejsze dla dzielnicy - mieszkańców - pasażerów.
No to wrócę do mojego poprzedniego pomysłu - po wybudowaniu tunelu pod PKP Rembertów.
143: Stary Rembertów (czyli Rembertów Kolonia) - ... , Chruściela, przejazd pod tunelem, Marsa, ..., GUS.
153: Mokry Ług - ..., Paderewskiego, Chruściela, przejazd pod tunelem, Marsa, Płowiecka, Grochowska, Wiatraczna (może być przez Witolin).
225 - likwidacja

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 20 kwie 2019, 8:21

Moment moment, a co ze Strażacką i Cyrulików?

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 kwie 2019, 8:31

196: Stary Rembertów, Cyrulików, Chruściela, Strażacka, Chełmżyńska, ..., Wiatraczna.

Albo: ..., Strażacka, Gwarków - połączenie z 338 w linię całotygodniową.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 kwie 2019, 10:54

fik pisze:
01 kwie 2019, 0:18
Andrzej pisze:
30 mar 2019, 13:33
153, 196 (...) - likwidacja
Usuń konto.
Nie broniłbym przed ewentualnymi zmianami dowozówek.
216 zlikwidowano łącząc ze 183 i nikt po nim nie płacze. Dojazd z Zielonej do PKP został zachowany, a jednocześnie rozszerzono ofertę dla pasażerów o dojazd na Grochów i dobre przystanki do przesiadek np. Okularowa.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 kwie 2019, 12:04

153 jest o rząd wielkości ważniejsza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ