Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 12 kwie 2006, 10:53

Colony pisze:
przegubowiec.com pisze:10-04-2006 • Rembertów. Od 10.04 trwa przebudowa pętli SZATKOWNIKÓW. Zamiast brukowanej zawrotki powstanie tam dwustanowiskowy terminal. Do nowej pętli - obsługiwanej obecnie przez dwie linie: 153 i 327 - planowane jest wydłużenie linii 515 z pętli na Rondzie Fieldorfa. Wydłużona trasa miałaby przebiegać ulicami Republikańską, Frontową i Szatkowników.
Hmm, no cóż. :-k
Rembertów wreszcie dostanie zmiany, na które czekał całe lata..
Ale niech 143 też wydłużą!
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 12 kwie 2006, 12:13

z tematu usunieto dyskusje dotyczaca totalnej odpornosci uzytkownika ja0306 na ironie #-o #-o #-o

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 22 kwie 2006, 9:35

:arrow: W czoraj dowiedziałem się żę prawdopodonie od 1 lipca 515 ma krańcować na "SZATKOWNIKÓW".Wynikneło to w tracie rozmowy na postoju "kolacyjnym"(1/515 i 2/515) + "tubylec".Czyli wnioskuję, że po przebudowie (powiększeniu krańca), będą jakieś zmiany w Rembertowie :?: :dance:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 22 kwie 2006, 9:37

Gdzieś już chyba o tym było na forum... :-k :)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 kwie 2006, 10:36

jacek2357 pisze:Gdzieś już chyba o tym było na forum... :-k :)
Tak. 4 posty powyżej... :twisted:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 25 kwie 2006, 8:41

Jest już beton na przystankach przy sklepie "Polanka" na Frontowej.

Obeluxus
Posty: 28
Rejestracja: 21 maja 2006, 19:57
Lokalizacja: Zielonka - tam gdzie jedynie wron pętla

Post autor: Obeluxus » 21 maja 2006, 20:45

a slyszeliscie moze jakies wypowiedzi dt przedluzenia 153 na sam koniec Mokrego Lugu?

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 07 cze 2006, 23:00

Dziś postawili wiaty na przystankach na przedłużce z AON-u. Czyżby wydłużenie przed wakacjami :-k

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 07 cze 2006, 23:15

Myśle że może od 23.06 ,a może wcześniej nastąpią takie zmiany:
:arrow: 515 pojedzie na pętle Szatkowników.
:arrow: 327 będzie zawieszone,pojedzie tam dopiero po wakacjach.
:arrow: 119 pojedzie przez Lucerny,połączy się z 359.
:arrow: 147 pojedzie do Centrum,połączy się z 151.
:arrow: 507 pojedzie na Gocław.
:arrow: 410 zostanie zawieszone na wakacje,od września nowa linia na TS.
:arrow: 523 pojedzie prosto.
To są moje domysły,ale możliwe że się sprawdzą. :-$
Naprawde super by było.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 08 cze 2006, 0:03

Informacja o posiedzeniu Komisji Infrastruktury Technicznej i Budżetu Rady Dzielnicy poświęconemu komunikacji miejskiej w Rembertowie, które odbyło się w poniedziałek 29.05.2006 r.

1. Przedstawiciel Zarządu Transportu Miejskiego (ZTM) poinformował o planowanych zmianach w komunikacji miejskiej:
- wydłużenie linii 515 ulicami Republikańską, Frontową, Czerwonych Beretów, Szatkowników do nowego krańca przy ul. Cyrulików,
- korekta trasy 327, tj. od ronda Fieldorfa (Rembertów AON) ulicami jak wyżej,
- skierowanie linii Szybkiej Koleji Miejskiej (SKM) na trasę Rembertów – Pruszków od lipca 2006 r,
- propozycja skierowania linii 327 na Tarchomin, to jest połączenie linii 326 i 327 w jedną linię kursującą na trasie Rembertów (Szatkowników - Czerwonych Beretów - Frontowa - Republikańska - Chruściela - Strażacka – Chełmżyńska) – Ząbki (Piłsudskiego – Warszawska) – Targówek (Łodygowa – Kondratowicza) – Bródno (Chodecka – Wyszogrodzka – Bartnicza – Wysockiego) – Białołęka (Marywilska – Płochocińska – Modlińska – Obrazkowa – Myśliborska – Światowida – Nowodwory).
Mozliwości uruchomienia dodatkowych połączeń / kursów są ograniczone ze względu na wielkość środków przeznaczonych w budżecie m. st. Warszawy.na komunikacje miejską.

2. Zastępca Burmistrza Dzielnicy poinformował, że kolejne zmiany w komunikacji autobusowej będą możliwe po wykonaniu następnych inwestycji przez Dzielnicę. Zaproponował wydłużenie trasy linii 143 ulicami Sztandarów, Czwartaków do pętli na ul. Paderewskiego lub Zesłańców Polskich po poszerzeniu ul. Sztandarów i wybudowaniu pętli.

3. Przedstawiciel Osiedla Nowy Rembertów wystąpił o zwiększenie liczby kursów linii 183 i 514 do częstotliwości 20 minut poza godzinami szczytu oraz o pozostawienie linii 514 na dotychczasowej trasie i nie kierowania jej przez Gocław.

4. Przedstawiciele Osiedla Polanka opowiedzieli się za skierowaniem przez Osiedle Polanka raczej linii 153 niż 327, tj. za pozostawieniem autobusu 327 po dotychczasowej trasie i przedstawili dwie propozycje zmiany trasy linii 153:
Wariant 1: wydłużenie trasy 153 ulicami Szatkowników, Czerwonych Beretów, Frontową, Republikańską do ronda Fieldorfa

Wariant 2: zmiana i wydłużenie trasy 153 na Nowy Rembertów, tj. od ul. Paderewskiego ulicami: Chruściela w stronę AON (rondo Fieldorfa), Republikańską, Frontową, Czerwonych Beretów, Szatkowników, Cyrulików do przejazdu kolejowego, Ilskiego, Komandosów do krańca Nowy Rembertów.
Co do linii 153 to jestem jak najbardziej za wariantem pierwszym. 153 jadąc z Osiedla musiałoby zrobić zawrotkę na Chruściela przy Fizyków, żeby dojechać do pętli przy AONie. Ale pomysł dobry, bo będzie połączenie Osiedla z Paderewskiego i Czwartaków.

Podobno od 1 lipca wydłużenie 515 :dance:

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 08 cze 2006, 9:53

Nazgul pisze:4. Przedstawiciele Osiedla Polanka opowiedzieli się za skierowaniem przez Osiedle Polanka raczej linii 153 niż 327, tj. za pozostawieniem autobusu 327 po dotychczasowej trasie i przedstawili dwie propozycje zmiany trasy linii 153:
Wariant 1: wydłużenie trasy 153 ulicami Szatkowników, Czerwonych Beretów, Frontową, Republikańską do ronda Fieldorfa

Wariant 2: zmiana i wydłużenie trasy 153 na Nowy Rembertów, tj. od ul. Paderewskiego ulicami: Chruściela w stronę AON (rondo Fieldorfa), Republikańską, Frontową, Czerwonych Beretów, Szatkowników, Cyrulików do przejazdu kolejowego, Ilskiego, Komandosów do krańca Nowy Rembertów.
Co do linii 153 to jestem jak najbardziej za wariantem pierwszym. 153 jadąc z Osiedla musiałoby zrobić zawrotkę na Chruściela przy Fizyków, żeby dojechać do pętli przy AONie. Ale pomysł dobry, bo będzie połączenie Osiedla z Paderewskiego i Czwartaków.

Podobno od 1 lipca wydłużenie 515 :dance:[/quote]

A jestem zdecydowanym zwolennikiem wariantu nr 2. Jeśli się przyjrzysz dobrze schemataowi komunikacji w Rembertowie, to zobaczysz, że Nowy Rembertów jest całkowicie odseparowany od Starego. A ludzie potzrebują takiego połączenia, bo z jednej strony na Satrym znajdują się: Ratusz, liceum, gimnazjum, basen czy przychodnia, a z drugiej na Nowym jest m.in. cmentarz czy hala sportowa. Z tych wszystkich obiektów korzystają mieszkańcy obydwu Rembertowów, a mają do nich dość mocno utrudniony dojazd lub muszą chodzić po 2-3 kilometry.
Co do wariantu pierwszego, to raczej nie przejdzie z kilku powodów:
1. Ratusz zmierza do całkowitej likwidacji krańca Rembertów-AON (i słusznie), bo jest uciążliwy dla tamtejszych mieszkańców m.in. blokowanie wyjazdów z posesji przez stojące autobusy.
2. ZTM (i MZA) nie bardzo są chętne do uruchomienia linii tylko z jednym krańcem. Autobus bowiem pokonywałby Rondo Fieldorfa bez zatrzymania i wracał na Mokry Ług.

pzdr
zadzior

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 cze 2006, 10:23

Całkiem ciekawe te połączone 326 i 327. Ale czy dużo by było chętnych na taką relację? Dużo się osób przesiada w 145/345?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 08 cze 2006, 10:26

Jeszcze by się przydało skierowanie 143 na Żołnierską.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 cze 2006, 10:31

Jeżeli w zamian nie będzie można dać 327 przez Wygodę, bo poleci na północ, to szansa na taką zmianę trasy 143 jest raczej niewielka.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 08 cze 2006, 10:33

To prawda. Choć osobiście nie wiem czy takie połaczenie Rembertowa z Tarchominem jest niezbędne :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ