Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 18 cze 2019, 22:36

Za 2 lata węzeł 'Zakręt' będzie gotowy. Korki z powodu jego budowy znikną. Z Traktu Brzeskiego też. Ba, zrobi się luźniej, bo Południowa Obwodnica powinna być już gotowa. Natomiast w tym czasie przewidywany jest początek budowy 10-kilometrowego, centralnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Warszawy i z tym związany bałagan. (Co dotyczy również w wielu aspektach Rembertów!). Obwodnica zapewne będzie przechodzić przez Wesołą w obecnie preferowanym wariancie. (Bo druga opcja odsunęłaby budowę o dodatkową dekadę). Jak będzie funkcjonowała ul. Niemcewicza, to będzie coś więcej można sobie wyobrazić za jakieś 11 miesięcy, ale na szczęście obecny wariant nie przewiduje przecięcia jej wykopem pod tunel i całkowitego zamknięcia na parę lat. Więc nie mówię, że nie ma o czym dyskutować.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 cze 2019, 6:14

183 może zostać na krańcu w Zielonej, ale jeśli faktycznie mają być takie korki, to kursów (realizowanych przez cokolwiek) powinno być więcej. Tylko wtedy pasażer ma gwarancję, że nieregularnie, ale jednak coś przyjedzie. A jeśli autobusy będą rzadko to się można kursu zadnego wcale dlugo nie doczekać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2019, 18:22

PiotrekP pisze:
18 cze 2019, 15:02
Wraz z kilkoma osobami dojechałem do Akademii. Dziewiątki może i stanowią jakąś ofertę biorąc pod uwagę, że jeszcze pamiętam jak przy bramie stał wojskowy dróżnik i nie przepuszczał aut. Ludzie musieli iść te 900 metrów, kiedy teraz mogą. Duże grupy studentów i mieszkańców nadal wolą podejść do Kadrowej i jechać w kierunku miasta stamtąd, niż czekać na rzadko kursującą linię.
Przy tak atrakcyjnym rozkładzie, to ja się dziwię, że jest te parę osób. ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 20 cze 2019, 21:06

Ja też, moi znajomi nadal chodzą na 196 do Czerwonych Beretów.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 20 cze 2019, 21:28

Halo, kto widział ten komunikat? Dlaczego ZS2 pojedzie znowu przez Marsa zamiast Zabraniecką, która była o wiele szybsza?
ZTM pisze:W związku z pracami modernizacyjnymi na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Rembertów od 22 do 29 czerwca 2019 nastąpią znaczne ograniczenia w ruchu kolejowym na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Rembertów - Sulejówek Miłosna.

Większość pociągów SKM linii S2 kursować będzie tylko do/ze stacji Warszawa Wschodnia. Liczba pociągów KM linii R2 na tym odcinku zostanie ograniczona. Część pociągów nie zatrzyma się na stacji Warszawa Rembertów.

W związku z powyższym uruchomiona zostanie autobusowa linia zastępcza ZS2, kursująca w 1 i 2 strefie na trasie:

ZS2
DW. WSCHODNI /LUBELSKA/ - Bliska – Żupnicza – Chodakowska – Mińska – Stanisławowska – Dwernickiego – Wiatraczna - Grochowska - Płowiecka - Marsa - Cyrulików - Okuniewska - Piłsudskiego - Dworcowa- Krasińskiego - (powrót: 3 Maja – Głowackiego – Krasińskiego) Staszica - Bema - Kraszewskiego - Narutowicza (powrót: Narutowicza - Bema) - SULEJÓWEK MIŁOSNA-POMNIK.

Dodatkowo w kursach skróconych w dni powszednie:
WIATRACZNA - Grochowska - Płowiecka - Marsa – PKP REMBERTÓW
DW. WSCHODNI /LUBELSKA/ - Bliska – Żupnicza – Chodakowska – Mińska – Stanisławowska – Dwernickiego – Wiatraczna - Grochowska - Płowiecka – Marsa - PKP REMBERTÓW

Autobusy linii ZS2 zatrzymują się tylko na wybranych przystankach (zasadniczo przy stacjach kolejowych objętych ograniczeniami ruchu kolejowego oraz na przystankach węzłowych).

Autobusy linii ZS2 nie zatrzymują się w rejonie stacji kolejowej WARSZAWA WOLA GRZYBOWSKA (obsługiwanej autobusami linii 173 i 514 w ul. Armii Krajowej).

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 20 cze 2019, 21:33

Jakiś inteligent z biura ZTM się chyba pomylił i skazali ZS2 na dawną trasę być może może z powodu tego że jest więcej atrakcyjnych przystanków na przesiadki

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 cze 2019, 8:27

A PKP Wola Grzybowska nie jest obsługiwana przez autobusy 173 i 514.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 cze 2019, 8:31

Wolfchen pisze:
20 cze 2019, 18:22
PiotrekP pisze:
18 cze 2019, 15:02
Wraz z kilkoma osobami dojechałem do Akademii. Dziewiątki może i stanowią jakąś ofertę biorąc pod uwagę, że jeszcze pamiętam jak przy bramie stał wojskowy dróżnik i nie przepuszczał aut. Ludzie musieli iść te 900 metrów, kiedy teraz mogą. Duże grupy studentów i mieszkańców nadal wolą podejść do Kadrowej i jechać w kierunku miasta stamtąd, niż czekać na rzadko kursującą linię.
Przy tak atrakcyjnym rozkładzie, to ja się dziwię, że jest te parę osób. ;)
Dzielnica wybudowała infrastrukturę, mieszkańcy postulowali, ale ZTM działa na zasadzie - dać byle co, żeby zamknąć usta radnym i mieszkańcom. To samo szykuje się przy Instytucie Kardiologii gdzie ma dojechać widmowe 305. Potencjalni pasażerowie zejdą na zawał jak zobaczą rozkład.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 21 cze 2019, 9:49

Czarny humor 8-( Akurat w komunikacie jest wzmianka, że ZS2 nie staje w Woli Grzybowskiej, która jest obsługiwana przez 173, 514. Mnie z kolei ciekawi, że skrócone kursy do PKP Rembertów będą zawijać postojowo aż na pętlę Nowy Rembertów tu przed cmentarzem. Po co? Nie wystarczy zawrotka pod stacją?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2019, 10:05

Przeguby się na niej połamią?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 21 cze 2019, 11:28

Na 143 dawno temu się łamały.

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 21 cze 2019, 12:42

pawcio pisze:
21 cze 2019, 10:05
Przeguby się na niej połamią?
wg specjalistów nie da się teraz to co dawało się kiedyś :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2019, 13:05

Ikarusy miały trochę inne parametry niż współczesne niskopodłogowce, choćby dlatego że były 1,5m krótsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 21 cze 2019, 13:09

pawcio pisze:
21 cze 2019, 13:05
Ikarusy miały trochę inne parametry niż współczesne niskopodłogowce, choćby dlatego że były 1,5m krótsze.
Posiadały też ostatnią oś skrętną w odróżnieniu od dzisiejszych niskopodłogowców.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 21 cze 2019, 21:01

Ostatnia oś w przegubach niskopodłogowych jest skrętna(niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę).Jak napisał Pawcio współczesny autobus przegubowy jest 1,5 dłuższy od Ikarusa(automatycznie promień skrętu będzie większy).
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

ODPOWIEDZ