Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2018, 10:05

Yelonker pisze:
PiotrekP pisze:
06 gru 2018, 14:20
:do bani: No i jeszcze to bezsensowne nazwanie nowej pętli. Przecież to jest teren Akademii, od zawsze osiedla jak i budynki uczelni podlegały pod wojskowość. Naturalnym posunięciem byłoby przemianowanie Rembertów-Akademia na Republikańska czy nawet Kadrowa, bo tutaj jeszcze nijak się ma ta nazwa do Akademii. Granica Warszawy kończy się na przejeździe kolejowym, więc strzelnica leży w obrębie Zielonki.
Czyli albo nie Rembertów, albo nie strzelnica. Prawie jak świnka morska - ani świnka, ani morska.
Uwaga!

Czytać na własna odpowiedzialność.

Kiedyś się mówiło tak o kobiecie-informatyku.
ŁK

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 09 gru 2018, 19:03

Od jutra 199 dojeżdżać będzie do pętli Rembertów - Strzelnica.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2018, 19:40

Wiemy, zajrzyj na poprzednią stronę. ;)

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 09 sty 2019, 20:58

http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=12465&l=1

Poza przystankami autobusowymi Kwatery Głównej, uruchomiono też przystanek PKP Rembertów 08. Gdzie? Na Cyrulików za skrzyżowaniem z Chruściela w kierunku Kolonii. Pomysł powstania takiego przystanku był już tutaj kiedyś omawiany i krytykowany, a do tego jeszcze nie tylko nie rozwiąże problemów z przejazdem kolejowym, ale zmusi ludzi do dłuższego pobytu w autobusie, bo 153 i 196 znikają z PKP Rembertów 05.

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 10 sty 2019, 0:26

Szczerze powiedziawszy to utworzenie PKP Rembertów 08 jest wg mnie całkiem dobrym pomysłem. Dotąd obsługując 196 miałem do wyboru karne stanie w korku i czekanie, aż podjadę na wysokość przystanku 05, albo wysadzanie ludzi na jana z lewego pasa, co jest średnio bezpieczne i rozsądne. Lewy pas nie stoi w takim betonowym korku jak prawy (chyba że jakiś inteligent usiłuje się wcisnąć na prawy blokując dzięki temu lewy), więc ludzie powinni zyskać krótszy dojazd i bardziej punktualną linię.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 sty 2019, 11:17

Dziś jeden z kierowców nawet informował pasażerów przez system, że obowiązuje nowy przystanek po skręcie. Mimo to większość wysiadła przy Ratuszu. Reszta natomiast zaryzykowała, ale dojechała bezproblemowo :ok:

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 19 sty 2019, 11:08

Trochę zmodyfikowałem moją wizję, a to dlatego, że przypomniałem sobie o planowanym kiedyś łączniku Gierczak do al. Sztandarów. 196 mogłoby robić wtedy ósemkę po dzielnicy: Kordiana - Strażacka - Chruściela - Sztandarów - podjazd pod PKP - Gierczak - pętla. Powrót: Chruściela - Cyrulików - Kordiana. Do zastanowienia czy Sztandarów - Gierczak - pętla - Chruściela, czy Chruściela - pętla - Gierczak - Sztandarów w jakich godzinach (ponieważ mogłoby dodatkowo zahaczyć i koordynować z przyjazdami/odjazdami z Mokrego Ługu) (wiem, luksus). 153 wtedy przejmuje rolę wewnątrz dzielnicowej linii, plus objęłoby nową funkcję jako dowóz do PKP Marysin.
Załączniki
50620562_234721760760726_5088573039214329856_n.jpg

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 11 mar 2019, 21:21

28 marca w szkole podstawowej na Wygodzie odbędzie się spotkanie dotyczące budowy (!) wiaduktu nad torami linii siedleckiej. Brzmi jak porządny plan i zaawansowany proces albo cieszę się zbyt szybko :) .

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 mar 2019, 21:44

Czy w związku z uruchomieniem przystanku Grawerska jest jeszcze sens utrzymywania podjazdu do przystanku PKP Rembertów 03 dla 115 i 183?

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 20 mar 2019, 22:15

Pisałem o tym i podpisuję się pod tym. Oczywiście wtedy należałoby zmienić charakter zatrzymania na stały.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 26 mar 2019, 19:34

Czy obowiązująca trasa linii N24 mogłaby pozostać jako stała?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 mar 2019, 20:06

PiotrekP pisze:
26 mar 2019, 19:34
Czy obowiązująca trasa linii N24 mogłaby pozostać jako stała?
Z punktu widzenia układu komunikacyjnego to jest bardzo dobry pomysł. Tylko ten brak postoju...

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 26 mar 2019, 20:17

Właśnie, jak jest teraz? Czy musieli doliczyć czas przejazdu, wyszło na zero?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 mar 2019, 21:39

I tak N24 przyjeżdża na Centralny dość wcześnie, więc to akurat nie problem.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 mar 2019, 10:34

Emyl pisze:
26 mar 2019, 21:39
I tak N24 przyjeżdża na Centralny dość wcześnie, więc to akurat nie problem.
13 minut postoju na kółko to chyba mało.

ODPOWIEDZ